13. E-mail marketing trükk, amely segíthet megduplázni a válaszadási arányt

Szerző: | 2014-10-27

Az INBOUND 2014 konferencián nem egy jó ötlet elhangzott, melyek ugyan nem egyszerű röviden megfogalmazni, de olyan jók, hogy nem kerülhetjük ki őket! Néhány előadónál (mint pl. Matt Heinz) minden sor, minden ülés megtelt, a masszív tömeget alig lehetett visszatartani. Sokan voltak – és úgy értem, TÉNYLEG sokan -, ​​akik részt akartak venni Matt előadásán az e-mail marketing… Bővebben »

Az e-mail címek 7 típusa, amit törölj a címlistádról MOST!

Szerző: | 2014-10-22

Egy átlagos e-mail lista évente 25 százalékot leértékelődik – a MarketingSherpa kutatása szerint. Persze ebben a folyamatban az intelligens e-mail marketingesek aktívan részt vesznek. De miért akarnánk hozzájárulni ehhez a folyamathoz?? A sikeres, értékálló adatbázis egyik titka az, hogy rendszeresen “tisztítsuk meg” a káros, irreleváns kapcsolatoktól, címzettektől. Az adatbázis tisztítása csökkent a leiratkozások számát, a spam jelölések előfordulását;… Bővebben »

Miért nem állhatunk le soha az e-mail innovációval?

Szerző: | 2014-10-13

Innovációs szempontból hihetetlenül sivárok a marketing e-mailek forgalmazói. Túlzsúfolt bejövő levelezés. Új szűrési módszerek. Nehezedett kézbesítési szabványok. Ezek mind figyelmeztető jelek, bárki számára, aki aktívan foglalkozott e-mail marketinggel az utóbbi években, hogy sosem hagyhat fel az innovációval! Mindannyian ismerjük a történetet. Hatékony e-mail marketinget elérni kemény volt mindig és az évek múlásával egyre nehezebb, és nehezebb lett –… Bővebben »