Tényleg működik az email marketing? Teszteljük le! – 2. rész

Szerző: | 2016-11-21

Folytatás! A programok jönnek és mennek,oké. Amit viszont a korai internet óta használnak az nem más mint az email. Az email biztosan maradni fog és folytonos jelentősége miatt sok cég használja marketinges célokra. A kérdés viszont az, tényleg működik-e az emailes marketing?

Tippek, hogyan készítsd jó főcímeket

Itt egy pár alapelv amit használhatsz, hogy fogós főcímeket kreálj.
Egy pár általános példával szolgáltam.

Az üres részeket akárhogy kitöltheted és be fog válni. Még nagyon sok módja van, hogyan is rakhatod össze ezeket:

  • Ijeszd meg az olvasóid fenyegetésekkel és figyelmeztetésekkel – (7 figyelmeztető jel, 5 hazugság amit megosztottak veled)
  • Említsd meg a hibákat ( 7 hiba amit elkövetsz, Ne csináld ezt a 9 dolgot akkor, ha …. )
  • Csigázd fel érdeklődésüket ( 9 csajozós duma amit este használhatsz és nem fogsz elhinni#3!)
  • Ígérj nyugalmat – ( 5 szokás ami gyorsan megoldja tartozásaid, stresszmentesíts még ma ezzel a könnyű trükkel)
  • Hogyan – (Hogyan, amikor , hogyan még akkor is  ha, hogyan .. vmi nélkül)
  • Használj híres márkákat és embereket – ( Hogyan takarított meg Brad Pitt 40%-ot ezen___, Tom Cruise 7 tippje vmire_,Anna Kournikova top 10 titka vmire)
  • Listák – ( 10 erőforrás, hogyan spóroljunk vmi nélkül, 7 meglepő mód_, 5 lépés hogyan kapd meg__)
  • Mond el mi van benne ( Cég név, hírlevél-megjegyzés, a MailChimp szerint ez a leghatékonyabba cégek számára)

Már ez előtt is láttad  ezeket a a szenzációs címeket. Semmi új nincs ebben. Miért? Mert működnek. Évek múltán is működnek.
Hatnak az érzelmeinkre, olyan ajánlatokat tesznek amire vágyunk. Felkeltik érdeklődésünket, szaftos híreket ígérnek, és segítenek egy probléma megoldásában.

Csak ne légy eladós, törtető,elhanyagolt, talpnyaló. Ne vidd túlzásba.
Ne idegesítsd az íróid. Néhány dolog jobban működik adott közönségnél és célnál, szoval lehet , hogy kísérletezned kell neked mi működik. Egy cím akkor jó ha el is olvassák. Abban az esetben, ha spamra hasonlít, ki lesz dobva. Ragadd meg figyelmüket és adj célzást mi lehet benne.

’A legjobb főcímek azok, amik az emailed témájáról szólnak’ – MailChimp

Beépülő modulok és szolgáltatások

Sok emailes beépülő modul és szolgáltatás van ami jól működik a WordPress-el. Az emailes marketing kampányoknak nem kell, hogy időigényesek legyenek. A WordPress  honlapján belül használhatsz eszközöket amik időt spórolnak meg.
Itt egy rövid lista mi elérhető. Egyesítettem őket, mert sok szolgáltató nem egyesíti a kettőt.

e-Hírlevél

Ez a beépülő modulunk miatt nem igényel harmadik személy(ű) emailes szolgáltatás. Használhatod a beépített sablont vagy akár a sajátod is létrehozhatod. Az előfizetési formokat is beágyazhatod rövid kódot használva, vagy használd a kütyüt és aztán küld el a hírlevelet. Az eredményeket a WordPress-en belül követheted.

Teljes irányításod van az előfizetők felett és akár több előfizető csapatod is lehet akik személyessé teszik az emaileket számodra.
Más szolgáltatások magukban foglalják az adottságot, hogy lemásolj régebbi emaileket ( ami időt spórol meg neked az újak készítésénél),
automatikus választ küld, és a statisztikákat is megtekintheted a nyugtákról, megnyitásokról, és a rugalmasságról minden előfizetőnél.
E Hírlevelet havonta 19 dollárért kaphatsz magában, vagy tagságival 24.50 dollárért.

MailPoet hírlevél

A MailPoet hírlevéllel – hírleveleket készíthetsz, automatikus emaileket küldhetsz, és értesítéseket posztolhatsz. Automatikus válaszolókat is tartalmaz. Rendelkezik egy feliratkozó kütyüvel, ami az emaileket fogadja. Könnyedén belerakhatod posztjaid, képeid, közösségi ikonjaid a hírleveledbe és kedved szerint változtathatod a betűfajtát és a színeket is. Az összes munkát a WordPress-ben végzed. Nem igényel harmadik személy(ű) emailes szolgáltatást.
Van egy prémium verzió is, ha több mint 2000 előfizetőre van szükséged.

MailChimp

A MailChimp egy emailes szolgáltatás, amivel hírleveleket készíthetsz, előfizetéseket kezelhetsz, és elemzéssel lát el. Nagy számú sablonnal és email tervezővel rendelkezik, vagy akár a saját sablonod is megtervezheted. Az email lista és a kampányok a MailChimp honlapjáról vannak kezelve, felépítve és elküldve. A WordPress-es honlapodhoz is hozzákapcsolhatod, egy beépülő modult használva ami az emaileket kezeli.
2000 előfizetőig ingyenes. Ez után hozzáadhatsz egy előfizetést 10 dollár per hónap áron.

Mailchimp WordPress-hez

Ez az ingyenes beépülő modul kedv szerint változtatható feliratkozó listákat enged létrehozni, amiket bárhol elhelyezhetsz a  honlapodon egy sablonnal, kütyüvel, vagy rövid kóddal. Még feliratkozó rublikát is hozzáadhatsz más listákhoz mint például a kommentjeid vagy az elérhetőséged.

Az ingyenes változat egy listával rendelkezik. A pro változat végtelen listával rendelkezik és 49 dollárba kerül.

SumoMe

Ez az ingyenes beépülő modul számos eszközzel lát el és segít kiépíteni email listád, közösségi megosztós gombokkal lát el és az olvasók meg tudják osztani tartalmad. Elemzésekkel lát el és segít a tartalmad optimalizálásában.
Egy lista építővel rendelkezik, ami egy lightbox form. Ez kompatibilis a következő programokkal: MailChimp, Aweber,GetResponse és még sok más alkalmazással: megosztás, re-social megosztó gombokkal, Képmegosztóval, ami képes megosztó gombokat ad a közkedvelt közösségi hálózatokhoz; Hőtérképekkel – amivel láthatod a honlapod mely részei ’melegek ’ vagy hova kattintanak a legtöbben, és kiemelővel, amivel az olvasók tweetelhetik a tartalmad specifikus mondatok kiválasztásával.

Néhány végső általános tipp az emailes marketinghez

– Az emailbe tegyél megosztó gombokat. Adj nekik okot és útmódot, hogy megoszthassák tartalmad.
–  Tégy róla, hogy az emaileked rendesen megnyíljanak. Erre csak egy esélyed van, ha nem nyílik meg első próbálkozásra valószínűleg törlik.
– Használj érdekes főcímet. Nem kell, hogy nagyon megfogó legyen.
Csak okot adjon a megnyitásra.
– Koncentrálj a mobilokra. Az emailjeid a mobilkészülékeikre irányuljanak. Megfelelő legyen a dizájn. Vedd figyelembe a kisebb képernyőket amikor képeket küldesz, használj könnyen olvasható betűtípusokat, és használd sablonjaid saját telefonodon mielőtt elküldenéd hírleveled.
–  Használj személyes hirdető maileket
– Automatizáld emailes marketinged. Használj eszközöket a segítség érdekében.
– Építs szép formokat és stratégikusan helyezd el őket a honlapodon a legjobb teljesítmény érdekében. Minden honlap különböző, ez egy kis kísérletezést igényel.
– Ösztönözd olvasóid csatlakozását ingyenes dolgokkal.
– Olyan emaileket küldj aminek van értéke és célja.
– Tarts ütemezett terve. Ez megtanítja olvasóid, hogy keressék hírleveleid és ezért több eséllyel fogják megnyitni, mivel várják ezeket.

Összegzés :
Az emailes marketing még mindig virágzik, és a mai zsúfolt internetes világban jobban működik mint valaha.
Csodálatos ROI-ja van és sok stratégia létezik ami segít a tökéletes emailes kampányt léterhozni. A legtöbb marketinges ügynök bánja, hogy nem kezdett el hamarabb email listát készíteni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük