Category Archives: Hírlevél megnyitás

Milyen a jó megnyitási és átkattintási arány?

Szerző: | 2015-02-11

Mi sem természetesebb, mint hogy szeretnénk összehasonlítani magunkat másokkal. Egy ilyen összehasonlítással referenciaértéket kapsz, meglátod, mennyire csinálod jól a dolgodat – és persze azt is, miben kellene változtatnod, javítanod! A marketing területén bizonyos viszonyítási alapokat könnyebb meghatározni, mint máshol. Ha azt szeretnénk tudni, más cégek hány követővel rendelkeznek, csak meg kell nézni a profiljukat – akár Facebookon, akár… Bővebben »

9 ok, amitől zuhanhatnak a megnyitási arányok

Szerző: | 2014-11-10

Ez a post eredetileg a The Agency Post oldalán jelent meg. Elkészíted a tartalmad, küldöd hétfől hétre a hírlevelet, mint mindig, a megnyitási és átkattintási arányaid mégis romlanak. Mi lehet a baj? Megkértük kilenc profi e-mail marketingest, elemezze, mi történhetett azokkal a hírlevelekkel, melyek korábban állandó számokat produkáltak, mára pedig hatástalanok lettek. 1.) Hiányos testreszabás „Véleményem szerint nem… Bővebben »