Category Archives: Email innováció

E-mail túlterhelés? Íme 11 kiváló eszköz, hogy jobban átlásd a beérkező levelezésed!

Szerző: | 2016-01-13

A legtöbbünket amolyan szeretet-gyűlölet kapcsolat főz a postafiókunkhoz. Egyrészt mindig izgalmas lehetőségeket rejt egy új levél (egy baráttól, egy érdekes tanulmány, egy jó ajánlat), másrészt azonban nagyon könnyű elveszteni a kontrollt felette, az eredmény pedig akár naponta több száz érdektelen levél… Márpedig a kontrollt nagyon könnyű elveszteni… Végtére is, ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy kommunikáljunk másokkal, hogy… Bővebben »

7 hely, ahol minőségi e-mail sablont találsz

Szerző: | 2015-12-21

Ha meg kellene tippelned, hány hírlevélre vagy feliratkozva, mit mondanál? Tízre? Húszra? Ötvenre? Az az igazság, hogy én már nem is számolom, és úgy sejtem, nem vagyok vele egyedül… Az e-mail marketingesek hatalmas harcot folytatnak, hogy mind jobban jelenjenek meg az előfizetőiknél a leveleik. Ha jól csinálják, a hírleveleikkel csodákat tesznek; segítenek kiépíteni egy minőségi adatbázist, a hírlevelet… Bővebben »

16 félelmetesen jó e-mail marketing példa

Szerző: | 2015-11-03

Ha ezt olvasod, valószínűleg van e-mail címed (vagy akár több is…). Sőt, az évek során biztosan kismillió levelet kaptál, melyek közül… mondjuk úgy, sok volt „megkérdőjelezhető” minőségű… De voltak köztük váratlan, informatív, figyelemfelkeltő tárggyal rendelkező is, igaz? Szóval elég nagy a szórás. Míg az e-mail marketing napról-napra változik, sajnos sok marketinges nem tudja, vagy nem is akarja lekövetni… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre olyan e-maileket, amit el is olvasnak…?

Szerző: | 2015-10-02

Ez a cím a legtöbb marketingesnek elég erősen hangozhat… Üldögélsz egy konferenciateremben, és azon agyalsz: hogyan tudnál nagyobb bevételt termelni? Hogyan juttathatnád el az üzeneted több embernek? Hogyan tudnád az oldaladra irányítani folyamatosan az érdeklődőket? A válasz persze a hírlevél, de csakis az olyan, amit el is olvasnak! A megnyitási és kattintási arányok nagyon fontosak – az meg… Bővebben »

Hogyan kell ténylegesen kinéznie az e-mail marketing üzenetednek?

Szerző: | 2015-07-15

Számtalan cikket olvashattál már nálunk az ideális hírlevelek felépítéséről, sőt, arról is, milyen appokat ajánlunk használni, nagy vonalakban emlegettünk főbb szabályokat, van, amit részletesen kifejtettünk… Most viszont boncolgatjuk kicsit a hatékony marketing üzenet részeit, és elmondjuk, hogyan optimalizáld azokat, hogy végül jól konvertáljanak… Hogyan hozz létre határos tárgysort? A tárgy vitathatatlanul az egyik legfontosabb része levelednek! A hatékonysága… Bővebben »

12 kiváló e-mail marketing példa (és az is, miért olyan jók)

Szerző: | 2015-06-26

Mindenkivel előfordul, hogy inspirációra van szükségünk. Egyáltalán nem számít, veterán marketinges vagy-e, aki éveken keresztül sikerrel vette az akadályokat, vagy épp zöldfülű kezdő, aki épp kijött az iskolapadból… Az inspiráció segít új utakat találni, és jobbá tenni a saját ötleteket! Az e-mail marketing inspirációhoz viszonylag könnyű hozzájutni – hiszen a legtöbb marketing tartalom nyilvánosan hozzáférhető… elég kutakodni egy… Bővebben »

E-mail marketingesek – a digitális tapasztalatok igazi hordozói

Szerző: | 2015-03-28

Az e-mail marketing nem hal ki – sőt, egyre inkább beépül a mindennapokba, fontosabb, mint valaha. Egyre több eszközt, elérési csatornát ad az online marketingesek kezébe, és egyre nő a hatékonyság is. Itt az ideje Neked is bekapcsolódni az e-mail marketingbe. Egy ideig ezt a területet beárnyékolták a feltörekvő trendi csatornák, de csak egy ideig – mostani vezető… Bővebben »

A direkt e-mail listák előnyei

Szerző: | 2015-01-05

Amennyiben e-mail küldéssel tervezed növelni az üzleti forgalmad, el kell fogadd, hogy a java része a kukában fog kikötni, mindenféle hasznon nélkül. Egy jól célzott, névre szóló lista segíthet a levélszemétben kikötő e-mailek számának csökkentésében, és növelheti az e-mailek pozitív hatását. Ahhoz, hogy a direkt e-mailjeid igazán hatásosak legyenek, jól kell céloznod őket! Maximalizálni kell annak az esélyét,… Bővebben »

Miért nem állhatunk le soha az e-mail innovációval?

Szerző: | 2014-10-13

Innovációs szempontból hihetetlenül sivárok a marketing e-mailek forgalmazói. Túlzsúfolt bejövő levelezés. Új szűrési módszerek. Nehezedett kézbesítési szabványok. Ezek mind figyelmeztető jelek, bárki számára, aki aktívan foglalkozott e-mail marketinggel az utóbbi években, hogy sosem hagyhat fel az innovációval! Mindannyian ismerjük a történetet. Hatékony e-mail marketinget elérni kemény volt mindig és az évek múlásával egyre nehezebb, és nehezebb lett –… Bővebben »