Hogyan írjunk marketing e-mailt: 10 tipp a nagyszerű szövegírásért

Szerző: | 2016-10-19

Az elmúlt néhány évben az email marketing hosszú utat tett meg. De azzal, hogy az összes különleges és új funkcionális márka felhasználódik, tudod mi a furcsa? Jól megírt, nyílt szövegű email ugyanolyan jól tud működni (ha nem jobban) mint egy alaposan megtervezett, rengeteg speciális tulajdonsággal rendelkező email. Valójában nem számít, hogy mennyire lenyűgözően néznek ki a leveleid, ha… Bővebben »

Több blogos forgalmat szeretne? Összpontosítson listája növelésére!

Szerző: | 2016-10-18

”Hogyan tudnám növelni a blogom forgalmát?” – Ez az egyik leggyakrabban ismételt kérdés, amit az új blogot indítók feltesznek nekem, és mindig ugyanazt mondom nekik! A blogod forgalmának növeléséhez egyszerűen a feliratkozók számának növelésre kell összpontosítani. Azt fedeztük fel, hogy a feliratkozóid számának tanulmányozása elengedhetetlen a blogod forgalmának növeléséhez! Akkor is, ha új, vagy ha évek óta működik,… Bővebben »

Marketing-szakemberek útmutatója az email-ek kézbesíthetőségéhez: hogyan kerüld el a spam mappát

Szerző: | 2016-10-10

A marketing-szakemberek nagyon sok időt töltenek az elsöprő erejű email szöveg készítésével, a csodálatosan márkázott email minták tervezésével, és olyan rövid, vonzó email tárgysor gyűjtésével, amik egekbe szökő megnyitási és átkattintási arányt kaptak. De mielőtt a küldés gombra kattintunk, gondolkoztál azon, hogy vajon a feliratkozóidnak meg van e a lehetőségük arra, hogy elolvassák az emailed? Nem számit, hogy… Bővebben »

A közösségi média jelek hatással vannak a keresőoptimalizálásra?

Szerző: | 2016-09-27

Egy 2016os felmérés 23 millió megosztásról Sok pletyka kering a kommentek, megosztások, kedvelések stb.., hatásáról a keresőoptimalizálásra általánosságban. Mégis a kérdés, amiről sok ember beszél, az valójában: ˝A közösségi jelzések rangsor tényezők?˝ Nagyon sok vita kering erről a témáról, ellene és mellette is, mégis néhány vizsgálatot még végeztek. Még semmi nem derült ki a témával kapcsolatban. És bár… Bővebben »

7 hasznos eszköz amit minden email marketing-szakembernek használnia kell

Szerző: | 2016-09-25

Egy évtizede az email látszólag a kihalás peremén volt. Egyedül az elmúlt pár év alatt 3 féleképpen nevezték az email-t :˝halott˝, ˝nem halott, hanem kifejlődő˝ és ˝halott,újra˝. De valószínűleg te is megtudnád mondani az üzenetek fiókodba való folyamatos beáramlásából , nem beszélve azokról amiket te írsz és küldesz magadnak; az email továbbra is csak terjed. Azzal a megállapítással,… Bővebben »

A listanövelés 21 hatékony módja

Szerző: | 2016-09-25

Véleményem szerint mind egyetértünk azzal, hogy a dolgok sokkal édesebbek amikor valóban kiérdemeljük őket: az előléptetés amit kaptál, az első autó amit megvettél abból a pénzből amit 3 nyár alatt spóroltál össze fűnyírással, vagy az ingyen kávé amit kaptál miután a pénztáros átlyukasztotta az utolsó lyukat a pontgyűjtő kártyádon. Jó érzés volt, ugye? Ugyanezért,  venni egy email listát… Bővebben »

11 példa a könnyű és hatékony perszonalizáláshoz

Szerző: | 2016-05-18

Ha olyan vagy, mint a döntő többség, akkor te is el tudnál hadarni most azonnal 100 dolgot, amit jobban szeretnél, mint egy újabb hírlevelet a postaládába. Mindez azért lehet így, mert a hírlevelek unalmasak, kb annyi érdekesség van a legtöbben, mint disznókban légiesség. Tény, az átlagos felhasználók 21%-a azt vallotta egy kutatás során, az elmúlt két hónapban legalább… Bővebben »

16 kreatív tárgy, ami segít beindítani a konverzióid!

Szerző: | 2016-03-16

Üzleti e-mailek, hírlevelek? Könnyű küldeni őket, de nehéz tökéletesnek lenniük… A Radicati csoport elemzése szerint naponta átlagosan 88 üzleti üzenettel találkozunk – és ez csak az e-mail statisztika! Szóval valamivel nagyon ki kell tűnni a tömegből. Na de mivel? A válasz: a tárgy! Persze megvannak az átlagos “szabályok”: legyen rövid és lényegre törő, és okot kell szolgáltasson a… Bővebben »

7 hatékony módszer, hogy meggyőzőbbé tedd leveled

Szerző: | 2016-02-03

A marketing és az értékesítés egyik (ha nem AZ) éltető eleme a kommunikáció. Ahhoz, hogy sikeresen nyélbe üss egy üzletet, hogy eladj, hogy kereskedj – mindenhez nélkülözhetetlen a hatékony, meggyőző kommunikáció. A hírlevél az írás egy speciális fajtája. Egy apró alkalom, hogy meggyőzd a usered, hogy rögzítsd az olvasó figyelmét – hogy egy lépéssel közelebb vidd felhasználóid a… Bővebben »

Hogyan tölts kevesebb időt e-mailekkel: 12 tipp a fiókod kezelésére

Szerző: | 2016-01-26

Ha úgy érzed, a postafiókod kezelése örök taposómalom, akkor ez a poszt Neked szól! Persze, ez a legtöbb online marketinggel foglalkozóra (meg persze másokra is…) igaz: eléred, hogy kiürítsd a bejövőd, válaszolsz mindenre, megoldasz minden problémát, és már fognál a vad győzelmi táncba, amikor… puff, már jött is az új levél. Aztán a következő. És így tovább. Ami… Bővebben »