A kettős opt-in marketing fontossága és haszna

Szerző: | 2015-09-15

Ó, igen, e-mail marketing… Hasonlóan az online marketinghez, a hatékony listaépítés szintén egy olyan dolog, amit mindannyian szeretnénk profi szinten űzni ebben a szakmában… Vannak ugye bevett módszerek…: Igazán epic tartalmak, ajánlatok gyártása, hogy azt adjuk, amire a feliratkozóink vágynak Egy webhelyre, vagy épp blogra való csábítás, hogy minél több feliratkozót szerezzünk Pop-upok segítségével, hogy felhívjuk a látogatók… Bővebben »

A 8 legjobb B2b kiadó hírlevele

Szerző: | 2015-09-11

A B2B hírlevelek a cégek többsége esetében a marketing-tevékenységek kiemelt része. Legyen szó napi, vagy heti küldésről, minden esetben nagyban elősegíti a kereskedelmi tevékenységeket. Persze ezeknek is rengeteg módja van, épp ezért igyekszem egy kis segítséget nyújtani, hogyan teheted még kreatívabbá őket. Kis inspirációként, íme a 8 szerintem legjobb B2B hírlevél, amivel találkoztam a közelmúltban: 1) Food Safety… Bővebben »

Hagyjunk már fel a szörnyű e-mailek küldésével!

Szerző: | 2015-09-09

A rettegett “leiratkozás”… Viszont nagyban hozzájárul ahhoz is, hogy egészségesen tartsuk a névjegyzékünket, sőt – inkább iratkozzon le az irreleváns kontakt, mint hogy folyamatosan spamnek jelölje a leveleinket! Viszont az is tény: minél több e-mailt küldünk, annál magasabb lesz a leiratkozó szám is, és bizony ezek közül nem mindenki volt irreleváns ügyfél… Feltételezve, hogy elég időt töltöttél a… Bővebben »

Hogyan kell ténylegesen kinéznie az e-mail marketing üzenetednek?

Szerző: | 2015-07-15

Számtalan cikket olvashattál már nálunk az ideális hírlevelek felépítéséről, sőt, arról is, milyen appokat ajánlunk használni, nagy vonalakban emlegettünk főbb szabályokat, van, amit részletesen kifejtettünk… Most viszont boncolgatjuk kicsit a hatékony marketing üzenet részeit, és elmondjuk, hogyan optimalizáld azokat, hogy végül jól konvertáljanak… Hogyan hozz létre határos tárgysort? A tárgy vitathatatlanul az egyik legfontosabb része levelednek! A hatékonysága… Bővebben »

12 kiváló e-mail marketing példa (és az is, miért olyan jók)

Szerző: | 2015-06-26

Mindenkivel előfordul, hogy inspirációra van szükségünk. Egyáltalán nem számít, veterán marketinges vagy-e, aki éveken keresztül sikerrel vette az akadályokat, vagy épp zöldfülű kezdő, aki épp kijött az iskolapadból… Az inspiráció segít új utakat találni, és jobbá tenni a saját ötleteket! Az e-mail marketing inspirációhoz viszonylag könnyű hozzájutni – hiszen a legtöbb marketing tartalom nyilvánosan hozzáférhető… elég kutakodni egy… Bővebben »

Hogyan szerezz több ügyfelet?

Szerző: | 2015-06-25

Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt? Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz! Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a… Bővebben »

Miért rossz ötlet az e-mail lista vásárlása (…és hogyan építsd a sajátod ingyen)

Szerző: | 2015-06-24

A hírleveledhez e-mail címek kellenek, folyamatos növekedés kell, ja, igen, és ha lehet, gyorsan kellenek és olcsón. Értem én! Általános probléma ez az e-mail marketingben: folyamatosan növelni kell a kiküldések, az elérések számát, folyamatos növekedés kell. Na de bármi áron? Ez a gondolkodásmód kétségbeesést szül, a kétségbeesés pedig nagy hibákat! Igen, több ezer e-mail kapcsolatra tehetünk szert ilyen-olyan… Bővebben »

5 kipróbált eszköz e-mail lista növeléshez

Szerző: | 2015-06-23

A jó vagy a rossz hírt mondjam először? Kezdjük a rosszal: átlagosan minden e-mail adatbázis évente 22,5%-al csökken – leiratkozások, címváltások okán. Amikor pl. munkahelyet vált egy ügyfeled, könnyen elveszti a korábban nap nap után használt e-mail címét is – az ilyen esetben az elvesztett ügyfél jó eséllyel nem jön vissza soha már. A HubSpot és az Eventbite… Bővebben »

A jövedelmező listaépítés 7 hatékony praktikája

Szerző: | 2015-06-22

A hatékony és persze profitábilis e-mail lista építése minden esetben fogós kérdés – nulláról elindulva, vagy akár a meglévő lista bővítésekor is jól jöhetnek az alant megfogalmazott tanácsok. Ami fix: NE vegyél listákat – de ezt mintha már említettem volna korábbi bejegyzésekben, ugye? 1. Vonzó ajánlat a weboldalon Ez egy elég régi praktika, de ha egyedi kedvezményt, ajánlatot… Bővebben »

5 marketing mérőszám, amit nyomon kell követned (…de lehet, hogy nem teszed)

Szerző: | 2015-06-18

A mai e-mail marketingesek elsöprő többsége a legfontosabb mérőszámnak a megnyitási-, és az átkattintási arányokat tartják. Ugyan ezek tényleg nagyon-nagyon fontos mutatók, meg kell jegyeznem: ennél azért sokkal többet is tud manapság egy-egy rendszer – pl. a HírlevélÓriás is. Márpedig ezek használatával elsöprő sikert arathatsz a piacon! Hol érdemes kezdeni? Ahhoz, hogy a teljesítményünket maximalizáljuk, ki kellett találnunk… Bővebben »