A hatékony email marketing

Szerző: | 2019-02-18

A hatékony email marketing Bevezetés Ahogy új marketing technikák és stratégiák bukkannak fel nap, mint nap az email marketing többet ért el annál, mint hogy megtartsa pozícióját, mint fő marketing csatorna. Az email marketing tényleg tovább fejlődött, hogy lépést tartson az új technológiákkal, és megtartsa a vásárlók figyelmét. Az email egy kritikus és nagyon eredeti része az ún.… Bővebben »

Hogyan írj egy jó interjú utáni emailt

Szerző: | 2018-11-13

Hogyan írj egy jó interjú utáni emailt Néha behúzol egy jó interjút, de soha többet nem hallasz a cég felől. Kevés ilyen frusztráló dolog van, és tapasztalataink szerint kizökkenthet a kerékvágásból. Néhány esetben valaki más nagyobb érdeklődést mutatott az állás iránt, így ő kapta a pozíciót. A legkönyebb módja hogy megmutasd a toborzóknak hogy izgatott vagy a munka… Bővebben »

A bemutatkozó email művészete

Szerző: | 2018-11-12

Emailt küldeni olyannak, akit nem ismerünk mindig idegtépő. Nem veszik észre, kitörlik, vagy még rosszabb, elolvassák és nem válaszolnak. Ezért elengedhetetlen megtanulni az emailes bemutatkozást, ha online dolgozol. Egy tökéletes bemutatkozó email létrehozása egy erős képesség, ami segít neked növelni a professzionális hálód és több munkát szerez.  Ebben a cikkben arról fogunk beszélni hogy mi a bemutatkozó email… Bővebben »

Az email marketing legjobb technikái

Szerző: | 2018-07-20

Ez egy vendégposzt Jamie Turnertől, a 60 másodperc marketing alapítójától. Ő egy keresett marketing előadó, a Go Mobile nevű könyv szerzője Jeanne Hopkinnsal együtt, A HubSpot egykori marketing alelnökével.   Amíg az email marketing lehet nem éri el azt a figyelmet amit néhány újabb marketing csatorna, még mindig rendkívül jó mód arra hogy látogatókat és potenciális ügyfeleket szerezzünk… Bővebben »

100 email tárgy amire rákattintottunk

Szerző: | 2018-07-20

100 email tárgy amire rákattintottunk.   Bevezetés   281 milliárd. Ez a teljes  száma  a küldött és fogadott üzleti és személyes emaileknek naponta 2018-ban, a Radicati Group felmérése alapján. Ez közel  200 000 emailt jelent percenként, és több mint 3 000-t másodpercenként. Mi több, ez a szám előreláthatólag 333 milliárdra fog nőni 2022 végére. Marketingesként most nyílván pár dolog átfut… Bővebben »

Az e-mail pszichológiája

Szerző: | 2017-02-25

Ha a normális nagy többséghez tartozol, az elmúlt egy órában csekkoltad a mailjeidet. Ha meg még ennél is „normálisabb”, még csak nem is a levelezését nézi meg – állandóan ott kapog, kattog és csilingel a fejedben a sok kis hang, ami stresszessé és terméketlenné teszi a munkanapod. Az e-mail egy szörnyeteg. Mi pedig (majdnem) mindannyian hol nyüszítve, hol… Bővebben »

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 2. rész

Szerző: | 2016-11-21

Folytatás! A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Tippek, hogyan készítsd jó főcímeket Itt egy pár alapelv amit használhatsz, hogy fogós főcímeket kreálj. Egy… Bővebben »

Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 1. rész

Szerző: | 2016-11-18

A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing? Hány oldalt látogattál meg mostanság ahol az email címed kérték? Biztosan sokat. Jóformán minden céges honlap ahová… Bővebben »

19 nagyszerű email példa, amit el akarsz lopni

Szerző: | 2016-11-17

Megcsináltad. Értékes tartalommal láttad el az olvasóidat és ők konvertálták lead-ekké. Most, itt az ideje, hogy ezeket a lead-eket lehetőségekbe tápláljuk az értékesítési csapat számára. A baj az, hogy az email fiókok zűrzavarának átvágása nem egy könnyű mutatvány. És az ilyen emberek többsége csak nincs még kész megvenni. Ez az ahol a lead nurturing-re szükség van: ez egy… Bővebben »

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Szerző: | 2016-11-16

Ha bármilyen mértékben is olyan vagy, mint a legtöbb ember, akkor valószínűleg elhadarsz 100 különböző dolgot, amit szívesebben csinálnál, minthogy keresztüláss a Beérkezett üzenetek mappádon. Kezded úgy érezni, mint egy házimunka, mert ami ott van, nem annyira érdekes. Valójában, a fogyasztóknak csak a 21%-a számolt be arról, hogy egy emlékezetes promóciós emailt kaptak az elmúlt 2 hónapban, a… Bővebben »