7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

Szerző: | 2016-11-03

Ugyanúgy, mint minden más marketinges csatorna, az email állandóan fejlődik – ezeket a változásokat a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők követik. Kérdezd meg magadtól: Az e-mail kampányaid a mostani, aktuális adatokon alapszanak ?

A 2014-es Science of Email Report adataiból, az alábbi adatok mutatni fogják, az emberek hogyan olvassák az e-maileket (és hogyan szelektálják), mely eszközök és email kliensek a legnépszerűbbek, és hogyan optimalizáld e-mailjeid a jobb eredmény érdekében.

Ne feledd: Az e-mail marketingnél nincs olyan, hogy egy fajta praktika mindenre megfelelő lenne. Ezeket a feliratkozóidon kell majd tesztelned – ezért használd az alábbi adatokat inspirációként a saját kísérleteidhez!

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb leveleket

Minden szervezet használ e-mailes marketinget -most te jobban csinálhatod, és elébe kerülhetsz a versenytársaidnak!
Lentebb kulcsfontosságú (példákat) láthatsz a HubSpot 2014 Science of Email jelentéséből – az eredmények belátást és irányzatot kínálnak, amik utat mutatnak a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők számára, hogyan optimalizáljanak/hozzanak létre  hatásos e-mailes kampányokat.

Honnan valók az adatok?
HubSpot
-150.000 Hubspot ügyfél által küldött különböző e-mail kampány
– 500 millió Hubspot ügyfél által küldött marketinges email
-6.4 millió Hubspot ügyfelek által  küldött kétszemélyes email
– 600 millió megnyitott email a Litmus customers’  marketing email-től

7 kulcsfontosságú felfedezés

1) Az emberek számos email klienst használnak

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

2) Az alkalmazás az email klienstől függ (olvasott – átugrott– törölt)

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

3)Az emaileket optimalizálni kell az okostelefon készülékekhez – A mobilhasználat 400%-al növekedett 2011 óta

  • 18-44 éveseknél 70%
  • 45-60 éveseknél 50%
  • 60 év felettieknél 30%

A felhasználók okostelefonon nézik az e-maileket.

4) a HTML formátumú e-mailek lehetővé teszik, hogy a szöveged, félkövér/dőlt betűs, színes legyen. A szöveges e-mailek csak egyszerű szövegek.

  • A 18-44 évesek 75%-a HTML formátumú emaileket szeretne.
  • Az 50 év felettiek 50%-a kedveli a HTML-t a szövegeshez képest.

5) A felhasználók gyakrabban használnak email szűrőket.

  • A 18-29 évesek 63%-a használ szűrőt
  • A 60 év felettiek 49%-a használja
  • Az emberek 54%-a használ szűrőket, hogy automatikusan szűrje e-mailjeit.
  • Az emberek 25%-a használja a Gmail Priority Inbox-ot.
  • Az emberek 50%-a használ különböző e-mail címet kereskedelmi célokra.

6) A nemkívánt marketinges emaileket nem egyből mellőzik.

Helyette, a fogadók saját maguk választják ki e-mailes marketingedből, hogyan is kezelik az e-maileket.

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

Az emberek 68%-a törli, 58%-a leiratkozik, 49%-a spamként jelöli meg.

7) A tárgyadban számít a megfogalmazás

  • A tárgysorod legyen mindig rövid.
  • Próbáld meg elkerülni a ’ hírlevél ’ szót tárgysoraidban.
  • Tedd személyessé e-mailjeid a címzettek keresztnevével.
  • Közöld az előfizetőkkel, miért hasznos az email számukra.
  • Egyből a tárgysorban köszönd meg nekik –
  • Tedd bele a ’letöltés’ szót a tárgysorodba és triplázd meg CTR-ed.
  • Az ’ ingyenes’ szó a tárgysorokban csökkenti a kézbesítési arányt.
  • Hagyd el az ’ ingyenes ’ szót a tárgysorban a megnyitási arányod érdekében.
  • Ne tarts attól, hogy a tárgysorban lévő felkiáltójelek csökkentik a kézbesítési arányt.
  • Ne tarts attól, hogy a tárgysorban lévő dollárjel $ csökkenteni fogja a kézbesítési arányt.
  • Használ olyan szavakat, mint pl. ’ holnap’, ez egyfajta sürgősséget sugall.
  • Próbáld meg kerülni a ’ találkozás’ szót a tárgysorokban.
  • Teszteld, hogy a tárgysor nélküli email javítja-e megnyitási arányod.
  • Próbáld meg elkerülni a továbbított üzenet hamisítását.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük