A direkt e-mail listák előnyei

Szerző: | 2015-01-05

Amennyiben e-mail küldéssel tervezed növelni az üzleti forgalmad, el kell fogadd, hogy a java része a kukában fog kikötni, mindenféle hasznon nélkül. Egy jól célzott, névre szóló lista segíthet a levélszemétben kikötő e-mailek számának csökkentésében, és növelheti az e-mailek pozitív hatását.

Ahhoz, hogy a direkt e-mailjeid igazán hatásosak legyenek, jól kell céloznod őket! Maximalizálni kell annak az esélyét, hogy visszatérő, megbízható vásárlókat szerezz, ehhez pedig biztosnak kell lenned abban, hogy az ajánlatod potenciálisan érdekes lehet a megkeresett fél részére, sőt, akár tovább ajánlható is. Annak nem sok értelme van ugyanis, hogy olyanok számára küldözgetsz leveleket, akiket vagy nem érdekel az ajánlatod, vagy már korábban jelezte, nem kíván levelet kapni Tőled…

Nem csak az a baj ezzel, hogy a saját és a címzett idejét is pazarlod, de még ráadásul sok pénzedbe is kerül. Persze lehet azzal érvelni, hogy milyen szépen mutat a sok kiküldött levél, a sok címzett, de a valóság az, hogy érdektelen olvasókkal, meg-nem-nyitókkal nem szerzel ügyfeleket, csak időd és energiát (és pénzt!) vesztegetsz.

A pontos, igazán up-to date adatbázis sok szempontból előnyös lehet a számodra: ideálisan használhatod a hírlevél marketing eszközöket, közvetlenebb elérést, és nagyobb megnyitási-, és átkattintási arányokat érhetsz el. Röviden mondva: a céged számára maximálisan előnyös, ha professzionális üzleti levelezési listád van! Az ügyfelek egyedi igényei, kívánalmai szerint szegmentált lista megadhatja Számodra a források megfelelő felhasználását, a szakértelem nyújtotta előnyöket!

Szolgáltatások esetében például mindenképp érdemes úgy kezelni a listádat, hogy garantálhasd az adatok minőségét, hogy a lista tartalmazza a számodra releváns üzleti tevékenység iránt érdeklődőket. Így például a direkt e-mailekkel olyanokat érsz el, akik pl. tipikusan azok iránt a tevékenységek iránt érdekeltek, melyekkel Te foglalkozol.

A vállalkozások számára előnyös lehet, ha megnevezett kapcsolattartók szerepelnek a levelekben. A rendszeres és folyamatosan kezelt üzleti lista karbantartása segítséget nyújthat abban például, hogy ne legyenek duplikált nevek, elérhetőségek, ne legyen zavaró egy-egy levélküldéskor a fogadó számára, ha több e-mailt is kap egyszerre. A jól szegmentált, komplett lista üzleti előnyt jelenthet felhasználói számára, hisz nem kéretlen levelekkel bombázod majd az ügyfeleket, hanem megoldásokat kínálsz számukra releváns problémákra!

Forrás: AllInNetworking.com

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük