Hogyan használd az Instagram képeket az email elköteleződés erősítéséhez?

Szerző: | 2016-10-20

A marketing szakemberek imádják az email marketinget. És a marketing szakemberek imádják az Instagramot. De nagyon ritkán ezt a kettőt összekötik: a Curalate megállapította, hogy a marketing-szakemberek csupán 14%-a használja a közösségi média képeket az email marketing erőfeszítéseikben, és az esetek kevesebb, mint 3%-ában befolyásolják az Instagram tartalmat.

Egy online kiskereskedő nemrégiben kísérletezett azzal, hogy Instagram képeket használt benyomások és vásárlások ösztönzéséhez az email marketing kampányaiból, és az összeállítás 7szeres elköteleződés növekedéshez vezetett az oldalon.

Olvass többet arról, hogy manapság az Instagram képeket hogyan használják fel a marketingben, hogy feltárják a vizualitás használatának a lehetőségeit az email marketing kampányodban.

Hogyan gazdagítják az email tapasztalatot az Instagram képek?

2015-ben, több mint 200 milliárd emailt küldtek ki és kaptak naponta. 57%-a ezeknek márkától jött.

Ahogy nő a verseny a vásárlók figyelméért, hogyan tudnak a marketing szakemberek cselekést indítani az email feliratkozóktól alapvető módón? A következő Infografikában, Curalate és Movable Ink felderíti, hogy a marketing szakemberek hogyan tudják használni az Instagram képeket az email tapasztalatok gazdagításához és egy igen elkötelezett közösség vezetéséhez az oldalaikra.

A marketing szakemberek egyre inkább beépítik a közösségi elemeket az email kampányokba. Azonban, a legértékesebb közösségi lehetőségek mérhetetlenül kihasználatlanok.

  • Az emailek 76%-a tartalmaz közösségi média gombot.
  • Az emailek 14%-a tartalmaz közösségi képeket.
  • A marketing szakemberek az esetek több mint 3%-ában befolyásolják az Instagram tartalmakat.
  • A Twitter tartalmakat az esetek 14%-ában használják.
  • A Facebook tartalmak az esetek 53%-ában használják.

Miért? Amikor arra kértük őket, hogy mondják el a top 2 kihívást a közösségi képek hírlevélbe helyezésével kapcsolatban, a marketing szakemberek ezt mondták:

  • Nehézségek a közösségi visszajelzések emailekbe való beépítésével: 43%
  • Silók a keresztező együttműködésben: 49%
  • Analitika és adatgyűjtés: 51%
  • Különböző adatbázisok és rendszerek: 52%

Amíg az email marketing szakembereknek még meg kell valósítaniuk az Instagram teljes lehetőségét, a platform szerkesztői stílusú ábrázolása kétségtelenül ösztönző.

  • Az Instagram 58-szor több elköteleződés/követőt vonz, mint a Facebook és 120-szor többet, mint a Twitter.
  • 70 millió képet osztanak meg az Instagramon naponta.
  • 5-ből 4 Instagram felhasználó engedélyt ad arra, hogy megosszák a képeit.
  • Márkák, amik Curalate Like2Buy-t használnak, közel 63%-os átkattintási arányt láthatnak az Instagramról a termék oldalakra.
  • Ez a 3 Instagram filter a legnagyobb haszon/benyomást szállítja, amikor az e-kereskedelem környezetén belül lett felhasználva.

Ezek a szövegre vonatkozó címkék, az Instagram képektől lettek átvéve, a bevétel/benyomás legnagyobb vezetői, amikor az e-kereskedelem környezetében vannak felvázolva:

  • Szemek, smink, nő, haj, mosoly, nap, víz, utazás.

Egy fitnesz kiskereskedő, aki a Curalate és a Movable Ink-kel dolgozik együtt, létrehozott egy közel 7-szeres növekedést 24 órás elköteleződést adott területen miután felvázolták a szerkesztői stílusú képeket az Instagramról az emailen belül. Szóval Te miért nem használod még az Instagramot hírleveleid felturbózására?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük