25 egyszerű mód arra, hogy növeld a feliratkozóid számát

Szerző: | 2015-03-16

Van egy rossz hírem: a címzett listád évente körülbelül 22,5%-al morzsolódik le. Az emberek címet váltanak, pl. ahogy egyik cégtől mennek a másikhoz, vagy sok esetekben már csak arra használják a régi címeiket, hogy meglegyenek a regisztrációik különböző oldalakhoz. Egy szó, mint száz, folyamatosan ügyelned kell arra, hogy újabb és újabb kapcsolatokat vonj be az adatbázisodba – ez… Bővebben »

9 nagyszerű nemzetközi e-mail marketing eszköz a weboldaladhoz

Szerző: | 2015-03-02

Ha saját honlapod van, biztos észlelted már, mennyire nem egyszerű állandó forgalmat generálni rá. A SEO sok időt vesz igénybe. A közösségi média segítséget nyújthat, de nem garancia. Ha megszereztél egy látogatót, akinek még tetszik is a tartalom, jó lenne meg is tartani, visszatérővé tenni – nem igaz? Ezt elérheted az általános csatornák használatával, de ehhez is szükség… Bővebben »

Milyen a jó megnyitási és átkattintási arány?

Szerző: | 2015-02-11

Mi sem természetesebb, mint hogy szeretnénk összehasonlítani magunkat másokkal. Egy ilyen összehasonlítással referenciaértéket kapsz, meglátod, mennyire csinálod jól a dolgodat – és persze azt is, miben kellene változtatnod, javítanod! A marketing területén bizonyos viszonyítási alapokat könnyebb meghatározni, mint máshol. Ha azt szeretnénk tudni, más cégek hány követővel rendelkeznek, csak meg kell nézni a profiljukat – akár Facebookon, akár… Bővebben »

9 Igazán jó leiratkozó oldal

Szerző: | 2015-02-07

Az egyik legfontosabb szempont a hírlevél marketingben, hogy releváns tartalmakat mutassunk feliratkozóinknak. Ha valaki úgy dönt, feliratkozik hírlevelünkre, a plusz dolgokért, extra akciókért, prémium tartalmakért teszi a legtöbb esetben. A szomorú valóság az, attól, hogy egyszer feliratkozott, még nem biztos, hogy örökre megtartjuk őket – elvesztik az érdeklődésük, meggondolják magukat. Bármi megtörténhet! Előfordulhat, hogy annyi, de annyi e-mailt… Bővebben »

8 teszt, amit mindenképp végezz el az e-mail marketingeden!

Szerző: | 2015-01-21

Mi az utolsó dolog, amit tesztelni szoktál? A kis tesztek, mint a tárgy vagy a feladó minél személyesebbé tétele pl. nem vesz túl sok időt igénybe, és ezt a legtöbb e-mail marketing szoftver könnyen lehetővé is teszi. Vannak azonban azok a kis tesztek, melyek folyamatos vizsgálata, azok összehasonlítása adja meg az átfogó teszt végeredményét. jegyezd meg, a tesztelés… Bővebben »

19 tipp arra, hogyan javíthatod e-mailjeid tárgysorának hatékonyságát

Szerző: | 2015-01-13

Egy e-mailnél meghatározó fontosságú a tárgy, ügyfeleid nagy mértékben az alapján ítéli meg, érdemes-e megnyitni a leveled. Végtére is, a tárgy az, amit először megpillantanak, ott éri őket az első benyomás. Itt az ideje, hogy elgondolkozz, hogyan használod a tárgyat, hiszen hatalmas hozzájárulása van a jó megnyitási, átkattintási arányok elérésében! Íme 19 gyors tipp a tárgysorral kapcsolatban: Tipp… Bővebben »

Mik az előnyei és a hátrányai a hétvégi e-mail küldésnek?

Szerző: | 2015-01-06

Ha átolvassuk az összes létező hírlevél marketing tanulmányt, ami az előző évben jelent meg, az derülhet ki, hogy nincs olyan nap a héten, ami ne lenne megfelelő egy-egy e-mail marketing kampány számára. Ugyanakkor a legtöbb statisztika azt mutatja, a döntő többség főleg a hétköznapokat részesíti előnyben a hétvégékkel szemben; ugyanakkor a legtöbb téma ugyanolyan jól “eladható” hétvégén is.… Bővebben »

A direkt e-mail listák előnyei

Szerző: | 2015-01-05

Amennyiben e-mail küldéssel tervezed növelni az üzleti forgalmad, el kell fogadd, hogy a java része a kukában fog kikötni, mindenféle hasznon nélkül. Egy jól célzott, névre szóló lista segíthet a levélszemétben kikötő e-mailek számának csökkentésében, és növelheti az e-mailek pozitív hatását. Ahhoz, hogy a direkt e-mailjeid igazán hatásosak legyenek, jól kell céloznod őket! Maximalizálni kell annak az esélyét,… Bővebben »

Miért hagyják figyelmen kívül az e-mailjeid?

Szerző: | 2014-12-13

Ha rákeresel a Google-on, számtalan cikket találsz, ami ezzel a témával foglalkozik, de minden esetben, mindannyian ugyanazokat hangoztatják:   Szólítsd a vezetéknevén a feliratkozóidat Kerüld a túlzottan üzleties nyelvezetet Ne felejtsd köszönteni a feliratkozóidat Ne mondj olyat, hogy “az, akire tartozik.” Győződj meg a tárgy megfelelőségéről Végezz nyelvi ellenőrzést Kerüld a hangulatjeleket És még sorolhatnám. Mindezekhez a javaslatokhoz… Bővebben »

Hogyan készíts tökéletes Facebook, LinkedIn és Twitter posztokat

Szerző: | 2014-12-05

Így kezelik a marketingesek a social média stratégiát általában: Poszt, érdekesség, frissítés készítése, Kiválasztja a Facebookon, a LinkedIn-t és a Twittert Mindhárom hálózatra kinyomják ugyanazt. Van azonban ezzel a stratégiával egy kis bibi… A felhasználók minden közösségi csatorna tartalmát másképp fogyasztják. Ez pedig azt jelenti, hogy az egyes platformokra külön-külön kell optimalizálni a megjelenéseket!