16 félelmetesen jó e-mail marketing példa

Szerző: | 2015-11-03

Ha ezt olvasod, valószínűleg van e-mail címed (vagy akár több is…). Sőt, az évek során biztosan kismillió levelet kaptál, melyek közül… mondjuk úgy, sok volt „megkérdőjelezhető” minőségű… De voltak köztük váratlan, informatív, figyelemfelkeltő tárggyal rendelkező is, igaz? Szóval elég nagy a szórás. Míg az e-mail marketing napról-napra változik, sajnos sok marketinges nem tudja, vagy nem is akarja lekövetni… Bővebben »

13 e-mail marketing folyamat, amit érdemes használnod az automatizáláshoz

Szerző: | 2015-10-29

Mennyire használod ki az adatbázisodban rejlő lehetőségeket – kihozod belőle a maximumot, vagy csak hagyod őket szunnyadni? Mert ha nem használsz marketing automatizációkat, akkor a válasz nagy valószínűséggel az utóbbi… Másként fogalmazva: kiváló lehetőségeket szalasztasz el! Azt tudtad, hogy a Forrester felmérései szerint azok a B2B marketingesek, akik használnak automatizált levelezéseket, átlagban 10%-al növelték a bevételeiket! Az automatizálás… Bővebben »

A 10 legfontosabb e-mail tárgysor tanulság

Szerző: | 2015-10-28

A postafiók titokzatos hely. Ha megkapsz egy címet, azzal kvázi egy privát hozzáférést nyersz el valakihez, szóval becsüld meg! Csak néhány szerencsés vállalkozás férhet hozzá egy-egy személy e-mail címéhez – és ha feliratkozik hozzád, kötelességed minőséget nyújtani! Egy átlagos fogyasztó 9-14 márka vagy cég hírlevelét tűri meg egy időben – ami első blikkre nem tűnik soknak, de gondolj… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre olyan e-maileket, amit el is olvasnak…?

Szerző: | 2015-10-02

Ez a cím a legtöbb marketingesnek elég erősen hangozhat… Üldögélsz egy konferenciateremben, és azon agyalsz: hogyan tudnál nagyobb bevételt termelni? Hogyan juttathatnád el az üzeneted több embernek? Hogyan tudnád az oldaladra irányítani folyamatosan az érdeklődőket? A válasz persze a hírlevél, de csakis az olyan, amit el is olvasnak! A megnyitási és kattintási arányok nagyon fontosak – az meg… Bővebben »

Egyszerű szöveg vs. HTML e-mailek: Melyik a jobb?

Szerző: | 2015-09-21

A nagyvilág e-mail marketingesei napról napra folyamatosan tesztelik a megnyitások, a kattintások (és egyebek) milyenségét; vagyis leginkább azt, hogyan lehet javítani ezeket a mutatókat. próbálkoznak a címekkel, CTA-gombokkal, képekkel, fejlécekkel, elhelyezéssel, felosztással, hosszal, tartalommal… és a lista a technika fejlődésének hála nőttön nő. A rengeteg tesztelés után rájöttünk a kemény igazságra: eltekintve a megfelelő szegmentációtól, semmi nem növeli… Bővebben »

A kettős opt-in marketing fontossága és haszna

Szerző: | 2015-09-15

Ó, igen, e-mail marketing… Hasonlóan az online marketinghez, a hatékony listaépítés szintén egy olyan dolog, amit mindannyian szeretnénk profi szinten űzni ebben a szakmában… Vannak ugye bevett módszerek…: Igazán epic tartalmak, ajánlatok gyártása, hogy azt adjuk, amire a feliratkozóink vágynak Egy webhelyre, vagy épp blogra való csábítás, hogy minél több feliratkozót szerezzünk Pop-upok segítségével, hogy felhívjuk a látogatók… Bővebben »

A 8 legjobb B2b kiadó hírlevele

Szerző: | 2015-09-11

A B2B hírlevelek a cégek többsége esetében a marketing-tevékenységek kiemelt része. Legyen szó napi, vagy heti küldésről, minden esetben nagyban elősegíti a kereskedelmi tevékenységeket. Persze ezeknek is rengeteg módja van, épp ezért igyekszem egy kis segítséget nyújtani, hogyan teheted még kreatívabbá őket. Kis inspirációként, íme a 8 szerintem legjobb B2B hírlevél, amivel találkoztam a közelmúltban: 1) Food Safety… Bővebben »

Hagyjunk már fel a szörnyű e-mailek küldésével!

Szerző: | 2015-09-09

A rettegett „leiratkozás”… Viszont nagyban hozzájárul ahhoz is, hogy egészségesen tartsuk a névjegyzékünket, sőt – inkább iratkozzon le az irreleváns kontakt, mint hogy folyamatosan spamnek jelölje a leveleinket! Viszont az is tény: minél több e-mailt küldünk, annál magasabb lesz a leiratkozó szám is, és bizony ezek közül nem mindenki volt irreleváns ügyfél… Feltételezve, hogy elég időt töltöttél a… Bővebben »

Hogyan kell ténylegesen kinéznie az e-mail marketing üzenetednek?

Szerző: | 2015-07-15

Számtalan cikket olvashattál már nálunk az ideális hírlevelek felépítéséről, sőt, arról is, milyen appokat ajánlunk használni, nagy vonalakban emlegettünk főbb szabályokat, van, amit részletesen kifejtettünk… Most viszont boncolgatjuk kicsit a hatékony marketing üzenet részeit, és elmondjuk, hogyan optimalizáld azokat, hogy végül jól konvertáljanak… Hogyan hozz létre határos tárgysort? A tárgy vitathatatlanul az egyik legfontosabb része levelednek! A hatékonysága… Bővebben »

12 kiváló e-mail marketing példa (és az is, miért olyan jók)

Szerző: | 2015-06-26

Mindenkivel előfordul, hogy inspirációra van szükségünk. Egyáltalán nem számít, veterán marketinges vagy-e, aki éveken keresztül sikerrel vette az akadályokat, vagy épp zöldfülű kezdő, aki épp kijött az iskolapadból… Az inspiráció segít új utakat találni, és jobbá tenni a saját ötleteket! Az e-mail marketing inspirációhoz viszonylag könnyű hozzájutni – hiszen a legtöbb marketing tartalom nyilvánosan hozzáférhető… elég kutakodni egy… Bővebben »