Benéztünk a nemzetközi spammaffiához

Szerző: | 2014-12-01

Látott már spamet? És spamküldőt? Előbbit biztos rengeteget. Utóbbi körülbelül Columbo feleségének felel meg: tudjuk, hogy rettentő sok levélszemét árad valakitől, de még nem nagyon láttunk Magyarországon olyat, aki megnyomná a „ küldés” gombot ezekhez. Most sem, de legalább a gombig eljutottunk, és az otthagyott cuccokig. Három szerver, hat ország, több millió emailcím és egy védtelen irányítópult. A… Bővebben »

10 brilliáns példa a hatékony E-mail Marketingre (…és miért olyan jók)

Szerző: | 2014-11-19

Mindenkinél eljöhet az az idő, hogy inspirációra van szüksége, hogy jobb, hatékonyabb munkát végezzen. Teljesen mindegy, hogy veterán marketinges vagy, aki hosszú évek óta sikeresen lavírozol az új technikák között, vagy épp egy újonc, aki épp kikerült a főiskoláról – mindannyiunknak szüksége lehet jó példákra. Segít átvészelni az ötlettelen pillanatokat, sőt, segíthet még jobbá, kreatívabbá tenni a saját… Bővebben »

Akkor és most: Mobil és e-mail marketing előrejelzések

Szerző: | 2014-11-12

Szeretem azokat a cikkeket olvasni, amelyek összehasonlítják 20. századi sci-fit a mai modern világgal. Ezen a héten botlottam bele egybe, melyet Isaac Asimov írt 1964-ben, és előrejelzéseket tartalmazott 2014-re. Bár a Holdat még mindig nem gyarmatosítottuk, Asimov legtöbb jóslata beváltnak mondható, köztük a leírása néhány mai mobiltechnológiáról. Mivel épp abban a szakaszában vagyunk az évnek, mikor elkezdjük tervezni… Bővebben »

9 ok, amitől zuhanhatnak a megnyitási arányok

Szerző: | 2014-11-10

Ez a post eredetileg a The Agency Post oldalán jelent meg. Elkészíted a tartalmad, küldöd hétfől hétre a hírlevelet, mint mindig, a megnyitási és átkattintási arányaid mégis romlanak. Mi lehet a baj? Megkértük kilenc profi e-mail marketingest, elemezze, mi történhetett azokkal a hírlevelekkel, melyek korábban állandó számokat produkáltak, mára pedig hatástalanok lettek. 1.) Hiányos testreszabás “Véleményem szerint nem… Bővebben »

Hogyan növeltem 300%-al a honlapom átalakításával a regisztrációk számát?

Szerző: | 2014-11-08

2014 elején azt a célt tűztem ki magam elé, hogy a marketing blogommal, az OkDork.com oldallal elérem az 50.000 email feliratkozót. Az év elején mintegy 12.250 feliratkozóval rendelkeztem és átlagban 35 új feliratkozó csatlakozott naponta. Még nekem, marketingesnek is szimpla matek kérdése volt, hogy rájöjjek: ahhoz, hogy elérjem a célom, a napi feliratkozások számát kb. meg kellett háromszoroznom.… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre minőségi hírleveleket [Ingyenes Ebook]

Szerző: | 2014-11-07

Hírleveleket kapunk mindenféle formában és méretben, nap nap után. Alapvetően a hírlevél célja az lenne, hogy minél több látogatót értesítsen egy-egy újdonságról, frissült tartalomról, vagy akár egy adott cég legfrissebb termékeiről, szolgáltatásairól. Egye fene – akár az is, hogy belső hírlevélként szolgáljon a céged alkalmazottai számára… Függetlenül attól, hogy milyen célt szolgál, nagyon könnyű elbaltázni, nem megfelelő tartalmat generálni.… Bővebben »

5. E-mail marketing rémálom – igaz történetek!

Szerző: | 2014-10-31

A cikk eredetije az Agency Post oldalán jelent meg. Több hasonlóért iratkozz fel az Agency Post oldalán! http://offers.agencypost.com/email-subscription Minden kész, elkészítetted a hírleveled, a teljes szöveg rendben van, egyedi és stílusos, és már azon a ponton vagy, hogy elájulsz magadtól, milyen remekművet alkottál… Így az elméd elkezd vándorolni … már számolgatod az átkattintási arányt, sőt, már gondolatban a… Bővebben »

Egy egyszerű fogás, hogy több feliratkozót szerezz vendégposztokból

Szerző: | 2014-10-30

A 2014-es célkitűzésemhez, mely nem más, mint hogy megszerezzek 50.000 feliratkozót, kidolgoztam egy új módszert. Több eszköz is használatos, ami megkönnyíti az olvasóknak a blogodon keresztüli hírlevélfeliratkozást, de én olyan utat szerettem volna lehetővé tenni, hogy vendégposztokból is eljuthassanak hozzám azok, akik feliratkoznának. A vendégposzt nagyon nagy munka, úgy, ahogy van. Ha te kedvelsz engem, és megkérsz egy… Bővebben »

13. E-mail marketing trükk, amely segíthet megduplázni a válaszadási arányt

Szerző: | 2014-10-27

Az INBOUND 2014 konferencián nem egy jó ötlet elhangzott, melyek ugyan nem egyszerű röviden megfogalmazni, de olyan jók, hogy nem kerülhetjük ki őket! Néhány előadónál (mint pl. Matt Heinz) minden sor, minden ülés megtelt, a masszív tömeget alig lehetett visszatartani. Sokan voltak – és úgy értem, TÉNYLEG sokan -, ​​akik részt akartak venni Matt előadásán az e-mail marketing… Bővebben »

Az e-mail címek 7 típusa, amit törölj a címlistádról MOST!

Szerző: | 2014-10-22

Egy átlagos e-mail lista évente 25 százalékot leértékelődik – a MarketingSherpa kutatása szerint. Persze ebben a folyamatban az intelligens e-mail marketingesek aktívan részt vesznek. De miért akarnánk hozzájárulni ehhez a folyamathoz?? A sikeres, értékálló adatbázis egyik titka az, hogy rendszeresen “tisztítsuk meg” a káros, irreleváns kapcsolatoktól, címzettektől. Az adatbázis tisztítása csökkent a leiratkozások számát, a spam jelölések előfordulását;… Bővebben »