9 nagyszerű nemzetközi e-mail marketing eszköz a weboldaladhoz

Szerző: | 2015-03-02

Ha saját honlapod van, biztos észlelted már, mennyire nem egyszerű állandó forgalmat generálni rá. A SEO sok időt vesz igénybe. A közösségi média segítséget nyújthat, de nem garancia.

Ha megszereztél egy látogatót, akinek még tetszik is a tartalom, jó lenne meg is tartani, visszatérővé tenni – nem igaz? Ezt elérheted az általános csatornák használatával, de ehhez is szükség van a megtervezett marketing stratégiára!

Gondolj csak bele – az e-mail személyes dolog. Ezzel az eszközzel közvetlenül az ügyfeleid postafiókjába, a virtuális magánszférájába érkezel meg – a szerint kell hát megtervezned az üzeneted, hogy ne sértsd ezt a szférát, és vonzó is legyen!

Nincs még e-mail marketing eszközöd? Összeállítottunk egy listát a könnyen elérhető nemzetközi email marketing eszközökről, amik megfelelőek lehetnek!

MailChimp:

A MailChimp az egyik legbarátságosabb interfésszel rendelkezik a piaci kollégái között, és rengeteg funkcióval is rendelkezik – nem mellesleg lehetőséget nyújt mély-elemzések készítésére is. Kifejezetten hasznos lehetőségnek tekinthető, pl. a referencia-jelentések terén, és nagyban segíthet, hogy „bekerülj a játéktérre”!
Kezdő csomag: ingyenes

Aweber:

Ez egy mésik igen erős versenyző, hatalmas adag beépített sablonnal, különböző eszközökkel és integrált tartalmakkal. Akár még az RSS-feeded is bekötheted rá, hogy mindig új e-maileket küldjön, valahányszor készen vagy egy új poszttal!
Kezdő csomag: 1 dollár, majd 19 dollár havonta

Mad Mimi:

Ennek az e-mail marketing eszköznek kifejezetten az a célja, hogy egyszerű legyen, ugyanakkor erőteljes. Főként az egyéni tervezésű levelekre fókuszál, ehhez szolgáltat szilárd kiindulási pontot.
Kezdő csomag: 9 dollár

Campaign Monitor:

Közkedvelt eszköz, leginkább a fizess-ha-küldesz funkció miatt; a beépített, de könnyen személyre szabható sablonok pedig külön segítséget nyújthat, ha speciális piacodat szeretnéd elérni.
Kezdő csomag: 9 dollár, vagy 5 dollár/kampány

Vertical Response:

Ha tényleg csak alkalmi e-mail marketingre van szükséged, ez lehet a neked megfelelő választás! Fizess-ha-küldesz opció, könnyű tervezés, egyszerű kialakítás!
Kezdő csomag: 8.80 dollár havonta, vagy 7,50 dollár /300 e-mail

Constant Contact:

Egy igazán szilárd e-mail szolgáltatás kisvállalkozások számára, Segítségével akár fogadóoldalakat is tervezhetünk, és nagy segítséget nyújthat a komolyabb e-mail kampányok tervezésében is!
Kezdő csomag: 20 dollár havonta

Benchmark Email:

Kiváló e-mail eszköz tapasztalt marketingesek számára. A beépített sablonok könnyen testre szabhatóak, a különböző funkciói könnyen kezelhetők, mint például az analitikai, és az A/B tesztek. Mindenképp megfontolandó!
Kezdő csomag: 9,95 dollár havonta

iContact

Nagyban hasonló az előzőleg említetthez, sőt, az iContact egy díjnyertes e-mail marketing eszköz. Indulhatsz a nulláról, tervezhetsz saját sablont, de számtalan beépített is a segítségedre lehet – mindkét lehetőséget nagyban támogatja, és könnyíti az iContact!
Kezdő csomag: 14 dollár havonta

GetResponse:

A mellett, hogy egy könnyen és jól használható e-mail marketing eszköz, még segítséget nyújt a fogadóoldala testreszabásában is. Sőt, meglehetősen nagy stock-fotó adatbázis is jár hozzá, amivel még könnyebb testre szabni e-mailjeidet.
Kezdő csomag: 15 dollár havonta

+1: HírlevélÓriás:
A HírlevélÓriás egy kifejezetten a magyar piacra optimalizált e-mail marketing eszköz (mely egyébiránt többnyelvűsége okán könnyedén használható más piacokon is), mely magában rejti az eddig felsoroltak legjobb tulajdonságait. A számtalan beépített sablon mellett egyszerűen létrehozható saját e-mail template, az elemzési, statisztikai lehetőségekkel pedig nyomon tudod követni, mely kampányod hogyan teljesít.
Kezdő csomag: 500 Ft.-

Forrás: Addthis.com

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük