Category Archives: Hírlevél tárgy

16 kreatív tárgy, ami segít beindítani a konverzióid!

Szerző: | 2016-03-16

Üzleti e-mailek, hírlevelek? Könnyű küldeni őket, de nehéz tökéletesnek lenniük… A Radicati csoport elemzése szerint naponta átlagosan 88 üzleti üzenettel találkozunk – és ez csak az e-mail statisztika! Szóval valamivel nagyon ki kell tűnni a tömegből. Na de mivel? A válasz: a tárgy! Persze megvannak az átlagos „szabályok”: legyen rövid és lényegre törő, és okot kell szolgáltasson a… Bővebben »

A 10 legfontosabb e-mail tárgysor tanulság

Szerző: | 2015-10-28

A postafiók titokzatos hely. Ha megkapsz egy címet, azzal kvázi egy privát hozzáférést nyersz el valakihez, szóval becsüld meg! Csak néhány szerencsés vállalkozás férhet hozzá egy-egy személy e-mail címéhez – és ha feliratkozik hozzád, kötelességed minőséget nyújtani! Egy átlagos fogyasztó 9-14 márka vagy cég hírlevelét tűri meg egy időben – ami első blikkre nem tűnik soknak, de gondolj… Bővebben »

Hogyan kell ténylegesen kinéznie az e-mail marketing üzenetednek?

Szerző: | 2015-07-15

Számtalan cikket olvashattál már nálunk az ideális hírlevelek felépítéséről, sőt, arról is, milyen appokat ajánlunk használni, nagy vonalakban emlegettünk főbb szabályokat, van, amit részletesen kifejtettünk… Most viszont boncolgatjuk kicsit a hatékony marketing üzenet részeit, és elmondjuk, hogyan optimalizáld azokat, hogy végül jól konvertáljanak… Hogyan hozz létre határos tárgysort? A tárgy vitathatatlanul az egyik legfontosabb része levelednek! A hatékonysága… Bővebben »

A 18 legjobb e-mail tárgy, amit valaha olvastál

Szerző: | 2015-03-18

Nap mint nap az emberek többsége hírlevelek tömkelegét kapja a postaládájába. Kuponokat, napi híreket, újdonságokat, felhívásokat… lapátolják ezerrel, és csoda, ha ezeknek csak a töredéké nyitja meg bárki? Aligha. Szóval mit tehetünk, hogy a mi e-mailünk azok közé tartozzon, amit megnyitnak? Azt tapasztaltuk, az leveled tárgya nagyban meghatározza, megnyitják-e vagy sem. Gondolj csak bele, ez az első igazi… Bővebben »

19 tipp arra, hogyan javíthatod e-mailjeid tárgysorának hatékonyságát

Szerző: | 2015-01-13

Egy e-mailnél meghatározó fontosságú a tárgy, ügyfeleid nagy mértékben az alapján ítéli meg, érdemes-e megnyitni a leveled. Végtére is, a tárgy az, amit először megpillantanak, ott éri őket az első benyomás. Itt az ideje, hogy elgondolkozz, hogyan használod a tárgyat, hiszen hatalmas hozzájárulása van a jó megnyitási, átkattintási arányok elérésében! Íme 19 gyors tipp a tárgysorral kapcsolatban: Tipp… Bővebben »