Category Archives: E-mail marketing eszközök

Hogyan írjunk marketing e-mailt: 10 tipp a nagyszerű szövegírásért

Szerző: | 2016-10-19

Az elmúlt néhány évben az email marketing hosszú utat tett meg. De azzal, hogy az összes különleges és új funkcionális márka felhasználódik, tudod mi a furcsa? Jól megírt, nyílt szövegű email ugyanolyan jól tud működni (ha nem jobban) mint egy alaposan megtervezett, rengeteg speciális tulajdonsággal rendelkező email. Valójában nem számít, hogy mennyire lenyűgözően néznek ki a leveleid, ha… Bővebben »

Gmail, Outlook, Yahoo és a többiek, avagy hogyan optimalizáld a leveled különböző e-mail kliensekre

Szerző: | 2015-11-05

Manapság nem könnyű az e-mail marketingeseknek. Az első időkben kevésbé volt aggódni való: alig egy maroknyi kliens létezett, amire optimalizálni kellett a leveleket. Most már agybaj környékez, hogy minden kliensben ugyanolyan jól nézzen ki, ugyanúgy menjen át az üzenet, ugyanazt kapja a user, használjon bár Gmailt, Yahoot, vagy akár Outlookot – na meg a többit… Aztán mindennek a… Bővebben »

Hogyan szerezz több ügyfelet?

Szerző: | 2015-06-25

Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt? Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz! Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a… Bővebben »

25 egyszerű mód arra, hogy növeld a feliratkozóid számát

Szerző: | 2015-03-16

Van egy rossz hírem: a címzett listád évente körülbelül 22,5%-al morzsolódik le. Az emberek címet váltanak, pl. ahogy egyik cégtől mennek a másikhoz, vagy sok esetekben már csak arra használják a régi címeiket, hogy meglegyenek a regisztrációik különböző oldalakhoz. Egy szó, mint száz, folyamatosan ügyelned kell arra, hogy újabb és újabb kapcsolatokat vonj be az adatbázisodba – ez… Bővebben »

9 nagyszerű nemzetközi e-mail marketing eszköz a weboldaladhoz

Szerző: | 2015-03-02

Ha saját honlapod van, biztos észlelted már, mennyire nem egyszerű állandó forgalmat generálni rá. A SEO sok időt vesz igénybe. A közösségi média segítséget nyújthat, de nem garancia. Ha megszereztél egy látogatót, akinek még tetszik is a tartalom, jó lenne meg is tartani, visszatérővé tenni – nem igaz? Ezt elérheted az általános csatornák használatával, de ehhez is szükség… Bővebben »