Hogyan írj (könnyedén) jobb e-maileket?

Szerző: | 2016-11-02

Az email a kapcsolattartás elsődleges módjává vált az üzleti világban – már annyira, hogy gyakran az élő interakciót is helyettesíti. Csak gondolj bele, mennyi embernek küldtél már e-mailt, de egyébként sosem találkoztatok. Ez kifejezetten átlagos dolog a mai marketingesek számára. Például, egy bloggerként, aki közreműködőket kezel, interjúkat szervez, és a csapatokat koordinál, sok olyan levelet küldök embereknek, akik… Bővebben »

9 marketing csali – feliratkozásgyűjtéshez

Szerző: | 2016-10-29

Mostanra már mindannyian ismerjük az email listával való rendelkezés előnyeit. Bizonyított módszer, hogy az egyszeri weboldal látogatókat alakítsd át ismétlődő olvasókká. Azon feliratkozók adatbázisához hozzáférni, akik szívesen csatlakoztak az email listádhoz ad neked egy módot arra, hogy forgalmat küldhess a weboldaladra igény szerint; mialatt egy kapcsolatlistát biztosít, amivel közvetlenül eléred őket, valahányszor, amikor közleményt szeretnél készíteni. Azonban, amikor… Bővebben »

E-mailes üzleti kampány létrehozása? Nézd meg ezt a 15 kiváló példát!

Szerző: | 2016-10-27

Amikor a legtöbb ember a hírlevél marketingre gondol, úgy képzelik ezt el, hogy az egyedi emailjeiket elküldik a célzott adatbázis egy részének. Amíg azok a fajta hírlevelek nagyon fontos részei az egészséges marketing stratégiának, van egy másik fajta email ami erős kiegészítése lehet a mixednek : az üzleti emailek. Mi is az üzleti email? Az amerikai törvény úgy… Bővebben »

Hogyan készíts emlékezetes, megosztható e-maileket?

Szerző: | 2016-10-24

Mikor volt utoljára, hogy egy promóciós emailt kaptál, ami megmosolyogtatott, megnevettetett vagy igazán elgondolkodtatott? Mikor volt utoljára, hogy egyiket nagyon szeretted, amit továbbítottál egy kollégának, egy barátnak, vagy egy családtagnak? A legtöbbünknél, ez nagyon ritkán történik. A legtöbb fogyasztó azt mondja, hogy a promóciós levelek, amiket kaptak felejthetőek – és kétségtelenül nem éri meg továbbadni másoknak. Emlékezetes promóciós… Bővebben »

Hogyan használd az Instagram képeket az email elköteleződés erősítéséhez?

Szerző: | 2016-10-20

A marketing szakemberek imádják az email marketinget. És a marketing szakemberek imádják az Instagramot. De nagyon ritkán ezt a kettőt összekötik: a Curalate megállapította, hogy a marketing-szakemberek csupán 14%-a használja a közösségi média képeket az email marketing erőfeszítéseikben, és az esetek kevesebb, mint 3%-ában befolyásolják az Instagram tartalmat. Egy online kiskereskedő nemrégiben kísérletezett azzal, hogy Instagram képeket használt… Bővebben »

Hogyan írjunk marketing e-mailt: 10 tipp a nagyszerű szövegírásért

Szerző: | 2016-10-19

Az elmúlt néhány évben az email marketing hosszú utat tett meg. De azzal, hogy az összes különleges és új funkcionális márka felhasználódik, tudod mi a furcsa? Jól megírt, nyílt szövegű email ugyanolyan jól tud működni (ha nem jobban) mint egy alaposan megtervezett, rengeteg speciális tulajdonsággal rendelkező email. Valójában nem számít, hogy mennyire lenyűgözően néznek ki a leveleid, ha… Bővebben »

Több blogos forgalmat szeretne? Összpontosítson listája növelésére!

Szerző: | 2016-10-18

”Hogyan tudnám növelni a blogom forgalmát?” – Ez az egyik leggyakrabban ismételt kérdés, amit az új blogot indítók feltesznek nekem, és mindig ugyanazt mondom nekik! A blogod forgalmának növeléséhez egyszerűen a feliratkozók számának növelésre kell összpontosítani. Azt fedeztük fel, hogy a feliratkozóid számának tanulmányozása elengedhetetlen a blogod forgalmának növeléséhez! Akkor is, ha új, vagy ha évek óta működik,… Bővebben »

Marketing-szakemberek útmutatója az email-ek kézbesíthetőségéhez: hogyan kerüld el a spam mappát

Szerző: | 2016-10-10

A marketing-szakemberek nagyon sok időt töltenek az elsöprő erejű email szöveg készítésével, a csodálatosan márkázott email minták tervezésével, és olyan rövid, vonzó email tárgysor gyűjtésével, amik egekbe szökő megnyitási és átkattintási arányt kaptak. De mielőtt a küldés gombra kattintunk, gondolkoztál azon, hogy vajon a feliratkozóidnak meg van e a lehetőségük arra, hogy elolvassák az emailed? Nem számit, hogy… Bővebben »

A közösségi média jelek hatással vannak a keresőoptimalizálásra?

Szerző: | 2016-09-27

Egy 2016os felmérés 23 millió megosztásról Sok pletyka kering a kommentek, megosztások, kedvelések stb.., hatásáról a keresőoptimalizálásra általánosságban. Mégis a kérdés, amiről sok ember beszél, az valójában: ˝A közösségi jelzések rangsor tényezők?˝ Nagyon sok vita kering erről a témáról, ellene és mellette is, mégis néhány vizsgálatot még végeztek. Még semmi nem derült ki a témával kapcsolatban. És bár… Bővebben »

7 hasznos eszköz amit minden email marketing-szakembernek használnia kell

Szerző: | 2016-09-25

Egy évtizede az email látszólag a kihalás peremén volt. Egyedül az elmúlt pár év alatt 3 féleképpen nevezték az email-t :˝halott˝, ˝nem halott, hanem kifejlődő˝ és ˝halott,újra˝. De valószínűleg te is megtudnád mondani az üzenetek fiókodba való folyamatos beáramlásából , nem beszélve azokról amiket te írsz és küldesz magadnak; az email továbbra is csak terjed. Azzal a megállapítással,… Bővebben »