Hogyan írjunk ismeretlennek e-mailt, amire tényleg kapunk majd választ?

Szerző: | 2015-06-09

A februári ‘The Growth Show’ egyik fő témája a hideg e-mail küldés volt – ez az az e-mail forma, amikor friss feliratkozónak küldünk releváns információkat, kvázi puhatolózó célzattal: hogy szegmentálhassuk, hogy belőhessük az igényeiket. Több milliárdos multi cég marketingese beszélt a témáról, méghozzá eléggé büszkén! Ugyanakkor a hallgatóság soraiban igen szép számban foglaltak helyet olyanok is, akik nem… Bővebben »

Hogyan növelte a Xerox az előfizetők számát 540%-al?

Szerző: | 2015-06-08

A Xerox-ot széles e világon úgy ismerik, mint a világ egyik vezető dokumentum-technológiai és szolgáltatási cége. A Xerox Global egyik content managere, Greg Pings feladata volt, hogy növelje az eléréseket a hírlevelekből, és találjon megoldásokat a közös platform-problémákra. Nos, Greg jó munkát végzett! Greg megközelítése: Greg AddThisPro fiókot hozott létre, és az ott elérhető eszközök segítségével az alábbiakba… Bővebben »

A 10 legfontosabb spam szabály, amiről tudnod kell!

Szerző: | 2015-05-13

Mint Te is tudod, az e-mail marketing egy kiemelkedően fontos eszköz, a marketing stratégiád fontos része lehet, ha még nem az. Segítségével közvetlenül érheted el a jelenlegi vásárlóidat. Feliratkozásukkal releváns információkkal, ajánlatokkal láthatod el őket, úgy, hogy még örülnek is a “reklámoknak” – ezt meg kell ám becsülni! Létrehozása viszonylag gyors és könnyű – kifejezetten akkor, ha rendelkezel… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 5. rész

Szerző: | 2015-05-08

A leggyakrabban elkövetett e-mail marketing hibák Bármilyen optimistán is nyilatkozzon bárki a hírlevél marketingről, rengeteg buktatója van. Néhány hiba pedig könnyen azt okozhatja, hogy a felhasználóid előbb figyelmen kívül hagyják leveleid, vagy olvasatlanul törlik – esetleg, ami még rosszabb, spamnek jelölik vagy leiratkoznak. Most összegyűjtöm neked a leggyakoribb hírlevél hibákat, hogy tanulhass belőle – és persze hogy ne… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 4. rész

Szerző: | 2015-05-07

Hogyan mérjük a hírleveleink hatékonyságát? Kézbesítési arány A kézbesítési arány esetében általában azokról az e-mailekről beszélünk, melyek sem nem a kemény, sem pedig a lágy visszapattanások között nem szerepelnek. Kemény visszapattanásról akkor beszélünk, ha az e-mail cím nem létezik; míg lágy, avagy soft visszapattanáskor a postafiók (pl. a szolgáltató hibájából, karbantartást végez) nem elérhető, vagy épp megtelt. Tehát… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 3. rész

Szerző: | 2015-05-06

Hogyan mérjük a hírleveleink hatékonyságát? Sok esetben elvesztegetett időről és erőforrásról beszélhetünk, ha a hírlevelek kerülnek szóba. Annak érdekében, hogy ne merüljön fel ugyanez a Te hírleveleid kapcsán is, azt javaslom, folyamatosan mérd minden szempontból azok hatékonyságát. Vértezd fel magad a megfelelő információkkal, hogy gazdaságosan tudj dönteni a befektetett energiáról! Ha átfogó képet kapsz, hogyan készíts ilyen méréseket,… Bővebben »

E-mail marketingesek – a digitális tapasztalatok igazi hordozói

Szerző: | 2015-03-28

Az e-mail marketing nem hal ki – sőt, egyre inkább beépül a mindennapokba, fontosabb, mint valaha. Egyre több eszközt, elérési csatornát ad az online marketingesek kezébe, és egyre nő a hatékonyság is. Itt az ideje Neked is bekapcsolódni az e-mail marketingbe. Egy ideig ezt a területet beárnyékolták a feltörekvő trendi csatornák, de csak egy ideig – mostani vezető… Bővebben »

Az e-mail marketing halott?

Szerző: | 2015-03-26

Hébe-hóba felbukkannak cikkek, mondván, “A Facebook halott!”, vagy “Az e-mail kimegy a divatból”, sőt, láttam már olyat is, hogy “A Google már nem elég jó!”. És ahogy meglátom ezeket, rá is legyintek. Az rendben van, hogy a folyamatos változtatások hatására újra-, és újra kell gondolnunk a marketing stratégiánkat egy-egy felületen, de ez nem jelenti azt, hogy a módszer… Bővebben »

5 érkező oldal A/B teszt (…és a furcsa eredményeik)

Szerző: | 2015-03-24

Az emberi természet egyik erős és gyakran megmagyarázhatatlan jelensége az intuíció. Segítségével a felgyülemlett tapasztalatot, tudást számtalan dologra tudjuk fordítani. Ez a kognitív csoda számtalanszor segítségünkre van – és, mivel minden objektivitást nélkülöz, gyakran káros hatással lehet a marketingre… Mikor éppen átterveznéd az oldalad, igen nehéz egyensúlyt találni az intuíció és a rendelkezésre álló adatok között. Szóval ahogy… Bővebben »

A 18 legjobb e-mail tárgy, amit valaha olvastál

Szerző: | 2015-03-18

Nap mint nap az emberek többsége hírlevelek tömkelegét kapja a postaládájába. Kuponokat, napi híreket, újdonságokat, felhívásokat… lapátolják ezerrel, és csoda, ha ezeknek csak a töredéké nyitja meg bárki? Aligha. Szóval mit tehetünk, hogy a mi e-mailünk azok közé tartozzon, amit megnyitnak? Azt tapasztaltuk, az leveled tárgya nagyban meghatározza, megnyitják-e vagy sem. Gondolj csak bele, ez az első igazi… Bővebben »