Az e-mail pszichológiája

Szerző: | 2017-02-25

Ha a normális nagy többséghez tartozol, az elmúlt egy órában csekkoltad a mailjeidet. Ha meg még ennél is “normálisabb”, még csak nem is a levelezését nézi meg – állandóan ott kapog, kattog és csilingel a fejedben a sok kis hang, ami stresszessé és terméketlenné teszi a munkanapod. Az e-mail egy szörnyeteg. Mi pedig (majdnem) mindannyian hol nyüszítve, hol… Bővebben »

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 2. rész

Szerző: | 2016-11-21

Folytatás! A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Tippek, hogyan készítsd jó főcímeket Itt egy pár alapelv amit használhatsz, hogy fogós főcímeket kreálj. Egy… Bővebben »

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 1. rész

Szerző: | 2016-11-18

A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Hány oldalt látogattál meg mostanság ahol az email címed kérték? Biztosan sokat. Jóformán minden céges honlap ahová… Bővebben »

19 nagyszerű email példa, amit el akarsz lopni

Szerző: | 2016-11-17

Megcsináltad. Értékes tartalommal láttad el az olvasóidat és ők konvertálták lead-ekké. Most, itt az ideje, hogy ezeket a lead-eket lehetőségekbe tápláljuk az értékesítési csapat számára. A baj az, hogy az email fiókok zűrzavarának átvágása nem egy könnyű mutatvány. És az ilyen emberek többsége csak nincs még kész megvenni. Ez az ahol a lead nurturing-re szükség van: ez egy… Bővebben »

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Szerző: | 2016-11-16

Ha bármilyen mértékben is olyan vagy, mint a legtöbb ember, akkor valószínűleg elhadarsz 100 különböző dolgot, amit szívesebben csinálnál, minthogy keresztüláss a Beérkezett üzenetek mappádon. Kezded úgy érezni, mint egy házimunka, mert ami ott van, nem annyira érdekes. Valójában, a fogyasztóknak csak a 21%-a számolt be arról, hogy egy emlékezetes promóciós emailt kaptak az elmúlt 2 hónapban, a… Bővebben »

15 könnyű módszer az utazásod hasznosabbá tételéhez

Szerző: | 2016-11-14

Könnyű úgy gondolni az utazásra, mint egy totális időpocsékolás. Amikor a vonat platformon állsz vagy a közlekedési lámpánál várakozol, minden perc, ami eltelik, úgy tűnhet, mint egy elveszett perc a már zsúfolt napból a munkahelyen. Azonban vannak jó hírek azok számára, akik azt remélik, hasznosabban tudják eltölteni ezt az időt. Nagyon sok vicces és kreatív applikációk vannak, amik… Bővebben »

Hogyan növelte az organikus határt 3000%-kal egy 50 000 rajongóval rendelkező kis Facebook oldal ingyen?

Szerző: | 2016-11-13

Egyesek szerint a Facebook marketing halott. Még én is így gondoltam addig, amíg el nem olvastam egy cikket, ami megváltoztatta a véleményem. A cikk arról szólt, hogy egy Facebook oldal hogyan gyűjtött össze 8000 tényleges kedvelést hirdetések nélkül. Én nem hittem el! Hát nem mindenki az organikus határ halálára gondol? Úgy döntöttem adok egy próbát a taktikájuknak.. és… Bővebben »

12 ötletes módszer, hogyan használja elektronikus aláírását értékesítési kampányaihoz

Szerző: | 2016-11-12

Onnan tudja, hogy egy igazi elektronikus értékesítő, ha minden egyes emailje felhívást tartalmaz. Most nem az elektronikus értékesítős lerohanásról beszélek. Amire én gondolok azok az egyéni, személyes levelek, amiket minden nap küld. Igen, az ön személyes elektronikus aláírása komoly marketinges lehetőséget biztosíthat. Valószínűleg már használja saját aláírását, hogy információt közöljön arról, hol is és mit dolgozik. A következő… Bővebben »

30 módszer, hogyan szegmentáld adatbázisod – 2. rész.

Szerző: | 2016-11-11

Ha új vagy az emailes marketing világában, ismeretlen lehet számodra az email listák szegmentálása. Pedig elég fontos dolog : A DMA szerint, 2015-ben az email marketinges ROI (return of income) 77%-a részekre osztott, célzott, előidézett kampányokból származott. Szóval most 2 részben megtudhatod, hogyan érdemes! Ha lemaradtál, nézd meg az első részt ide kattintva! 15) Téma formátuma Úgy vélheted,… Bővebben »

E-mail marketing praktikák, avagy hogyan szárnyaljon a ROI?

Szerző: | 2016-11-10

Abban az esetben, ha új vásárlókat szeretnél szerezni vagy hatásosabban eladni a meglévő vásárlóidnak, az emailes marketinggel nem foghatsz mellé. Végülis, az email 40x hatásosabban segíti, hogy a céged új ügyfeleket szerezzen, mint a Facebook vagy a Twitter. Rossz útra is térhetsz azonban az emailes marketinggel. A telemarketinges ügynökök 59%-a tervezi növelni hírlevél marketing költségvetését 2015-ben, és ha… Bővebben »