Category Archives: Email marketing példa

A hatékony email marketing

Szerző: | 2019-02-18

A hatékony email marketing Bevezetés Ahogy új marketing technikák és stratégiák bukkannak fel nap, mint nap az email marketing többet ért el annál, mint hogy megtartsa pozícióját, mint fő marketing csatorna. Az email marketing tényleg tovább fejlődött, hogy lépést tartson az új technológiákkal, és megtartsa a vásárlók figyelmét. Az email egy kritikus és nagyon eredeti része az ún.… Bővebben »

Az e-mail pszichológiája

Szerző: | 2017-02-25

Ha a normális nagy többséghez tartozol, az elmúlt egy órában csekkoltad a mailjeidet. Ha meg még ennél is „normálisabb”, még csak nem is a levelezését nézi meg – állandóan ott kapog, kattog és csilingel a fejedben a sok kis hang, ami stresszessé és terméketlenné teszi a munkanapod. Az e-mail egy szörnyeteg. Mi pedig (majdnem) mindannyian hol nyüszítve, hol… Bővebben »

11 példa a könnyű és hatékony perszonalizáláshoz

Szerző: | 2016-05-18

Ha olyan vagy, mint a döntő többség, akkor te is el tudnál hadarni most azonnal 100 dolgot, amit jobban szeretnél, mint egy újabb hírlevelet a postaládába. Mindez azért lehet így, mert a hírlevelek unalmasak, kb annyi érdekesség van a legtöbben, mint disznókban légiesség. Tény, az átlagos felhasználók 21%-a azt vallotta egy kutatás során, az elmúlt két hónapban legalább… Bővebben »

16 félelmetesen jó e-mail marketing példa

Szerző: | 2015-11-03

Ha ezt olvasod, valószínűleg van e-mail címed (vagy akár több is…). Sőt, az évek során biztosan kismillió levelet kaptál, melyek közül… mondjuk úgy, sok volt „megkérdőjelezhető” minőségű… De voltak köztük váratlan, informatív, figyelemfelkeltő tárggyal rendelkező is, igaz? Szóval elég nagy a szórás. Míg az e-mail marketing napról-napra változik, sajnos sok marketinges nem tudja, vagy nem is akarja lekövetni… Bővebben »

A 8 legjobb B2b kiadó hírlevele

Szerző: | 2015-09-11

A B2B hírlevelek a cégek többsége esetében a marketing-tevékenységek kiemelt része. Legyen szó napi, vagy heti küldésről, minden esetben nagyban elősegíti a kereskedelmi tevékenységeket. Persze ezeknek is rengeteg módja van, épp ezért igyekszem egy kis segítséget nyújtani, hogyan teheted még kreatívabbá őket. Kis inspirációként, íme a 8 szerintem legjobb B2B hírlevél, amivel találkoztam a közelmúltban: 1) Food Safety… Bővebben »

12 kiváló e-mail marketing példa (és az is, miért olyan jók)

Szerző: | 2015-06-26

Mindenkivel előfordul, hogy inspirációra van szükségünk. Egyáltalán nem számít, veterán marketinges vagy-e, aki éveken keresztül sikerrel vette az akadályokat, vagy épp zöldfülű kezdő, aki épp kijött az iskolapadból… Az inspiráció segít új utakat találni, és jobbá tenni a saját ötleteket! Az e-mail marketing inspirációhoz viszonylag könnyű hozzájutni – hiszen a legtöbb marketing tartalom nyilvánosan hozzáférhető… elég kutakodni egy… Bővebben »

Hogyan növelte a Xerox az előfizetők számát 540%-al?

Szerző: | 2015-06-08

A Xerox-ot széles e világon úgy ismerik, mint a világ egyik vezető dokumentum-technológiai és szolgáltatási cége. A Xerox Global egyik content managere, Greg Pings feladata volt, hogy növelje az eléréseket a hírlevelekből, és találjon megoldásokat a közös platform-problémákra. Nos, Greg jó munkát végzett! Greg megközelítése: Greg AddThisPro fiókot hozott létre, és az ott elérhető eszközök segítségével az alábbiakba… Bővebben »

10 brilliáns példa a hatékony E-mail Marketingre (…és miért olyan jók)

Szerző: | 2014-11-19

Mindenkinél eljöhet az az idő, hogy inspirációra van szüksége, hogy jobb, hatékonyabb munkát végezzen. Teljesen mindegy, hogy veterán marketinges vagy, aki hosszú évek óta sikeresen lavírozol az új technikák között, vagy épp egy újonc, aki épp kikerült a főiskoláról – mindannyiunknak szüksége lehet jó példákra. Segít átvészelni az ötlettelen pillanatokat, sőt, segíthet még jobbá, kreatívabbá tenni a saját… Bővebben »