Hogyan hozzunk létre minőségi hírleveleket [Ingyenes Ebook]

Szerző: | 2014-11-07

Hírleveleket kapunk mindenféle formában és méretben, nap nap után. Alapvetően a hírlevél célja az lenne, hogy minél több látogatót értesítsen egy-egy újdonságról, frissült tartalomról, vagy akár egy adott cég legfrissebb termékeiről, szolgáltatásairól. Egye fene – akár az is, hogy belső hírlevélként szolgáljon a céged alkalmazottai számára… Függetlenül attól, hogy milyen célt szolgál, nagyon könnyű elbaltázni, nem megfelelő tartalmat generálni.… Bővebben »

5. E-mail marketing rémálom – igaz történetek!

Szerző: | 2014-10-31

A cikk eredetije az Agency Post oldalán jelent meg. Több hasonlóért iratkozz fel az Agency Post oldalán! http://offers.agencypost.com/email-subscription Minden kész, elkészítetted a hírleveled, a teljes szöveg rendben van, egyedi és stílusos, és már azon a ponton vagy, hogy elájulsz magadtól, milyen remekművet alkottál… Így az elméd elkezd vándorolni … már számolgatod az átkattintási arányt, sőt, már gondolatban a… Bővebben »

Egy egyszerű fogás, hogy több feliratkozót szerezz vendégposztokból

Szerző: | 2014-10-30

A 2014-es célkitűzésemhez, mely nem más, mint hogy megszerezzek 50.000 feliratkozót, kidolgoztam egy új módszert. Több eszköz is használatos, ami megkönnyíti az olvasóknak a blogodon keresztüli hírlevélfeliratkozást, de én olyan utat szerettem volna lehetővé tenni, hogy vendégposztokból is eljuthassanak hozzám azok, akik feliratkoznának. A vendégposzt nagyon nagy munka, úgy, ahogy van. Ha te kedvelsz engem, és megkérsz egy… Bővebben »

13. E-mail marketing trükk, amely segíthet megduplázni a válaszadási arányt

Szerző: | 2014-10-27

Az INBOUND 2014 konferencián nem egy jó ötlet elhangzott, melyek ugyan nem egyszerű röviden megfogalmazni, de olyan jók, hogy nem kerülhetjük ki őket! Néhány előadónál (mint pl. Matt Heinz) minden sor, minden ülés megtelt, a masszív tömeget alig lehetett visszatartani. Sokan voltak – és úgy értem, TÉNYLEG sokan -, ​​akik részt akartak venni Matt előadásán az e-mail marketing… Bővebben »

Az e-mail címek 7 típusa, amit törölj a címlistádról MOST!

Szerző: | 2014-10-22

Egy átlagos e-mail lista évente 25 százalékot leértékelődik – a MarketingSherpa kutatása szerint. Persze ebben a folyamatban az intelligens e-mail marketingesek aktívan részt vesznek. De miért akarnánk hozzájárulni ehhez a folyamathoz?? A sikeres, értékálló adatbázis egyik titka az, hogy rendszeresen „tisztítsuk meg” a káros, irreleváns kapcsolatoktól, címzettektől. Az adatbázis tisztítása csökkent a leiratkozások számát, a spam jelölések előfordulását;… Bővebben »

Miért nem állhatunk le soha az e-mail innovációval?

Szerző: | 2014-10-13

Innovációs szempontból hihetetlenül sivárok a marketing e-mailek forgalmazói. Túlzsúfolt bejövő levelezés. Új szűrési módszerek. Nehezedett kézbesítési szabványok. Ezek mind figyelmeztető jelek, bárki számára, aki aktívan foglalkozott e-mail marketinggel az utóbbi években, hogy sosem hagyhat fel az innovációval! Mindannyian ismerjük a történetet. Hatékony e-mail marketinget elérni kemény volt mindig és az évek múlásával egyre nehezebb, és nehezebb lett –… Bővebben »