19 tipp arra, hogyan javíthatod e-mailjeid tárgysorának hatékonyságát

Szerző: | 2015-01-13

Egy e-mailnél meghatározó fontosságú a tárgy, ügyfeleid nagy mértékben az alapján ítéli meg, érdemes-e megnyitni a leveled. Végtére is, a tárgy az, amit először megpillantanak, ott éri őket az első benyomás. Itt az ideje, hogy elgondolkozz, hogyan használod a tárgyat, hiszen hatalmas hozzájárulása van a jó megnyitási, átkattintási arányok elérésében! Íme 19 gyors tipp a tárgysorral kapcsolatban: Tipp… Bővebben »

Mik az előnyei és a hátrányai a hétvégi e-mail küldésnek?

Szerző: | 2015-01-06

Ha átolvassuk az összes létező hírlevél marketing tanulmányt, ami az előző évben jelent meg, az derülhet ki, hogy nincs olyan nap a héten, ami ne lenne megfelelő egy-egy e-mail marketing kampány számára. Ugyanakkor a legtöbb statisztika azt mutatja, a döntő többség főleg a hétköznapokat részesíti előnyben a hétvégékkel szemben; ugyanakkor a legtöbb téma ugyanolyan jól „eladható” hétvégén is.… Bővebben »

A direkt e-mail listák előnyei

Szerző: | 2015-01-05

Amennyiben e-mail küldéssel tervezed növelni az üzleti forgalmad, el kell fogadd, hogy a java része a kukában fog kikötni, mindenféle hasznon nélkül. Egy jól célzott, névre szóló lista segíthet a levélszemétben kikötő e-mailek számának csökkentésében, és növelheti az e-mailek pozitív hatását. Ahhoz, hogy a direkt e-mailjeid igazán hatásosak legyenek, jól kell céloznod őket! Maximalizálni kell annak az esélyét,… Bővebben »

Miért hagyják figyelmen kívül az e-mailjeid?

Szerző: | 2014-12-13

Ha rákeresel a Google-on, számtalan cikket találsz, ami ezzel a témával foglalkozik, de minden esetben, mindannyian ugyanazokat hangoztatják:   Szólítsd a vezetéknevén a feliratkozóidat Kerüld a túlzottan üzleties nyelvezetet Ne felejtsd köszönteni a feliratkozóidat Ne mondj olyat, hogy „az, akire tartozik.” Győződj meg a tárgy megfelelőségéről Végezz nyelvi ellenőrzést Kerüld a hangulatjeleket És még sorolhatnám. Mindezekhez a javaslatokhoz… Bővebben »

Hogyan készíts tökéletes Facebook, LinkedIn és Twitter posztokat

Szerző: | 2014-12-05

Így kezelik a marketingesek a social média stratégiát általában: Poszt, érdekesség, frissítés készítése, Kiválasztja a Facebookon, a LinkedIn-t és a Twittert Mindhárom hálózatra kinyomják ugyanazt. Van azonban ezzel a stratégiával egy kis bibi… A felhasználók minden közösségi csatorna tartalmát másképp fogyasztják. Ez pedig azt jelenti, hogy az egyes platformokra külön-külön kell optimalizálni a megjelenéseket!

Benéztünk a nemzetközi spammaffiához

Szerző: | 2014-12-01

Látott már spamet? És spamküldőt? Előbbit biztos rengeteget. Utóbbi körülbelül Columbo feleségének felel meg: tudjuk, hogy rettentő sok levélszemét árad valakitől, de még nem nagyon láttunk Magyarországon olyat, aki megnyomná a „ küldés” gombot ezekhez. Most sem, de legalább a gombig eljutottunk, és az otthagyott cuccokig. Három szerver, hat ország, több millió emailcím és egy védtelen irányítópult. A… Bővebben »

10 brilliáns példa a hatékony E-mail Marketingre (…és miért olyan jók)

Szerző: | 2014-11-19

Mindenkinél eljöhet az az idő, hogy inspirációra van szüksége, hogy jobb, hatékonyabb munkát végezzen. Teljesen mindegy, hogy veterán marketinges vagy, aki hosszú évek óta sikeresen lavírozol az új technikák között, vagy épp egy újonc, aki épp kikerült a főiskoláról – mindannyiunknak szüksége lehet jó példákra. Segít átvészelni az ötlettelen pillanatokat, sőt, segíthet még jobbá, kreatívabbá tenni a saját… Bővebben »

Akkor és most: Mobil és e-mail marketing előrejelzések

Szerző: | 2014-11-12

Szeretem azokat a cikkeket olvasni, amelyek összehasonlítják 20. századi sci-fit a mai modern világgal. Ezen a héten botlottam bele egybe, melyet Isaac Asimov írt 1964-ben, és előrejelzéseket tartalmazott 2014-re. Bár a Holdat még mindig nem gyarmatosítottuk, Asimov legtöbb jóslata beváltnak mondható, köztük a leírása néhány mai mobiltechnológiáról. Mivel épp abban a szakaszában vagyunk az évnek, mikor elkezdjük tervezni… Bővebben »

9 ok, amitől zuhanhatnak a megnyitási arányok

Szerző: | 2014-11-10

Ez a post eredetileg a The Agency Post oldalán jelent meg. Elkészíted a tartalmad, küldöd hétfől hétre a hírlevelet, mint mindig, a megnyitási és átkattintási arányaid mégis romlanak. Mi lehet a baj? Megkértük kilenc profi e-mail marketingest, elemezze, mi történhetett azokkal a hírlevelekkel, melyek korábban állandó számokat produkáltak, mára pedig hatástalanok lettek. 1.) Hiányos testreszabás „Véleményem szerint nem… Bővebben »

Hogyan növeltem 300%-al a honlapom átalakításával a regisztrációk számát?

Szerző: | 2014-11-08

2014 elején azt a célt tűztem ki magam elé, hogy a marketing blogommal, az OkDork.com oldallal elérem az 50.000 email feliratkozót. Az év elején mintegy 12.250 feliratkozóval rendelkeztem és átlagban 35 új feliratkozó csatlakozott naponta. Még nekem, marketingesnek is szimpla matek kérdése volt, hogy rájöjjek: ahhoz, hogy elérjem a célom, a napi feliratkozások számát kb. meg kellett háromszoroznom.… Bővebben »