Hogyan szerezz több ügyfelet?

Szerző: | 2015-06-25

Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt? Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz! Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a… Bővebben »

Miért rossz ötlet az e-mail lista vásárlása (…és hogyan építsd a sajátod ingyen)

Szerző: | 2015-06-24

A hírleveledhez e-mail címek kellenek, folyamatos növekedés kell, ja, igen, és ha lehet, gyorsan kellenek és olcsón. Értem én! Általános probléma ez az e-mail marketingben: folyamatosan növelni kell a kiküldések, az elérések számát, folyamatos növekedés kell. Na de bármi áron? Ez a gondolkodásmód kétségbeesést szül, a kétségbeesés pedig nagy hibákat! Igen, több ezer e-mail kapcsolatra tehetünk szert ilyen-olyan… Bővebben »

5 kipróbált eszköz e-mail lista növeléshez

Szerző: | 2015-06-23

A jó vagy a rossz hírt mondjam először? Kezdjük a rosszal: átlagosan minden e-mail adatbázis évente 22,5%-al csökken – leiratkozások, címváltások okán. Amikor pl. munkahelyet vált egy ügyfeled, könnyen elveszti a korábban nap nap után használt e-mail címét is – az ilyen esetben az elvesztett ügyfél jó eséllyel nem jön vissza soha már. A HubSpot és az Eventbite… Bővebben »

A jövedelmező listaépítés 7 hatékony praktikája

Szerző: | 2015-06-22

A hatékony és persze profitábilis e-mail lista építése minden esetben fogós kérdés – nulláról elindulva, vagy akár a meglévő lista bővítésekor is jól jöhetnek az alant megfogalmazott tanácsok. Ami fix: NE vegyél listákat – de ezt mintha már említettem volna korábbi bejegyzésekben, ugye? 1. Vonzó ajánlat a weboldalon Ez egy elég régi praktika, de ha egyedi kedvezményt, ajánlatot… Bővebben »

5 marketing mérőszám, amit nyomon kell követned (…de lehet, hogy nem teszed)

Szerző: | 2015-06-18

A mai e-mail marketingesek elsöprő többsége a legfontosabb mérőszámnak a megnyitási-, és az átkattintási arányokat tartják. Ugyan ezek tényleg nagyon-nagyon fontos mutatók, meg kell jegyeznem: ennél azért sokkal többet is tud manapság egy-egy rendszer – pl. a HírlevélÓriás is. Márpedig ezek használatával elsöprő sikert arathatsz a piacon! Hol érdemes kezdeni? Ahhoz, hogy a teljesítményünket maximalizáljuk, ki kellett találnunk… Bővebben »

Hogyan írjunk ismeretlennek e-mailt, amire tényleg kapunk majd választ?

Szerző: | 2015-06-09

A februári ‘The Growth Show’ egyik fő témája a hideg e-mail küldés volt – ez az az e-mail forma, amikor friss feliratkozónak küldünk releváns információkat, kvázi puhatolózó célzattal: hogy szegmentálhassuk, hogy belőhessük az igényeiket. Több milliárdos multi cég marketingese beszélt a témáról, méghozzá eléggé büszkén! Ugyanakkor a hallgatóság soraiban igen szép számban foglaltak helyet olyanok is, akik nem… Bővebben »

Hogyan növelte a Xerox az előfizetők számát 540%-al?

Szerző: | 2015-06-08

A Xerox-ot széles e világon úgy ismerik, mint a világ egyik vezető dokumentum-technológiai és szolgáltatási cége. A Xerox Global egyik content managere, Greg Pings feladata volt, hogy növelje az eléréseket a hírlevelekből, és találjon megoldásokat a közös platform-problémákra. Nos, Greg jó munkát végzett! Greg megközelítése: Greg AddThisPro fiókot hozott létre, és az ott elérhető eszközök segítségével az alábbiakba… Bővebben »

A 10 legfontosabb spam szabály, amiről tudnod kell!

Szerző: | 2015-05-13

Mint Te is tudod, az e-mail marketing egy kiemelkedően fontos eszköz, a marketing stratégiád fontos része lehet, ha még nem az. Segítségével közvetlenül érheted el a jelenlegi vásárlóidat. Feliratkozásukkal releváns információkkal, ajánlatokkal láthatod el őket, úgy, hogy még örülnek is a „reklámoknak” – ezt meg kell ám becsülni! Létrehozása viszonylag gyors és könnyű – kifejezetten akkor, ha rendelkezel… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 5. rész

Szerző: | 2015-05-08

A leggyakrabban elkövetett e-mail marketing hibák Bármilyen optimistán is nyilatkozzon bárki a hírlevél marketingről, rengeteg buktatója van. Néhány hiba pedig könnyen azt okozhatja, hogy a felhasználóid előbb figyelmen kívül hagyják leveleid, vagy olvasatlanul törlik – esetleg, ami még rosszabb, spamnek jelölik vagy leiratkoznak. Most összegyűjtöm neked a leggyakoribb hírlevél hibákat, hogy tanulhass belőle – és persze hogy ne… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 4. rész

Szerző: | 2015-05-07

Hogyan mérjük a hírleveleink hatékonyságát? Kézbesítési arány A kézbesítési arány esetében általában azokról az e-mailekről beszélünk, melyek sem nem a kemény, sem pedig a lágy visszapattanások között nem szerepelnek. Kemény visszapattanásról akkor beszélünk, ha az e-mail cím nem létezik; míg lágy, avagy soft visszapattanáskor a postafiók (pl. a szolgáltató hibájából, karbantartást végez) nem elérhető, vagy épp megtelt. Tehát… Bővebben »