A zseniális e-mail rendszer, mely segített Timnek elérni a maximális termelékenységet

Szerző: | 2016-01-21

Mi az első lépés, hogy hatékonyabb légy? A válasz persze attól függ, mit csinálsz; a tevékenyégi köröd határozza meg a megoldási lehetőségeket. Bizonyos, hogy jobban is kezelhetnéd az idődet, to-do listák készítésével pl, naponta – de én nem ilyen jellegű választ kerestem. Az első lépés a termelékenység megvalósításához, hogy megértsük, mi okozza, hogy egyes munkafolyamataink már nem hatékonyak!… Bővebben »

E-mail túlterhelés? Íme 11 kiváló eszköz, hogy jobban átlásd a beérkező levelezésed!

Szerző: | 2016-01-13

A legtöbbünket amolyan szeretet-gyűlölet kapcsolat főz a postafiókunkhoz. Egyrészt mindig izgalmas lehetőségeket rejt egy új levél (egy baráttól, egy érdekes tanulmány, egy jó ajánlat), másrészt azonban nagyon könnyű elveszteni a kontrollt felette, az eredmény pedig akár naponta több száz érdektelen levél… Márpedig a kontrollt nagyon könnyű elveszteni… Végtére is, ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy kommunikáljunk másokkal, hogy… Bővebben »

Hogyan írjunk tökéletes “hideg” e-mailt: 5 pont, amit fontolj meg küldés előtt

Szerző: | 2015-12-22

Mint marketinges, heti rendszerrel több száz, vagy akár több százezer e-mailt küldesz egy héten. Alkalmanként (sőt, elég sokszor…) úgy küldjük ezeket a leveleket, hogy alig van fogalmunk arról, mi érdekli, mi érdekelheti a usereinket… Ezt nevezzük hideg küldésnek, és néha jobban, néha rosszabbul, de célravezető. A legtöbb esetben szükségszerű hideg e-maileket küldeni ahhoz, hogy kitapasztaljuk a feliratkozó érdeklődését.… Bővebben »

7 hely, ahol minőségi e-mail sablont találsz

Szerző: | 2015-12-21

Ha meg kellene tippelned, hány hírlevélre vagy feliratkozva, mit mondanál? Tízre? Húszra? Ötvenre? Az az igazság, hogy én már nem is számolom, és úgy sejtem, nem vagyok vele egyedül… Az e-mail marketingesek hatalmas harcot folytatnak, hogy mind jobban jelenjenek meg az előfizetőiknél a leveleik. Ha jól csinálják, a hírleveleikkel csodákat tesznek; segítenek kiépíteni egy minőségi adatbázist, a hírlevelet… Bővebben »

Gmail, Outlook, Yahoo és a többiek, avagy hogyan optimalizáld a leveled különböző e-mail kliensekre

Szerző: | 2015-11-05

Manapság nem könnyű az e-mail marketingeseknek. Az első időkben kevésbé volt aggódni való: alig egy maroknyi kliens létezett, amire optimalizálni kellett a leveleket. Most már agybaj környékez, hogy minden kliensben ugyanolyan jól nézzen ki, ugyanúgy menjen át az üzenet, ugyanazt kapja a user, használjon bár Gmailt, Yahoot, vagy akár Outlookot – na meg a többit… Aztán mindennek a… Bővebben »

16 félelmetesen jó e-mail marketing példa

Szerző: | 2015-11-03

Ha ezt olvasod, valószínűleg van e-mail címed (vagy akár több is…). Sőt, az évek során biztosan kismillió levelet kaptál, melyek közül… mondjuk úgy, sok volt “megkérdőjelezhető” minőségű… De voltak köztük váratlan, informatív, figyelemfelkeltő tárggyal rendelkező is, igaz? Szóval elég nagy a szórás. Míg az e-mail marketing napról-napra változik, sajnos sok marketinges nem tudja, vagy nem is akarja lekövetni… Bővebben »

13 e-mail marketing folyamat, amit érdemes használnod az automatizáláshoz

Szerző: | 2015-10-29

Mennyire használod ki az adatbázisodban rejlő lehetőségeket – kihozod belőle a maximumot, vagy csak hagyod őket szunnyadni? Mert ha nem használsz marketing automatizációkat, akkor a válasz nagy valószínűséggel az utóbbi… Másként fogalmazva: kiváló lehetőségeket szalasztasz el! Azt tudtad, hogy a Forrester felmérései szerint azok a B2B marketingesek, akik használnak automatizált levelezéseket, átlagban 10%-al növelték a bevételeiket! Az automatizálás… Bővebben »

A 10 legfontosabb e-mail tárgysor tanulság

Szerző: | 2015-10-28

A postafiók titokzatos hely. Ha megkapsz egy címet, azzal kvázi egy privát hozzáférést nyersz el valakihez, szóval becsüld meg! Csak néhány szerencsés vállalkozás férhet hozzá egy-egy személy e-mail címéhez – és ha feliratkozik hozzád, kötelességed minőséget nyújtani! Egy átlagos fogyasztó 9-14 márka vagy cég hírlevelét tűri meg egy időben – ami első blikkre nem tűnik soknak, de gondolj… Bővebben »

Hogyan hozzunk létre olyan e-maileket, amit el is olvasnak…?

Szerző: | 2015-10-02

Ez a cím a legtöbb marketingesnek elég erősen hangozhat… Üldögélsz egy konferenciateremben, és azon agyalsz: hogyan tudnál nagyobb bevételt termelni? Hogyan juttathatnád el az üzeneted több embernek? Hogyan tudnád az oldaladra irányítani folyamatosan az érdeklődőket? A válasz persze a hírlevél, de csakis az olyan, amit el is olvasnak! A megnyitási és kattintási arányok nagyon fontosak – az meg… Bővebben »

Egyszerű szöveg vs. HTML e-mailek: Melyik a jobb?

Szerző: | 2015-09-21

A nagyvilág e-mail marketingesei napról napra folyamatosan tesztelik a megnyitások, a kattintások (és egyebek) milyenségét; vagyis leginkább azt, hogyan lehet javítani ezeket a mutatókat. próbálkoznak a címekkel, CTA-gombokkal, képekkel, fejlécekkel, elhelyezéssel, felosztással, hosszal, tartalommal… és a lista a technika fejlődésének hála nőttön nő. A rengeteg tesztelés után rájöttünk a kemény igazságra: eltekintve a megfelelő szegmentációtól, semmi nem növeli… Bővebben »