A listanövelés 21 hatékony módja

Szerző: | 2016-09-25

Véleményem szerint mind egyetértünk azzal, hogy a dolgok sokkal édesebbek amikor valóban kiérdemeljük őket: az előléptetés amit kaptál, az első autó amit megvettél abból a pénzből amit 3 nyár alatt spóroltál össze fűnyírással, vagy az ingyen kávé amit kaptál miután a pénztáros átlyukasztotta az utolsó lyukat a pontgyűjtő kártyádon. Jó érzés volt, ugye? Ugyanezért,  venni egy email listát… Bővebben »

11 példa a könnyű és hatékony perszonalizáláshoz

Szerző: | 2016-05-18

Ha olyan vagy, mint a döntő többség, akkor te is el tudnál hadarni most azonnal 100 dolgot, amit jobban szeretnél, mint egy újabb hírlevelet a postaládába. Mindez azért lehet így, mert a hírlevelek unalmasak, kb annyi érdekesség van a legtöbben, mint disznókban légiesség. Tény, az átlagos felhasználók 21%-a azt vallotta egy kutatás során, az elmúlt két hónapban legalább… Bővebben »

16 kreatív tárgy, ami segít beindítani a konverzióid!

Szerző: | 2016-03-16

Üzleti e-mailek, hírlevelek? Könnyű küldeni őket, de nehéz tökéletesnek lenniük… A Radicati csoport elemzése szerint naponta átlagosan 88 üzleti üzenettel találkozunk – és ez csak az e-mail statisztika! Szóval valamivel nagyon ki kell tűnni a tömegből. Na de mivel? A válasz: a tárgy! Persze megvannak az átlagos „szabályok”: legyen rövid és lényegre törő, és okot kell szolgáltasson a… Bővebben »

7 hatékony módszer, hogy meggyőzőbbé tedd leveled

Szerző: | 2016-02-03

A marketing és az értékesítés egyik (ha nem AZ) éltető eleme a kommunikáció. Ahhoz, hogy sikeresen nyélbe üss egy üzletet, hogy eladj, hogy kereskedj – mindenhez nélkülözhetetlen a hatékony, meggyőző kommunikáció. A hírlevél az írás egy speciális fajtája. Egy apró alkalom, hogy meggyőzd a usered, hogy rögzítsd az olvasó figyelmét – hogy egy lépéssel közelebb vidd felhasználóid a… Bővebben »

Hogyan tölts kevesebb időt e-mailekkel: 12 tipp a fiókod kezelésére

Szerző: | 2016-01-26

Ha úgy érzed, a postafiókod kezelése örök taposómalom, akkor ez a poszt Neked szól! Persze, ez a legtöbb online marketinggel foglalkozóra (meg persze másokra is…) igaz: eléred, hogy kiürítsd a bejövőd, válaszolsz mindenre, megoldasz minden problémát, és már fognál a vad győzelmi táncba, amikor… puff, már jött is az új levél. Aztán a következő. És így tovább. Ami… Bővebben »

A zseniális e-mail rendszer, mely segített Timnek elérni a maximális termelékenységet

Szerző: | 2016-01-21

Mi az első lépés, hogy hatékonyabb légy? A válasz persze attól függ, mit csinálsz; a tevékenyégi köröd határozza meg a megoldási lehetőségeket. Bizonyos, hogy jobban is kezelhetnéd az idődet, to-do listák készítésével pl, naponta – de én nem ilyen jellegű választ kerestem. Az első lépés a termelékenység megvalósításához, hogy megértsük, mi okozza, hogy egyes munkafolyamataink már nem hatékonyak!… Bővebben »

E-mail túlterhelés? Íme 11 kiváló eszköz, hogy jobban átlásd a beérkező levelezésed!

Szerző: | 2016-01-13

A legtöbbünket amolyan szeretet-gyűlölet kapcsolat főz a postafiókunkhoz. Egyrészt mindig izgalmas lehetőségeket rejt egy új levél (egy baráttól, egy érdekes tanulmány, egy jó ajánlat), másrészt azonban nagyon könnyű elveszteni a kontrollt felette, az eredmény pedig akár naponta több száz érdektelen levél… Márpedig a kontrollt nagyon könnyű elveszteni… Végtére is, ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy kommunikáljunk másokkal, hogy… Bővebben »

Hogyan írjunk tökéletes „hideg” e-mailt: 5 pont, amit fontolj meg küldés előtt

Szerző: | 2015-12-22

Mint marketinges, heti rendszerrel több száz, vagy akár több százezer e-mailt küldesz egy héten. Alkalmanként (sőt, elég sokszor…) úgy küldjük ezeket a leveleket, hogy alig van fogalmunk arról, mi érdekli, mi érdekelheti a usereinket… Ezt nevezzük hideg küldésnek, és néha jobban, néha rosszabbul, de célravezető. A legtöbb esetben szükségszerű hideg e-maileket küldeni ahhoz, hogy kitapasztaljuk a feliratkozó érdeklődését.… Bővebben »

7 hely, ahol minőségi e-mail sablont találsz

Szerző: | 2015-12-21

Ha meg kellene tippelned, hány hírlevélre vagy feliratkozva, mit mondanál? Tízre? Húszra? Ötvenre? Az az igazság, hogy én már nem is számolom, és úgy sejtem, nem vagyok vele egyedül… Az e-mail marketingesek hatalmas harcot folytatnak, hogy mind jobban jelenjenek meg az előfizetőiknél a leveleik. Ha jól csinálják, a hírleveleikkel csodákat tesznek; segítenek kiépíteni egy minőségi adatbázist, a hírlevelet… Bővebben »

Gmail, Outlook, Yahoo és a többiek, avagy hogyan optimalizáld a leveled különböző e-mail kliensekre

Szerző: | 2015-11-05

Manapság nem könnyű az e-mail marketingeseknek. Az első időkben kevésbé volt aggódni való: alig egy maroknyi kliens létezett, amire optimalizálni kellett a leveleket. Most már agybaj környékez, hogy minden kliensben ugyanolyan jól nézzen ki, ugyanúgy menjen át az üzenet, ugyanazt kapja a user, használjon bár Gmailt, Yahoot, vagy akár Outlookot – na meg a többit… Aztán mindennek a… Bővebben »