Category Archives: Email marketing

A hatékony email marketing

Szerző: | 2019-02-18

A hatékony email marketing Bevezetés Ahogy új marketing technikák és stratégiák bukkannak fel nap, mint nap az email marketing többet ért el annál, mint hogy megtartsa pozícióját, mint fő marketing csatorna. Az email marketing tényleg tovább fejlődött, hogy lépést tartson az új technológiákkal, és megtartsa a vásárlók figyelmét. Az email egy kritikus és nagyon eredeti része az ún.… Bővebben »

100 email tárgy amire rákattintottunk

Szerző: | 2018-07-20

100 email tárgy amire rákattintottunk.   Bevezetés   281 milliárd. Ez a teljes  száma  a küldött és fogadott üzleti és személyes emaileknek naponta 2018-ban, a Radicati Group felmérése alapján. Ez közel  200 000 emailt jelent percenként, és több mint 3 000-t másodpercenként. Mi több, ez a szám előreláthatólag 333 milliárdra fog nőni 2022 végére. Marketingesként most nyílván pár dolog átfut… Bővebben »

Az e-mail pszichológiája

Szerző: | 2017-02-25

Ha a normális nagy többséghez tartozol, az elmúlt egy órában csekkoltad a mailjeidet. Ha meg még ennél is „normálisabb”, még csak nem is a levelezését nézi meg – állandóan ott kapog, kattog és csilingel a fejedben a sok kis hang, ami stresszessé és terméketlenné teszi a munkanapod. Az e-mail egy szörnyeteg. Mi pedig (majdnem) mindannyian hol nyüszítve, hol… Bővebben »

7 hasznos eszköz amit minden email marketing-szakembernek használnia kell

Szerző: | 2016-09-25

Egy évtizede az email látszólag a kihalás peremén volt. Egyedül az elmúlt pár év alatt 3 féleképpen nevezték az email-t :˝halott˝, ˝nem halott, hanem kifejlődő˝ és ˝halott,újra˝. De valószínűleg te is megtudnád mondani az üzenetek fiókodba való folyamatos beáramlásából , nem beszélve azokról amiket te írsz és küldesz magadnak; az email továbbra is csak terjed. Azzal a megállapítással,… Bővebben »

7 hatékony módszer, hogy meggyőzőbbé tedd leveled

Szerző: | 2016-02-03

A marketing és az értékesítés egyik (ha nem AZ) éltető eleme a kommunikáció. Ahhoz, hogy sikeresen nyélbe üss egy üzletet, hogy eladj, hogy kereskedj – mindenhez nélkülözhetetlen a hatékony, meggyőző kommunikáció. A hírlevél az írás egy speciális fajtája. Egy apró alkalom, hogy meggyőzd a usered, hogy rögzítsd az olvasó figyelmét – hogy egy lépéssel közelebb vidd felhasználóid a… Bővebben »

Hogyan tölts kevesebb időt e-mailekkel: 12 tipp a fiókod kezelésére

Szerző: | 2016-01-26

Ha úgy érzed, a postafiókod kezelése örök taposómalom, akkor ez a poszt Neked szól! Persze, ez a legtöbb online marketinggel foglalkozóra (meg persze másokra is…) igaz: eléred, hogy kiürítsd a bejövőd, válaszolsz mindenre, megoldasz minden problémát, és már fognál a vad győzelmi táncba, amikor… puff, már jött is az új levél. Aztán a következő. És így tovább. Ami… Bővebben »

Hogyan írjunk tökéletes „hideg” e-mailt: 5 pont, amit fontolj meg küldés előtt

Szerző: | 2015-12-22

Mint marketinges, heti rendszerrel több száz, vagy akár több százezer e-mailt küldesz egy héten. Alkalmanként (sőt, elég sokszor…) úgy küldjük ezeket a leveleket, hogy alig van fogalmunk arról, mi érdekli, mi érdekelheti a usereinket… Ezt nevezzük hideg küldésnek, és néha jobban, néha rosszabbul, de célravezető. A legtöbb esetben szükségszerű hideg e-maileket küldeni ahhoz, hogy kitapasztaljuk a feliratkozó érdeklődését.… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre olyan e-maileket, amit el is olvasnak…?

Szerző: | 2015-10-02

Ez a cím a legtöbb marketingesnek elég erősen hangozhat… Üldögélsz egy konferenciateremben, és azon agyalsz: hogyan tudnál nagyobb bevételt termelni? Hogyan juttathatnád el az üzeneted több embernek? Hogyan tudnád az oldaladra irányítani folyamatosan az érdeklődőket? A válasz persze a hírlevél, de csakis az olyan, amit el is olvasnak! A megnyitási és kattintási arányok nagyon fontosak – az meg… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre hírleveleket? 4. rész

Szerző: | 2015-05-07

Hogyan mérjük a hírleveleink hatékonyságát? Kézbesítési arány A kézbesítési arány esetében általában azokról az e-mailekről beszélünk, melyek sem nem a kemény, sem pedig a lágy visszapattanások között nem szerepelnek. Kemény visszapattanásról akkor beszélünk, ha az e-mail cím nem létezik; míg lágy, avagy soft visszapattanáskor a postafiók (pl. a szolgáltató hibájából, karbantartást végez) nem elérhető, vagy épp megtelt. Tehát… Bővebben »

Az e-mail marketing halott?

Szerző: | 2015-03-26

Hébe-hóba felbukkannak cikkek, mondván, „A Facebook halott!”, vagy „Az e-mail kimegy a divatból”, sőt, láttam már olyat is, hogy „A Google már nem elég jó!”. És ahogy meglátom ezeket, rá is legyintek. Az rendben van, hogy a folyamatos változtatások hatására újra-, és újra kell gondolnunk a marketing stratégiánkat egy-egy felületen, de ez nem jelenti azt, hogy a módszer… Bővebben »