Category Archives: E-mail marketing teszt

Mit árul el rólad az e-mailes írásstílusod?

Szerző: | 2016-11-08

Az emberek minden nap hoznak elhamarkodott döntéseket. Egy princetoni tanulmányban a résztvevők véleményt nyílvánítottak egy arcképről, miután 100 milliszekundumig látták. Egy hasonló tanulmányban a virtual bias-on, a University of British Columbia kutatói összevetették a válaszadókat, azokat akik élőben kaptak benyomást a képről, és azokat akik csak facebook képeket néztek róla. Az eredmény megmutatta, hogy azok véleménye, akik passzív,… Bővebben »

Egyszerű szöveg vs. HTML e-mailek: Melyik a jobb?

Szerző: | 2015-09-21

A nagyvilág e-mail marketingesei napról napra folyamatosan tesztelik a megnyitások, a kattintások (és egyebek) milyenségét; vagyis leginkább azt, hogyan lehet javítani ezeket a mutatókat. próbálkoznak a címekkel, CTA-gombokkal, képekkel, fejlécekkel, elhelyezéssel, felosztással, hosszal, tartalommal… és a lista a technika fejlődésének hála nőttön nő. A rengeteg tesztelés után rájöttünk a kemény igazságra: eltekintve a megfelelő szegmentációtól, semmi nem növeli… Bővebben »

Hogyan írjunk ismeretlennek e-mailt, amire tényleg kapunk majd választ?

Szerző: | 2015-06-09

A februári ‘The Growth Show’ egyik fő témája a hideg e-mail küldés volt – ez az az e-mail forma, amikor friss feliratkozónak küldünk releváns információkat, kvázi puhatolózó célzattal: hogy szegmentálhassuk, hogy belőhessük az igényeiket. Több milliárdos multi cég marketingese beszélt a témáról, méghozzá eléggé büszkén! Ugyanakkor a hallgatóság soraiban igen szép számban foglaltak helyet olyanok is, akik nem… Bővebben »

8 teszt, amit mindenképp végezz el az e-mail marketingeden!

Szerző: | 2015-01-21

Mi az utolsó dolog, amit tesztelni szoktál? A kis tesztek, mint a tárgy vagy a feladó minél személyesebbé tétele pl. nem vesz túl sok időt igénybe, és ezt a legtöbb e-mail marketing szoftver könnyen lehetővé is teszi. Vannak azonban azok a kis tesztek, melyek folyamatos vizsgálata, azok összehasonlítása adja meg az átfogó teszt végeredményét. jegyezd meg, a tesztelés… Bővebben »