Category Archives: Hírlevél feliratkozás

Hogyan növelte az organikus határt 3000%-kal egy 50 000 rajongóval rendelkező kis Facebook oldal ingyen?

Szerző: | 2016-11-13

Egyesek szerint a Facebook marketing halott. Még én is így gondoltam addig, amíg el nem olvastam egy cikket, ami megváltoztatta a véleményem. A cikk arról szólt, hogy egy Facebook oldal hogyan gyűjtött össze 8000 tényleges kedvelést hirdetések nélkül. Én nem hittem el! Hát nem mindenki az organikus határ halálára gondol? Úgy döntöttem adok egy próbát a taktikájuknak.. és… Bővebben »

Több blogos forgalmat szeretne? Összpontosítson listája növelésére!

Szerző: | 2016-10-18

”Hogyan tudnám növelni a blogom forgalmát?” – Ez az egyik leggyakrabban ismételt kérdés, amit az új blogot indítók feltesznek nekem, és mindig ugyanazt mondom nekik! A blogod forgalmának növeléséhez egyszerűen a feliratkozók számának növelésre kell összpontosítani. Azt fedeztük fel, hogy a feliratkozóid számának tanulmányozása elengedhetetlen a blogod forgalmának növeléséhez! Akkor is, ha új, vagy ha évek óta működik,… Bővebben »

A kettős opt-in marketing fontossága és haszna

Szerző: | 2015-09-15

Ó, igen, e-mail marketing… Hasonlóan az online marketinghez, a hatékony listaépítés szintén egy olyan dolog, amit mindannyian szeretnénk profi szinten űzni ebben a szakmában… Vannak ugye bevett módszerek…: Igazán epic tartalmak, ajánlatok gyártása, hogy azt adjuk, amire a feliratkozóink vágynak Egy webhelyre, vagy épp blogra való csábítás, hogy minél több feliratkozót szerezzünk Pop-upok segítségével, hogy felhívjuk a látogatók… Bővebben »

5 kipróbált eszköz e-mail lista növeléshez

Szerző: | 2015-06-23

A jó vagy a rossz hírt mondjam először? Kezdjük a rosszal: átlagosan minden e-mail adatbázis évente 22,5%-al csökken – leiratkozások, címváltások okán. Amikor pl. munkahelyet vált egy ügyfeled, könnyen elveszti a korábban nap nap után használt e-mail címét is – az ilyen esetben az elvesztett ügyfél jó eséllyel nem jön vissza soha már. A HubSpot és az Eventbite… Bővebben »

A jövedelmező listaépítés 7 hatékony praktikája

Szerző: | 2015-06-22

A hatékony és persze profitábilis e-mail lista építése minden esetben fogós kérdés – nulláról elindulva, vagy akár a meglévő lista bővítésekor is jól jöhetnek az alant megfogalmazott tanácsok. Ami fix: NE vegyél listákat – de ezt mintha már említettem volna korábbi bejegyzésekben, ugye? 1. Vonzó ajánlat a weboldalon Ez egy elég régi praktika, de ha egyedi kedvezményt, ajánlatot… Bővebben »

Egy egyszerű fogás, hogy több feliratkozót szerezz vendégposztokból

Szerző: | 2014-10-30

A 2014-es célkitűzésemhez, mely nem más, mint hogy megszerezzek 50.000 feliratkozót, kidolgoztam egy új módszert. Több eszköz is használatos, ami megkönnyíti az olvasóknak a blogodon keresztüli hírlevélfeliratkozást, de én olyan utat szerettem volna lehetővé tenni, hogy vendégposztokból is eljuthassanak hozzám azok, akik feliratkoznának. A vendégposzt nagyon nagy munka, úgy, ahogy van. Ha te kedvelsz engem, és megkérsz egy… Bővebben »