30 módszer, hogyan szegmentáld adatbázisod – 1. rész.

Szerző: | 2016-11-09

Ha új vagy az emailes marketing világában, ismeretlen lehet számodra az email listák szegmentálása. Pedig elég fontos dolog : A DMA szerint, 2015-ben az email marketinges ROI (return of income) 77%-a részekre osztott, célzott, előidézett kampányokból származott. Mi az emailes szegmentáció legjobb része? Végtelen kreatív módszer van rá, hogyan szegmentáld email listád, hogy újszerű és hatékony kampányokat folytass,… Bővebben »

Mit árul el rólad az e-mailes írásstílusod?

Szerző: | 2016-11-08

Az emberek minden nap hoznak elhamarkodott döntéseket. Egy princetoni tanulmányban a résztvevők véleményt nyílvánítottak egy arcképről, miután 100 milliszekundumig látták. Egy hasonló tanulmányban a virtual bias-on, a University of British Columbia kutatói összevetették a válaszadókat, azokat akik élőben kaptak benyomást a képről, és azokat akik csak facebook képeket néztek róla. Az eredmény megmutatta, hogy azok véleménye, akik passzív,… Bővebben »

A perszonalizált email hatékony az Egyesült Királyságban

Szerző: | 2016-11-08

Sok előny származhat a személyre szabott marketinges emailekből. Az Egyesült Királyságban a felhasználók még mindig kitartanak az email mellett. Egy Ipsos MORI tanulmány az év korábbi szakaszában kimutatta, hogy az email a legnépszerűbb digitális tevékenység a Nagy-Britanniában élő felhasználóknál. A marketinges szakemberek jogosan érdekeltek ebben a felhasználókhoz  vezető egyenes ágban. Egy 2016-os augusztusi tanulmány a The Institute of… Bővebben »

Hogyan tervezz és kivitelezz hatásos üdvözlő leveleket

Szerző: | 2016-11-07

Mennyire sikeresek az üdvözlő emailjeid? Általában az üdvözlő emailek átlag fölötti 50%-os nyitási aránnyal rendelkeznek – ezzel 86%-al hatásosabbak, mint a hírlevelek. Ezek az emailek felelősek a hangnem tisztázásában és az elvárások alkotásában az új előfizetőiddel és vásárlóiddal. Ez az, ahol a leendő vásárlóidat oktatod a termékeidről, vagy szolgáltatásaidról, és arról is milyen gyakorisággal fogsz emailt küldeni számukra.… Bővebben »

7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb e-maileket

Szerző: | 2016-11-03

Ugyanúgy, mint minden más marketinges csatorna, az email állandóan fejlődik – ezeket a változásokat a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők követik. Kérdezd meg magadtól: Az e-mail kampányaid a mostani, aktuális adatokon alapszanak ? A 2014-es Science of Email Report adataiból, az alábbi adatok mutatni fogják, az emberek hogyan olvassák az e-maileket (és hogyan szelektálják), mely eszközök… Bővebben »

Hogyan írj (könnyedén) jobb e-maileket?

Szerző: | 2016-11-02

Az email a kapcsolattartás elsődleges módjává vált az üzleti világban – már annyira, hogy gyakran az élő interakciót is helyettesíti. Csak gondolj bele, mennyi embernek küldtél már e-mailt, de egyébként sosem találkoztatok. Ez kifejezetten átlagos dolog a mai marketingesek számára. Például, egy bloggerként, aki közreműködőket kezel, interjúkat szervez, és a csapatokat koordinál, sok olyan levelet küldök embereknek, akik… Bővebben »

9 marketing csali – feliratkozásgyűjtéshez

Szerző: | 2016-10-29

Mostanra már mindannyian ismerjük az email listával való rendelkezés előnyeit. Bizonyított módszer, hogy az egyszeri weboldal látogatókat alakítsd át ismétlődő olvasókká. Azon feliratkozók adatbázisához hozzáférni, akik szívesen csatlakoztak az email listádhoz ad neked egy módot arra, hogy forgalmat küldhess a weboldaladra igény szerint; mialatt egy kapcsolatlistát biztosít, amivel közvetlenül eléred őket, valahányszor, amikor közleményt szeretnél készíteni. Azonban, amikor… Bővebben »

E-mailes üzleti kampány létrehozása? Nézd meg ezt a 15 kiváló példát!

Szerző: | 2016-10-27

Amikor a legtöbb ember a hírlevél marketingre gondol, úgy képzelik ezt el, hogy az egyedi emailjeiket elküldik a célzott adatbázis egy részének. Amíg azok a fajta hírlevelek nagyon fontos részei az egészséges marketing stratégiának, van egy másik fajta email ami erős kiegészítése lehet a mixednek : az üzleti emailek. Mi is az üzleti email? Az amerikai törvény úgy… Bővebben »

Hogyan készíts emlékezetes, megosztható e-maileket?

Szerző: | 2016-10-24

Mikor volt utoljára, hogy egy promóciós emailt kaptál, ami megmosolyogtatott, megnevettetett vagy igazán elgondolkodtatott? Mikor volt utoljára, hogy egyiket nagyon szeretted, amit továbbítottál egy kollégának, egy barátnak, vagy egy családtagnak? A legtöbbünknél, ez nagyon ritkán történik. A legtöbb fogyasztó azt mondja, hogy a promóciós levelek, amiket kaptak felejthetőek – és kétségtelenül nem éri meg továbbadni másoknak. Emlékezetes promóciós… Bővebben »

Hogyan használd az Instagram képeket az email elköteleződés erősítéséhez?

Szerző: | 2016-10-20

A marketing szakemberek imádják az email marketinget. És a marketing szakemberek imádják az Instagramot. De nagyon ritkán ezt a kettőt összekötik: a Curalate megállapította, hogy a marketing-szakemberek csupán 14%-a használja a közösségi média képeket az email marketing erőfeszítéseikben, és az esetek kevesebb, mint 3%-ában befolyásolják az Instagram tartalmat. Egy online kiskereskedő nemrégiben kísérletezett azzal, hogy Instagram képeket használt… Bővebben »