Category Archives: Hírlevél marketing mérőszámok

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 2. rész

Szerző: | 2016-11-21

Folytatás! A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Tippek, hogyan készítsd jó főcímeket Itt egy pár alapelv amit használhatsz, hogy fogós főcímeket kreálj. Egy… Bővebben »

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 1. rész

Szerző: | 2016-11-18

A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Hány oldalt látogattál meg mostanság ahol az email címed kérték? Biztosan sokat. Jóformán minden céges honlap ahová… Bővebben »

5 marketing mérőszám, amit nyomon kell követned (…de lehet, hogy nem teszed)

Szerző: | 2015-06-18

A mai e-mail marketingesek elsöprő többsége a legfontosabb mérőszámnak a megnyitási-, és az átkattintási arányokat tartják. Ugyan ezek tényleg nagyon-nagyon fontos mutatók, meg kell jegyeznem: ennél azért sokkal többet is tud manapság egy-egy rendszer – pl. a HírlevélÓriás is. Márpedig ezek használatával elsöprő sikert arathatsz a piacon! Hol érdemes kezdeni? Ahhoz, hogy a teljesítményünket maximalizáljuk, ki kellett találnunk… Bővebben »