Category Archives: E-mail marketing hibák

Marketing-szakemberek útmutatója az email-ek kézbesíthetőségéhez: hogyan kerüld el a spam mappát

Szerző: | 2016-10-10

A marketing-szakemberek nagyon sok időt töltenek az elsöprő erejű email szöveg készítésével, a csodálatosan márkázott email minták tervezésével, és olyan rövid, vonzó email tárgysor gyűjtésével, amik egekbe szökő megnyitási és átkattintási arányt kaptak. De mielőtt a küldés gombra kattintunk, gondolkoztál azon, hogy vajon a feliratkozóidnak meg van e a lehetőségük arra, hogy elolvassák az emailed? Nem számit, hogy… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 5. rész

Szerző: | 2015-05-08

A leggyakrabban elkövetett e-mail marketing hibák Bármilyen optimistán is nyilatkozzon bárki a hírlevél marketingről, rengeteg buktatója van. Néhány hiba pedig könnyen azt okozhatja, hogy a felhasználóid előbb figyelmen kívül hagyják leveleid, vagy olvasatlanul törlik – esetleg, ami még rosszabb, spamnek jelölik vagy leiratkoznak. Most összegyűjtöm neked a leggyakoribb hírlevél hibákat, hogy tanulhass belőle – és persze hogy ne… Bővebben »

Miért hagyják figyelmen kívül az e-mailjeid?

Szerző: | 2014-12-13

Ha rákeresel a Google-on, számtalan cikket találsz, ami ezzel a témával foglalkozik, de minden esetben, mindannyian ugyanazokat hangoztatják:   Szólítsd a vezetéknevén a feliratkozóidat Kerüld a túlzottan üzleties nyelvezetet Ne felejtsd köszönteni a feliratkozóidat Ne mondj olyat, hogy „az, akire tartozik.” Győződj meg a tárgy megfelelőségéről Végezz nyelvi ellenőrzést Kerüld a hangulatjeleket És még sorolhatnám. Mindezekhez a javaslatokhoz… Bővebben »