Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 3. rész

Szerző: | 2015-05-06

Hogyan mérjük a hírleveleink hatékonyságát? Sok esetben elvesztegetett időről és erőforrásról beszélhetünk, ha a hírlevelek kerülnek szóba. Annak érdekében, hogy ne merüljön fel ugyanez a Te hírleveleid kapcsán is, azt javaslom, folyamatosan mérd minden szempontból azok hatékonyságát. Vértezd fel magad a megfelelő információkkal, hogy gazdaságosan tudj dönteni a befektetett energiáról! Ha átfogó képet kapsz, hogyan készíts ilyen méréseket,… Bővebben »

E-mail marketingesek – a digitális tapasztalatok igazi hordozói

Szerző: | 2015-03-28

Az e-mail marketing nem hal ki – sőt, egyre inkább beépül a mindennapokba, fontosabb, mint valaha. Egyre több eszközt, elérési csatornát ad az online marketingesek kezébe, és egyre nő a hatékonyság is. Itt az ideje Neked is bekapcsolódni az e-mail marketingbe. Egy ideig ezt a területet beárnyékolták a feltörekvő trendi csatornák, de csak egy ideig – mostani vezető… Bővebben »

Az e-mail marketing halott?

Szerző: | 2015-03-26

Hébe-hóba felbukkannak cikkek, mondván, „A Facebook halott!”, vagy „Az e-mail kimegy a divatból”, sőt, láttam már olyat is, hogy „A Google már nem elég jó!”. És ahogy meglátom ezeket, rá is legyintek. Az rendben van, hogy a folyamatos változtatások hatására újra-, és újra kell gondolnunk a marketing stratégiánkat egy-egy felületen, de ez nem jelenti azt, hogy a módszer… Bővebben »

5 érkező oldal A/B teszt (…és a furcsa eredményeik)

Szerző: | 2015-03-24

Az emberi természet egyik erős és gyakran megmagyarázhatatlan jelensége az intuíció. Segítségével a felgyülemlett tapasztalatot, tudást számtalan dologra tudjuk fordítani. Ez a kognitív csoda számtalanszor segítségünkre van – és, mivel minden objektivitást nélkülöz, gyakran káros hatással lehet a marketingre… Mikor éppen átterveznéd az oldalad, igen nehéz egyensúlyt találni az intuíció és a rendelkezésre álló adatok között. Szóval ahogy… Bővebben »

A 18 legjobb e-mail tárgy, amit valaha olvastál

Szerző: | 2015-03-18

Nap mint nap az emberek többsége hírlevelek tömkelegét kapja a postaládájába. Kuponokat, napi híreket, újdonságokat, felhívásokat… lapátolják ezerrel, és csoda, ha ezeknek csak a töredéké nyitja meg bárki? Aligha. Szóval mit tehetünk, hogy a mi e-mailünk azok közé tartozzon, amit megnyitnak? Azt tapasztaltuk, az leveled tárgya nagyban meghatározza, megnyitják-e vagy sem. Gondolj csak bele, ez az első igazi… Bővebben »

25 egyszerű mód arra, hogy növeld a feliratkozóid számát

Szerző: | 2015-03-16

Van egy rossz hírem: a címzett listád évente körülbelül 22,5%-al morzsolódik le. Az emberek címet váltanak, pl. ahogy egyik cégtől mennek a másikhoz, vagy sok esetekben már csak arra használják a régi címeiket, hogy meglegyenek a regisztrációik különböző oldalakhoz. Egy szó, mint száz, folyamatosan ügyelned kell arra, hogy újabb és újabb kapcsolatokat vonj be az adatbázisodba – ez… Bővebben »

9 nagyszerű nemzetközi e-mail marketing eszköz a weboldaladhoz

Szerző: | 2015-03-02

Ha saját honlapod van, biztos észlelted már, mennyire nem egyszerű állandó forgalmat generálni rá. A SEO sok időt vesz igénybe. A közösségi média segítséget nyújthat, de nem garancia. Ha megszereztél egy látogatót, akinek még tetszik is a tartalom, jó lenne meg is tartani, visszatérővé tenni – nem igaz? Ezt elérheted az általános csatornák használatával, de ehhez is szükség… Bővebben »

Milyen a jó megnyitási és átkattintási arány?

Szerző: | 2015-02-11

Mi sem természetesebb, mint hogy szeretnénk összehasonlítani magunkat másokkal. Egy ilyen összehasonlítással referenciaértéket kapsz, meglátod, mennyire csinálod jól a dolgodat – és persze azt is, miben kellene változtatnod, javítanod! A marketing területén bizonyos viszonyítási alapokat könnyebb meghatározni, mint máshol. Ha azt szeretnénk tudni, más cégek hány követővel rendelkeznek, csak meg kell nézni a profiljukat – akár Facebookon, akár… Bővebben »

9 Igazán jó leiratkozó oldal

Szerző: | 2015-02-07

Az egyik legfontosabb szempont a hírlevél marketingben, hogy releváns tartalmakat mutassunk feliratkozóinknak. Ha valaki úgy dönt, feliratkozik hírlevelünkre, a plusz dolgokért, extra akciókért, prémium tartalmakért teszi a legtöbb esetben. A szomorú valóság az, attól, hogy egyszer feliratkozott, még nem biztos, hogy örökre megtartjuk őket – elvesztik az érdeklődésük, meggondolják magukat. Bármi megtörténhet! Előfordulhat, hogy annyi, de annyi e-mailt… Bővebben »

8 teszt, amit mindenképp végezz el az e-mail marketingeden!

Szerző: | 2015-01-21

Mi az utolsó dolog, amit tesztelni szoktál? A kis tesztek, mint a tárgy vagy a feladó minél személyesebbé tétele pl. nem vesz túl sok időt igénybe, és ezt a legtöbb e-mail marketing szoftver könnyen lehetővé is teszi. Vannak azonban azok a kis tesztek, melyek folyamatos vizsgálata, azok összehasonlítása adja meg az átfogó teszt végeredményét. jegyezd meg, a tesztelés… Bővebben »