12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Szerző: | 2016-11-16

Ha bármilyen mértékben is olyan vagy, mint a legtöbb ember, akkor valószínűleg elhadarsz 100 különböző dolgot, amit szívesebben csinálnál, minthogy keresztüláss a Beérkezett üzenetek mappádon.

Kezded úgy érezni, mint egy házimunka, mert ami ott van, nem annyira érdekes. Valójában, a fogyasztóknak csak a 21%-a számolt be arról, hogy egy emlékezetes promóciós emailt kaptak az elmúlt 2 hónapban, a Litmus tanulmánya szerint.

Leküzdeni azt, számos márka használja úgy az email személyre szabást, mint egy stratégiát, hogy vonzóbb email tapasztalatokat teremtsen – olyanokat, amik kevésbé érezhetőek úgy, mint egy robot, és inkább úgy, mint egy barát.

Töltsd le itt az ingyenes útmutatónkat, hogy megtudd, hogyan szabd személyre a saját emailjeidet a több megnyitás és kattintás létrehozásához.

A legjobb rész? Email személyre szabás nem szükséges, hogy őrülten bonyolult legyen, hogy rezonálhass a címzettekkel.

12 példa az email személyre szabásról akció közben

1.JetBlue

Ó, JetBlue. Nem kellene, hogy legyen.

Ez az évfordulós email kiemeli egy márka kreatív példáját, valami olyan egyszerű használatával, mint egy dátum, hogy biztosítsa a kimagasló tapasztalatot. Akárcsak egy szülinapi kiáltás, JetBlue a kollégám felhasználói fiókjának létrehozási dátumát használta egy személyre szabott email előidézéséhez, hogy megünnepelje azt a tényt, hogy ők most 365 napon keresztül küldenek emailt.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Ha egy HubSpot vásárló vagy, ez egy könnyű email, hogy válaszolj a kapcsolataidnak egy fix dátumon vagy egy tulajdon alapú munkafolyamaton keresztül. Lehetővé teszi számodra, hogy a munkafolyamatodat egy naptárra vagy egy kapcsolati tulajdon dátumra alapozd, így tudsz küldeni évfordulós emaileket, digitális szülinapi kártyákat, megújult emlékeztetők és a többi. És ha a vállalatod nagymértékben küld ilyen emaileket, Transactional Email Add-On-t is ajánlunk.

2.Spotify

Itt egy másik nagyszerű személyre szabott email példa, ami kihasználja a felhasználók érdeklődését, hogy egy releváns, értékes üzeneteket biztosítson.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

A szöveg ebben az emailben kiváltképpen hatékony, mivel olyan módon állítja össze a személyre szabást, hogy a címzett úgy érzi, megjutalmazzák a használatáért. Kifejezések, mint a ˝top hallgató˝ és a ˝legyél az első, hogy hozzáférhess˝ belemennek a kizárólagossághoz való érzékbe – a felhasználó úgy érzi fontos.

Az email szintén kapcsolatban áll egy írt call-to-action-nal, ami biztatja a címzettet, hogy hallgassa meg Charles Kelley új dalát – kimondottan a Spotify-on. Ismételten, ez a lökés segít biztosítani azt, hogy a felhasználó aktívan használja az áramló szolgáltatást, és ezért állandóan emlékeztet az értékre.

3.Amazon

Utolsó Halloween, HubSpot bloggoló csapata úgy öltözött fel, mint a táncoló sütőtök ember ebből a vírusvideóból. (És amennyiben kíváncsi vagy, ebben az évben valószínűleg egy fürt banánnak fogunk beöltözni.) Azonban mielőtt kiválasztanánk, a saját ˝Csináld magad˝ narancssárga maszkunkat, a kollégám, Lindsay Kolowich, közzétett egy Amazon kutatást, hogy a valós üzletek megtaláljanak minket.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Csak egy pár napon belül, ezt a személyre szabott emailt kapta az Amzon-tól, ami kiemelte ˝hasonló termékek a teljes műanyag sütőtök álarchoz˝. (Némelyikük elég ijesztő, ugye?)

Ez az email egy nagyszerű például szolgál, hogy hogyan használd egy kapcsolat keresési viselkedését, hogy visszafogadd őket a vállalatodba, és remélhetőleg közelebb hozod őket az eladáshoz.

4.Linkedin

Réges-régen, mielőtt a HubSpot-nál dolgoztam – gyakorlatilag egy másik életben, úgy érzem – készültem letenni a diplomát az üzleti iskolából és aktívan jelentkezni a munkákra.

Gyakran használtam a Linkedint a kereséshez – egy üzlet-központú közösségi háló, ami felhívta a figyelmet a listázás fajtáira, amikre válaszoltam. Minden egyes nap, Linkedin küldött nekem egy összefoglalót a munkákról, amikről azt gondolta felkeltené az érdeklődésemet.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Ami érdekes ebben az emailben az az, hogy a Linkedin nem használja azt a fizetett üzletem megkeresésére. Meglehetősen, a Linkedin úgy tűnik, hogy szemmel tartja, algoritmikusan, a területeket és a munkafajtákat, amiket kerestem. Amíg néhány listázás sokkal alkalmazhatóbb volt, mint a többi, az összesre rá lehetett kattintani.

Hallottad ezt? Rá lehet kattintani. És még akkor is, ha ezek közül a munkák közül egyik sem keltette fel az érdeklődésemet, kb. 250 osztálytársam volt, akik talán figyelembe vették őket, sőt több forgalmat vezetett a Linkedin weboldalra.

Tehát gondolkozz el azon, mit fogsz megtenni azért, hogy a tartalmadat kattinthatóvá tedd, és hogyan használhatod a személyre szabott emaileket forgalom vezetéséhez az oldaladra. Azután, hozz létre munkafolyamatokat, amik emlékeztetik a feliratkozókat, hogyan folytassák ezeknek a személyre szabott üzeneteknek a kihasználását.

5.The Bowery Presents

Visszakaptam ezt az emailt, amikor New Yorkban laktam, de ez még mindig egy nagyszerű példaként szolgál arról, hogy hogyan használd a helymeghatározási információkat a személyre szabott email tapasztalatok biztosításához.

Az emailben, a ˝The Bowery Presents˝ kiemeli a new york-i találkozóhelyeken megrendezésre kerülő előadásokat – ahol jegyeket vásároltam számos eseményre, amikor ott éltem – művészek számára, akik hasonlítanak azokra, akiket élőben láttam.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

És amikor végül megvettem a jegyeket, hogy láthassam ezeket a művészeket Bostonban? Újra személyre szabja az emailemet, hogy tudassa velem az előadásokat itt.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Azzal, hogy megkönnyíti nekem, hogy gyorsan elképzeljem, hogyan jutok el a területhez és mikor, a ˝The Bowery Presents˝ képes arra, hogy csökkentse az akadályokat köztem és vásárlás helye közt.

Ez a fajta személyre szabás rendkívül előnyös lehet az olyan vállalat számára, aki ügyel arra, hogy relevánsabb üzeneteket kézbesítsen a nemzetközi vezetőknek vagy a meglévő vásárlóknak. (Több tanácsért, hogy hogyan érd el a nemzetközi közönséget, nézd meg ezt a cikket a nemzetközi üzemeltetés és stratégia alelnökünktől, Nataly Kelly-től.)

6.Twitter

Miután követem az egyik kedvenc villásreggelis helyét Twitteren, a kollégám Corey ezt az emailt kapta a közösségi hálótól, javaslatokkal hasonló felhasználók követésére.

Sőt mi több, a javaslatok valóban szuper relevánsak voltak – amint kiderült, néhány közülük kéznyújtásnyira volt tőle. (Sziasztok, új beállítások.)

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Amikor a vállalatoknak ugyanannyi adatuk van, mint a Twitternek, ők általában 2 módon végezhetik a személyre szabással: teljesen fején találják a szöget, vagy túl sok adattal rendelkeznek ahhoz, hogy kiszűrjék mi a fontos. Ez egy példa a pontos meghatározásáról annak, hogy Corey valójában mivel törődik, és kézbesíti azt neki.

7.Hawaiian Airlines

Néhány olyan hely van a világon, amit jobban szeretek, mint Hawaii. Állandóan azon gondolkozom, hogy a következő utazásom oda lesz, de rövid időre, soha sem fogok jegyet foglalni.

Vagyis, amíg meg nem kaptam ezt a különleges szülinapi emailt a Hawaiian Airlines-tól. Összhangban lenni a Hawaii hagyománnyal, hogy ajándékozni valakinek egy hawaii virágfüzért a szülinapján, a légitársaság helyette azt választotta, hogy megajándékoz engem egy 500 bónusz mérfölddel, egy utazás foglalás kedvéért a következő éven belül. Aloha, bizony.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Több mint egy figyelemre méltó dolog van ebből az emailből. Először is, az egyetlen ok, amiért megkaptam ezt az emailt az az, hogy beiratkoztam a Hawaiian Airlines mérföldek száma programba, és ilyen emaileket kapni, mint ezek a tagságnak csak az egyike a jutalmai közül. Plusz, a légitársaság megérti, hogy egy okból csatlakoztam – mivel egy bizonyos ponton, terveztem, hogy újból ellátogatok Hawaii-ra.

Ezt szem előtt tartva, a Hawaiian Airlines ezt a személyre szabott emailt használta, hogy egy ösztönzést adjon nekem, hogy végül lefoglaljam az utazást, egy szülinapi köszöntéssel, hogy fokozza. Ez egy nagyszerű módszer a márkák számára, hogy elérjék a vásárlók reaktiválását – fix dátum használatával, mint a szülinap vagy évforduló, emlékezteti az embereket mi az, amit szerettek a vállalatoddal kapcsolatba az első helyen. Valami különleges felajánlásával a márkádból, hogy megemlékezz az alkalomról, megadod a közönségednek azt a motivációt, hogy cselekedjenek és vásároljanak.

8.HubSpot Akadémia

Van egy dolog az engedélyekkel és az igazolásokkal kapcsolatban. Értékesek. Segítenek neked tökéletesen elsajátítani a tudást és szakértővé válni. Ha rendelkezel velük, jobban is nézel ki. Azonban szintén naprakésznek kell lenniük, és hacsak nem emlékszel, hagyni őket elenyészni túl könnyű lenne.

Ha neked van bármilyen HubSpot igazolásod, akkor tudod, hogy nem kell az ügynek lennie. Az Akadémia csapatunk személyre szabott emaileket készít, hogy tudassa az igazolással rendelkezőkkel melyiket birtokolják jelenleg, melyiket van szükség megújítani, és melyik lehet hasznos hozzáadni a személyes okmányaikhoz.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Eric Peters, vezetői marketing menedzser a HubSpot Akadémiánál, megmagyarázta a technológiát, ami olyanná teszi az emaileket, mint ezek a munkák. Minden egyes igazolás rubrikát a fenti emailben ˝ötletesnek˝ készítettek, hogy megmutassák a felhasználóknak melyik igazolás elérhető a számukra.

˝Mind a 9 igazolás elérhető az partnerek számára. 8 a vásárlók számára érhető el, és 4 a nem-vásárlók számára.˝ – mondta Peters. ˝Mindegyik azokból az igazolásokból rendelkezik egy Smart CTA-val, ami egy különböző színként jelenik meg, attól függően, hogy a felhasználó aktívan lejártnak van igazolva – ami azt jelenti, hogy meghaladták a 395 napot – vagy hiányosnak.˝

˝Más szóval˝ – magyarázza, ˝ez a Smart CTA-knak a csoportja, amik beágyazódtak az ötletben gazdag szöveg rubrikába. A CTA-k rámutatnak a splash oldalakra, amik leírást adnak az igazolásról.˝

(HubSpot szakmai és vállalkozói vásárlók: készíthettek olyan Smart CTA-kat a saját emailjeitekben, mint ezek, a HubSpot CTA eszközzel)

9.Netflix

Én vagyok az egyetlen, aki több időt tölt el a filmkereséssel a Netflixen, mint magával a filmnézéssel?

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Légy tisztában azzal, hogy az adatbázisa megsemmisíthető. A Netflix rendszeresen kiküldi ezeket a személyre szabott emaileket, amik filmeket javasolnak a felhasználóknak. (Ha többet szeretnél tudni a Netflix algoritmus mögötti tudományról, felfrissítheted itt.)

Egy egyéni ajánlás biztosításával, a Netflix segít gondoskodni arról, hogy a felhasználók aktívan lássák az előfizetéseik értékét. Más szóval, arra készteti őket, hogy nézzenek, ami végül arra készteti őket, hogy fizessenek.

Ez a megközelítés számos marketing anyagra vonatkozhat – ebook, webinar, és blog cikkek, csak hogy néhányat említsünk. Például, ha úgy találod, hogy valaki letöltött egy ebook-ot egy közösségi média tanács kapcsán, lehet, hogy szeretnél létrehozni egy munkafolyamatot egy utólagos email előidézéséhez, ami azt javasolja, hogy nézzék meg a közösségi média útmutatódat a SlideShare-en.

10.Pinterest

Annak érdekében, hogy a kollégámat, Ginny-t, lekösse, a Pinterest elküldte neki ezt a személyre szabott emailt. Az elmúlt tevékenységei alapján az oldalon, a közösségi háló biztosított néhány javaslatot más témákra, amiket talán szeretne felfedezni. (Vaj, Lauren Conrad, és sajt – szeretem a stílusod, Ginny.)

És feltéve hogy, ugyanakkor, tervezett egy sárga témájú esküvőt. Azt kell, hogy mondjam az eredmények meglehetősen pontosak voltak.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Amit a legjobban szeretünk az emailben az az egyszerűsége. Csak 6 témát ajánl fel, ami elég ahhoz, hogy érdekelje a címzettet anélkül, hogy nyomasztaná őt. Plusz, a szöveg élénk, barátságos és egyértelmű.

11.WeddingWire

Más esküvővel kapcsolatos hírekben, a kollégám Ginny ezt az emailt szintén megkapta a WeddingWire-től, egy online piac a találkozóhelyeknek, süteményeknek, ruháknak, és más esküvő-tervezéssel kapcsolatos dolognak.

Amíg a szöveg önmagában is okos, ami igazán ellenünk van az a személyre szabás használata a címsorban. Mindennek ellenére, a címzettjeid nem fogják látni a tartalmadat, hacsak meg nem győződ őket arról, hogy először kattintsanak, oké?

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Egy szellemes, személyre szabott hashtag – #GinnyUtolsóÉljenzése – használatával a címsorban, WeddinWire inspirálta őt, hogy kattintson rá az emailre, nézze meg az eszközeiket a hashtag készítéshez, és továbbítsa az emailt minekünk, többieknek is.

Ha fokozni szeretnéd a szájhagyomány útján terjedő befolyást a terméked vagy a szolgáltatásod mögött, el kellene gondolkodnod azon, hogy a személyre szabás hogyan segíthet neked előre hajtani az üzeneted.

12.Birchbox

Birchbox egy vállalat, ami személyre szabáson rögzül az összes megfelelő módon – és mindössze csak egy rápillantás ennek az emailnek a fejlécére, hogy megnézd, miért is olyan hatékony.

A Birchbox nyíltan elismerte, hogy megnézték a kollégám, Carly mintadarabját és a vásárlási előzményeit mielőtt továbbították ezt az emailt. Megadta neki azt az érzést, hogy amit következőre fog kapni, valószínűleg lényeges lesz számára – és az is volt.

12 személyre szóló email példa, amit kattintani fogsz

Ez a kicsi, személyre szabott üzenet mindig megerősíti azt, hogy Carlynak miért van szüksége a Birchbo szolgáltatásra – biztosítják a hűségét.

Légy személyes

Az ezredik évfordulók 62%-a úgy érzi, hogy az online tartalom a hűségüket egy márkához irányítja, az Egyesült Államok fogyasztóinak 46%-a elismerte, hogy ők nagyobb valószínűséggel váltanak szolgáltatót, mint 10 évvel ezelőtt – egyértelmű, hogy a személyre szabáson keresztüli támogatása a hűségnek elsőbbséget kellene, hogy élvezzen.

Úgy tűnhet, mint egy nagy ígéret, azonban a vásárlók viselkedésének a megfigyelésével, megértésével és befektetésével, biztosíthatod, hogy vásárlók maradjanak. Tehát kezdj el személyes lenni – és hűséget felépíteni.

A vállalatod kihasználja az email személyre szabást? Oszd meg a kedvenc tanácsaidat.

Szerkesztői megjegyzés: ez a poszt eredetileg 2013 februárjában lett közzétéve és frissességgel, pontossággal és széleskörűen lett frissítve.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.