Category Archives: E-mail marketing eszközök

A hatékony email marketing

Szerző: | 2019-02-18

A hatékony email marketing Bevezetés Ahogy új marketing technikák és stratégiák bukkannak fel nap, mint nap az email marketing többet ért el annál, mint hogy megtartsa pozícióját, mint fő marketing csatorna. Az email marketing tényleg tovább fejlődött, hogy lépést tartson az új technológiákkal, és megtartsa a vásárlók figyelmét. Az email egy kritikus és nagyon eredeti része az ún.… Bővebben »

A bemutatkozó email művészete

Szerző: | 2018-11-12

Emailt küldeni olyannak, akit nem ismerünk mindig idegtépő. Nem veszik észre, kitörlik, vagy még rosszabb, elolvassák és nem válaszolnak. Ezért elengedhetetlen megtanulni az emailes bemutatkozást, ha online dolgozol. Egy tökéletes bemutatkozó email létrehozása egy erős képesség, ami segít neked növelni a professzionális hálód és több munkát szerez.  Ebben a cikkben arról fogunk beszélni hogy mi a bemutatkozó email… Bővebben »

Az email marketing legjobb technikái

Szerző: | 2018-07-20

Ez egy vendégposzt Jamie Turnertől, a 60 másodperc marketing alapítójától. Ő egy keresett marketing előadó, a Go Mobile nevű könyv szerzője Jeanne Hopkinnsal együtt, A HubSpot egykori marketing alelnökével.   Amíg az email marketing lehet nem éri el azt a figyelmet amit néhány újabb marketing csatorna, még mindig rendkívül jó mód arra hogy látogatókat és potenciális ügyfeleket szerezzünk… Bővebben »

Hogyan írjunk marketing e-mailt: 10 tipp a nagyszerű szövegírásért

Szerző: | 2016-10-19

Az elmúlt néhány évben az email marketing hosszú utat tett meg. De azzal, hogy az összes különleges és új funkcionális márka felhasználódik, tudod mi a furcsa? Jól megírt, nyílt szövegű email ugyanolyan jól tud működni (ha nem jobban) mint egy alaposan megtervezett, rengeteg speciális tulajdonsággal rendelkező email. Valójában nem számít, hogy mennyire lenyűgözően néznek ki a leveleid, ha… Bővebben »

Gmail, Outlook, Yahoo és a többiek, avagy hogyan optimalizáld a leveled különböző e-mail kliensekre

Szerző: | 2015-11-05

Manapság nem könnyű az e-mail marketingeseknek. Az első időkben kevésbé volt aggódni való: alig egy maroknyi kliens létezett, amire optimalizálni kellett a leveleket. Most már agybaj környékez, hogy minden kliensben ugyanolyan jól nézzen ki, ugyanúgy menjen át az üzenet, ugyanazt kapja a user, használjon bár Gmailt, Yahoot, vagy akár Outlookot – na meg a többit… Aztán mindennek a… Bővebben »

Hogyan szerezz több ügyfelet?

Szerző: | 2015-06-25

Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt? Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz! Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a… Bővebben »

25 egyszerű mód arra, hogy növeld a feliratkozóid számát

Szerző: | 2015-03-16

Van egy rossz hírem: a címzett listád évente körülbelül 22,5%-al morzsolódik le. Az emberek címet váltanak, pl. ahogy egyik cégtől mennek a másikhoz, vagy sok esetekben már csak arra használják a régi címeiket, hogy meglegyenek a regisztrációik különböző oldalakhoz. Egy szó, mint száz, folyamatosan ügyelned kell arra, hogy újabb és újabb kapcsolatokat vonj be az adatbázisodba – ez… Bővebben »

9 nagyszerű nemzetközi e-mail marketing eszköz a weboldaladhoz

Szerző: | 2015-03-02

Ha saját honlapod van, biztos észlelted már, mennyire nem egyszerű állandó forgalmat generálni rá. A SEO sok időt vesz igénybe. A közösségi média segítséget nyújthat, de nem garancia. Ha megszereztél egy látogatót, akinek még tetszik is a tartalom, jó lenne meg is tartani, visszatérővé tenni – nem igaz? Ezt elérheted az általános csatornák használatával, de ehhez is szükség… Bővebben »