Category Archives: Email innováció

Hogyan írj egy jó interjú utáni emailt

Szerző: | 2018-11-13

Hogyan írj egy jó interjú utáni emailt Néha behúzol egy jó interjút, de soha többet nem hallasz a cég felől. Kevés ilyen frusztráló dolog van, és tapasztalataink szerint kizökkenthet a kerékvágásból. Néhány esetben valaki más nagyobb érdeklődést mutatott az állás iránt, így ő kapta a pozíciót. A legkönyebb módja hogy megmutasd a toborzóknak hogy izgatott vagy a munka… Bővebben »

19 nagyszerű email példa, amit el akarsz lopni

Szerző: | 2016-11-17

Megcsináltad. Értékes tartalommal láttad el az olvasóidat és ők konvertálták lead-ekké. Most, itt az ideje, hogy ezeket a lead-eket lehetőségekbe tápláljuk az értékesítési csapat számára. A baj az, hogy az email fiókok zűrzavarának átvágása nem egy könnyű mutatvány. És az ilyen emberek többsége csak nincs még kész megvenni. Ez az ahol a lead nurturing-re szükség van: ez egy… Bővebben »

12 ötletes módszer, hogyan használja elektronikus aláírását értékesítési kampányaihoz

Szerző: | 2016-11-12

Onnan tudja, hogy egy igazi elektronikus értékesítő, ha minden egyes emailje felhívást tartalmaz. Most nem az elektronikus értékesítős lerohanásról beszélek. Amire én gondolok azok az egyéni, személyes levelek, amiket minden nap küld. Igen, az ön személyes elektronikus aláírása komoly marketinges lehetőséget biztosíthat. Valószínűleg már használja saját aláírását, hogy információt közöljön arról, hol is és mit dolgozik. A következő… Bővebben »

A perszonalizált email hatékony az Egyesült Királyságban

Szerző: | 2016-11-08

Sok előny származhat a személyre szabott marketinges emailekből. Az Egyesült Királyságban a felhasználók még mindig kitartanak az email mellett. Egy Ipsos MORI tanulmány az év korábbi szakaszában kimutatta, hogy az email a legnépszerűbb digitális tevékenység a Nagy-Britanniában élő felhasználóknál. A marketinges szakemberek jogosan érdekeltek ebben a felhasználókhoz  vezető egyenes ágban. Egy 2016-os augusztusi tanulmány a The Institute of… Bővebben »

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

Szerző: | 2016-11-03

Ugyanúgy, mint minden más marketinges csatorna, az email állandóan fejlődik – ezeket a változásokat a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők követik. Kérdezd meg magadtól: Az e-mail kampányaid a mostani, aktuális adatokon alapszanak ? A 2014-es Science of Email Report adataiból, az alábbi adatok mutatni fogják, az emberek hogyan olvassák az e-maileket (és hogyan szelektálják), mely eszközök… Bővebben »

9 marketing csali – feliratkozásgyűjtéshez

Szerző: | 2016-10-29

Mostanra már mindannyian ismerjük az email listával való rendelkezés előnyeit. Bizonyított módszer, hogy az egyszeri weboldal látogatókat alakítsd át ismétlődő olvasókká. Azon feliratkozók adatbázisához hozzáférni, akik szívesen csatlakoztak az email listádhoz ad neked egy módot arra, hogy forgalmat küldhess a weboldaladra igény szerint; mialatt egy kapcsolatlistát biztosít, amivel közvetlenül eléred őket, valahányszor, amikor közleményt szeretnél készíteni. Azonban, amikor… Bővebben »

E-mailes üzleti kampány létrehozása? Nézd meg ezt a 15 kiváló példát!

Szerző: | 2016-10-27

Amikor a legtöbb ember a hírlevél marketingre gondol, úgy képzelik ezt el, hogy az egyedi emailjeiket elküldik a célzott adatbázis egy részének. Amíg azok a fajta hírlevelek nagyon fontos részei az egészséges marketing stratégiának, van egy másik fajta email ami erős kiegészítése lehet a mixednek : az üzleti emailek. Mi is az üzleti email? Az amerikai törvény úgy… Bővebben »

Hogyan készíts emlékezetes, megosztható e-maileket?

Szerző: | 2016-10-24

Mikor volt utoljára, hogy egy promóciós emailt kaptál, ami megmosolyogtatott, megnevettetett vagy igazán elgondolkodtatott? Mikor volt utoljára, hogy egyiket nagyon szeretted, amit továbbítottál egy kollégának, egy barátnak, vagy egy családtagnak? A legtöbbünknél, ez nagyon ritkán történik. A legtöbb fogyasztó azt mondja, hogy a promóciós levelek, amiket kaptak felejthetőek – és kétségtelenül nem éri meg továbbadni másoknak. Emlékezetes promóciós… Bővebben »

Hogyan használd az Instagram képeket az email elköteleződés erősítéséhez?

Szerző: | 2016-10-20

A marketing szakemberek imádják az email marketinget. És a marketing szakemberek imádják az Instagramot. De nagyon ritkán ezt a kettőt összekötik: a Curalate megállapította, hogy a marketing-szakemberek csupán 14%-a használja a közösségi média képeket az email marketing erőfeszítéseikben, és az esetek kevesebb, mint 3%-ában befolyásolják az Instagram tartalmat. Egy online kiskereskedő nemrégiben kísérletezett azzal, hogy Instagram képeket használt… Bővebben »

7 hatékony módszer, hogy meggyőzőbbé tedd leveled

Szerző: | 2016-02-03

A marketing és az értékesítés egyik (ha nem AZ) éltető eleme a kommunikáció. Ahhoz, hogy sikeresen nyélbe üss egy üzletet, hogy eladj, hogy kereskedj – mindenhez nélkülözhetetlen a hatékony, meggyőző kommunikáció. A hírlevél az írás egy speciális fajtája. Egy apró alkalom, hogy meggyőzd a usered, hogy rögzítsd az olvasó figyelmét – hogy egy lépéssel közelebb vidd felhasználóid a… Bővebben »