A perszonalizált email hatékony az Egyesült Királyságban

Szerző: | 2016-11-08

Sok előny származhat a személyre szabott marketinges emailekből.

Az Egyesült Királyságban a felhasználók még mindig kitartanak az email mellett.

Egy Ipsos MORI tanulmány az év korábbi szakaszában kimutatta, hogy az email a legnépszerűbb digitális tevékenység a Nagy-Britanniában élő felhasználóknál.

A marketinges szakemberek jogosan érdekeltek ebben a felhasználókhoz  vezető egyenes ágban.

Egy 2016-os augusztusi tanulmány a The Institute of Direct and Digital Marketing (IDM)-  emailes marketing specialistáknak kimutatta, hogy az emailek számos előnnyel rendelkeznek.
Az Egyesült Királyság marketinges szakembereit kérdezték meg, és 82 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy, a megszemélyesítés növekvő megnyitásokban és 75%-os kattintási arány növekedésben nyilvánult meg.

Összességében, csak a válaszadók 4%-a érezte úgy, hogy a személyre szabott email nem volt hatásos. A résztvevők nagy része azt nyilatkozta, egész hatásos (48%), vagy nagyon hatásos (15%).
Az IDM ténymegállapításai alátámasztják, hogy 2016 júliusában a perszonalizált marketing e-mailek voltak a legbefolyásolóbb jellemzők az Egyesült Királyság internet-felhasználóinak kattintása kapcsán.

Az email még mindig fontos a marketingesek számára, különösen akkor, ha ez perszonalizált: mert működik!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük