Category Archives: Email lista

A listanövelés 21 hatékony módja

Szerző: | 2016-09-25

Véleményem szerint mind egyetértünk azzal, hogy a dolgok sokkal édesebbek amikor valóban kiérdemeljük őket: az előléptetés amit kaptál, az első autó amit megvettél abból a pénzből amit 3 nyár alatt spóroltál össze fűnyírással, vagy az ingyen kávé amit kaptál miután a pénztáros átlyukasztotta az utolsó lyukat a pontgyűjtő kártyádon. Jó érzés volt, ugye? Ugyanezért,  venni egy email listát… Bővebben »

Hagyjunk már fel a szörnyű e-mailek küldésével!

Szerző: | 2015-09-09

A rettegett „leiratkozás”… Viszont nagyban hozzájárul ahhoz is, hogy egészségesen tartsuk a névjegyzékünket, sőt – inkább iratkozzon le az irreleváns kontakt, mint hogy folyamatosan spamnek jelölje a leveleinket! Viszont az is tény: minél több e-mailt küldünk, annál magasabb lesz a leiratkozó szám is, és bizony ezek közül nem mindenki volt irreleváns ügyfél… Feltételezve, hogy elég időt töltöttél a… Bővebben »

Hogyan szerezz több ügyfelet?

Szerző: | 2015-06-25

Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt? Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz! Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a… Bővebben »

Miért rossz ötlet az e-mail lista vásárlása (…és hogyan építsd a sajátod ingyen)

Szerző: | 2015-06-24

A hírleveledhez e-mail címek kellenek, folyamatos növekedés kell, ja, igen, és ha lehet, gyorsan kellenek és olcsón. Értem én! Általános probléma ez az e-mail marketingben: folyamatosan növelni kell a kiküldések, az elérések számát, folyamatos növekedés kell. Na de bármi áron? Ez a gondolkodásmód kétségbeesést szül, a kétségbeesés pedig nagy hibákat! Igen, több ezer e-mail kapcsolatra tehetünk szert ilyen-olyan… Bővebben »

5 kipróbált eszköz e-mail lista növeléshez

Szerző: | 2015-06-23

A jó vagy a rossz hírt mondjam először? Kezdjük a rosszal: átlagosan minden e-mail adatbázis évente 22,5%-al csökken – leiratkozások, címváltások okán. Amikor pl. munkahelyet vált egy ügyfeled, könnyen elveszti a korábban nap nap után használt e-mail címét is – az ilyen esetben az elvesztett ügyfél jó eséllyel nem jön vissza soha már. A HubSpot és az Eventbite… Bővebben »

A jövedelmező listaépítés 7 hatékony praktikája

Szerző: | 2015-06-22

A hatékony és persze profitábilis e-mail lista építése minden esetben fogós kérdés – nulláról elindulva, vagy akár a meglévő lista bővítésekor is jól jöhetnek az alant megfogalmazott tanácsok. Ami fix: NE vegyél listákat – de ezt mintha már említettem volna korábbi bejegyzésekben, ugye? 1. Vonzó ajánlat a weboldalon Ez egy elég régi praktika, de ha egyedi kedvezményt, ajánlatot… Bővebben »

Az e-mail címek 7 típusa, amit törölj a címlistádról MOST!

Szerző: | 2014-10-22

Egy átlagos e-mail lista évente 25 százalékot leértékelődik – a MarketingSherpa kutatása szerint. Persze ebben a folyamatban az intelligens e-mail marketingesek aktívan részt vesznek. De miért akarnánk hozzájárulni ehhez a folyamathoz?? A sikeres, értékálló adatbázis egyik titka az, hogy rendszeresen „tisztítsuk meg” a káros, irreleváns kapcsolatoktól, címzettektől. Az adatbázis tisztítása csökkent a leiratkozások számát, a spam jelölések előfordulását;… Bővebben »