19 nagyszerű email példa, amit el akarsz lopni

Szerző: | 2016-11-17

Megcsináltad. Értékes tartalommal láttad el az olvasóidat és ők konvertálták lead-ekké. Most, itt az ideje, hogy ezeket a lead-eket lehetőségekbe tápláljuk az értékesítési csapat számára.

A baj az, hogy az email fiókok zűrzavarának átvágása nem egy könnyű mutatvány. És az ilyen emberek többsége csak nincs még kész megvenni.

Ez az ahol a lead nurturing-re szükség van: ez egy módja annak, hogy kapcsolatban maradj az általad begyűjtött lead-ekkel, amik még nincsenek készen, hogy vásároljanak tőled, és bizalmat építs ki amíg készen nem lesznek.

Ha többet akarsz tudni a lead nurturing-ról általánosságban, megnézheted ezt az útmutatót. De ez a poszt kedvéért, mélyen belemerülünk az egyik legjobb csatornába, hogy a lead nurturing fáradozásaid kivitelezéséhez: email.

Hogy segítsünk neked jobban megérteni hogyan párosítsd  a két koncepciót, nézd meg a lenti lead nurturing email példákat. Az e-kereskedelemtől a termék marketingig, mindenki számára van valami – nem számít, milyen iparágban működsz. (És ha már nem, nézd meg a Leadin-t: egy ingyenes eszköz a HubSpot által, ami segít neked több lead-et létrehozni és többet megtudni róluk.)

19 lead nurturing email példa, hogy ösztönözd a stratégiád

E-kereskedelem

1.Framebridge

Nem minden lead nurturing emailnek szükséges szigorúan promóciósnak lenni. Elköteleződés eladásokhoz vezet, tehát fontos, hogy valami olyat küldjünk a címzetteknek, amit meg akarnak nyitni és el akarnak olvasni. Framebridge valami olyat csinál a nurturing emailjeikben, ami úhy működik, mint egy bűbáj: oktatás. Azzal, hogy egy hasznos készséget tanítunk az olvasónak, értéket biztosítanak egy kérdésért cserébe a címzettjeiktől. (olvasd az útmutatót)

Azt is érdemes megemlíteni, hogy ők csak egy egyértelmű call-to-action gombot használnak – ˝Taníts engem˝. WordStream szerint, egyszerűen egy call-to-action gomb használata az emailben, a kattintásokat 371%-kal, míg az eladásokat 1617%-kal növeli.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

2.Casper

A terméked csak annyira jó, mint az ismertetése: eConsultancy azt jelentette be, hogy a vásárlók 61%-a fogja elolvasni az ismertetést vagy az ajánlólevelet online mielőtt megvásárolja. Ebben a hagyományos elhagyatott email kosárban, Casper egy kis társadalmi bizonyítékot add hozzá egy vicces fogyasztói ajánlólevéllel.

Casper elhagyatott email kosara okos és lényegretörő. Megkérdezi az olvasót, ha ők újra meg szeretnék látogatni a kosarat, amit hozzátettek, mutassák meg mit vásárolnak és tartalmazzon két egyszerű CTA-t.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

3.Sephora

A vizuális termékeknél, a videó egy nagyszerű módszer a kommunikációra vagy a magyarázásra. A Tubular Insights tanulmánya bejelentette, hogy a Business-to-Business szervezetek 96%-a használ videót néhány tartalomban a marketing kampányukban, amiről 73% positív eredményt jelentett be a befektetés megtérülésének mutatójában.

Sephora tartalmaz egy vicces videót a munkavállalóktól oktatói tartalommal valamint termék ajánlatokkal. Nagyon sok call-to-action gombjuk van, habár a fő fókusz a konzultáció megnézése, ami hasznos az olvasónak. Egy vizuális email egy vizuális márkáról, felkelti a figyelmed és henceg a termékkel egyedi és érdekes módon.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

4.Litmus

Kiváltott email üzenetek 67.9%-kal magasabb megnyitási rátát és 241.3%-kal magasabb kattintási rátát eredményez, mint az alapvető email üzenetek, Epsilon szerint. Más szavakkal, amikor egy személy viselkedését használod – például egy letöltött tartalom email munkamenetről – egy releváns email előidézéséhez, ami azon a műveleten alapul, jól fog teljesíteni.

Itt van egy nagyszerű példa a Lakmusztól, ami szemlélteti, hogy hogyan használj egy ötletes, egyértelmű szöveget a címzettek releváns emaillel való ellátásához, ami még több értéket tesz hozzá.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

5.Uncommon Goods

Az ismeretlen javak megmutatják a termékeiket szövegkörnyezetben és egy Pinterest-inspirált ágazatot hoznak létre minden egyes különböző esztétikára. Minden gyűjteménynek van egy jellegzetes CTA-ja (call-to-action) és az email sokkal inkább úgy tűnik, mint egy gondozó kapcsoló tábla és nem, mint egy értékesítési email.

Nem beszélve arról, hogy ez az email nagyon mobil-barát is, ami az e-kereskedelem lead nurturing emailek sikerében nagy szerepet játszik: az emailek 56%-át mobiltelefonon nyitják meg, a Lakmusz szerint.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

6.Chubbies

Chubbies ismert a pimasz marketing számára és az emailek nem okoznak csalódást. 1.4 millió Facebook kedveléssel, a tartalom társadalmi és vicces szemszögből nézik először. Az email hírlevelük középpontként szolgál a felhasználó-generált tartalom, reklámozások és az átfogó humor számára.

Részben tájékoztat, részben vicces, ez az Email arra bátorítja az olvasóit, hogy élvezzék az olvasást, még akkor is, ha nem tervezik a vásárlást abban a pillanatban. A szöveg kapcsolatban áll a közönségével, a vizuálisok márkázottak, és dupla CTA-kat ajánl fel (vásárolj ruhákat és kövess minket Snapchaten)

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

7.JetBlue

JetBlue-nak vannak az egyik legjobb email szövegei. Az email nem csak vicces, hasznos és tele van nagyszerű szójátékokkal, de szintén tükrözi a JetBlue állásfoglalását a vásárlók szerződtetéséhez és megtartásához emailen keresztül.

Készülj fel, hogy a csatorna nem mindig látogató>lead>vásárló, JetBlue emailek egyik célja, hogy konvertálja a jelenlegi és régi vásárlókat a TrueBle tagokba, ahogy lent szemléltetjük.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

8.Airbnb

Airbnb emaileknek egy cél van a fejükben: az olvasóknak vándorkedvet adjanak.

Ennek az emailnek egyértelmű CTA-ja van, kiemeli a gyönyörű utazási uticélokat, és nem ké túl sokat a címzettől. Arról nem beszélve, hogy az első évforduló szintén jó lehetőség a feliratkozóik eléréséhez anélkül, hogy rámenősnek tűnne. Személyesnek és gondozottnak tűnik. (Vigyél el Párizsba, kérlek!)

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

9.Mobiltelefon

Az egyértelmű gombok kombinációja, információk a szolgáltatásról, és egy kedves fotó a mobiltelefonról való emailezést zavartalanná és hatékonnyá teszi. Különösebben, egy kép a mosolygó vásárlókról egy okos lépés 2 okból is:

  1. Segít felhívni a figyelmet a hatásra, amit a termékük produkál azokra, akik megveszik azt: boldogság.
  2. Emberekről készült képek 95%-kal magasabb konverziót mutatnak, mint a tárgyakról készült képek, a VWO szerint.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

10.Freelancer

Én szeretem a jó illusztrációt és a Freelancer-é azonnal felkapta a figyelmem. Ők igazolják a szolgáltatás értékét egy rajzon keresztül, azután egy egyértelmű felkérés a CTA gombon:˝Kezdd el ma.˝

Az eye-tracking (szemkövetéses) tanulmányok bemutatták, hogy az olvasók több időt töltenek a képek átnézésével, mint szövegolvasással, amikor illenek a szöveghez. Szóval, ha sorba állítod a képeket az emailedben amíg oktatod az olvasóidat, az üzenet tovább áll mellettük és nagyobb hatása lesz.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

11.Skillshare

Ez az email elején, Skillshare tartalmaz egy kedves emlékeztetőt a címzettjeinek, hogy a próbaidejük le fog járni – egy okos lépés, ami remélhetőleg meghosszabbítást vagy vásárlást fog eredményezni.

Az emlékeztető némi tartózkodással jár, hasznos CTA-k különböző oktatási osztályok számára. Figyeld meg, az egyszerű, ízléses fiókok hogyan emelkednek ki, mint egy választás a hagyományos gombhoz.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

12.Thrive

Amikor egy személy hall valamit, a tartalom 10%-ára fognak emlékezni 3 nappal később. Azonban, amikor az egy hozzá illő képpel van párosítva, az információ 65%-ára fognak emlékezni 3 nappal később. Ez a koncepció vonatkozik, mint egy kép felsőbbrendűségi hatás.

Thrive kihasználja ezt a módszert a termék képeik használatán keresztül. Kiemelik a termékeiket egy megnyerő módon, tartalmaz egy jó összegű tartalmat, és bíztatja az olvasót, hogy kezdjen el vásárolni.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

13.Dunkin Donuts

Dunkin Donuts egy bejelentést használt egy új árucikkhez, mint egy módot arra, hogy elérje a közönségét. Ez az egyszerű email arra kéri az olvasóit, hogy találják meg a hozzájuk legközelebb lévő helyet, mutassák be az új italt, és van egy másodlagos CTA-ja, hogy hozzáadja őket a Snapchaten.(Apropó, nézd meg ezt az útmutatót a Snapchat üzlethez)

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

14.InVision App

A hírrablás a HubSpot által lett kifejlesztve, mint a ˝tőkésítés gyakorlata egy hír népszerűségén, hogy fokozd az eladásodat és a marketing sikered.˝ Azzal, hogy egy jelenlegi, trending témát említsünk a marketingedben, egy új közönséghez viheted és összekapcsolhatod őket a jelenlegi felhasználókkal. (Megtudhatod, hogyan olvad bele a hírrablás a marketing stratégiádba.)

InVision kisajátította a ˝Stranger Things˝trendet azzal, hogy kiemelte a tipográfiáját ebben az emailben és visszakapcsolta azt a dizájn iparhoz. Úgy is használták, mint egy mentséget, hogy a hírlevél címzettjeiket tanítsák megbeszéléseken és képzéseken keresztül.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

15.Zapier

DemandGen szerint, lead-ek, amiket személyre szabott tartalommal tápláltak eladásokká konvertálódtak 20%-nál magasabban, mint azok, akik nem.

Ez az email a Zapier vezérigazgatótól való, aki azt kérdezi, hogyan segíthet nekik beállítási kipróbálásokat kapni, amit ők az egész megszemélyesítés dologgal kezdtek. Ezt a felhasználót egy név megszemélyesítéssel célozzák meg, valamint egy eseményindító jelzéssel, amit ők még beállíthatnak a terméken.

A műszaki termékeknél, a barátságos, hasznos emailek az aktivitáson alapulnak, rendkívül jól teljesítenek. Figyeld meg, hogyan tartalmaznak még egy linket is a segítő dokumentumaikhoz a hozzáadott értékért és az egyértelműségért.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

16.Sprout Social

Sprout Social egy új tulajdonságot használ, mint egy okot, hogy elérje a lead-eket. Ők megtanítják a közönséget erről az új tulajdonságról, tudatják velük, hogy a próbaidejük lejár, és biztosítanak hasznos tulajdonság leírásokat, hogy közöljék a döntéseiket.

A Kapost blog elmondja, hogy az emberek 60%-a motivált, hogy többet tudjon meg a termékről miután olvastak róla. Azzal, hogy adsz egy kis kóstolót az olvasóidnak az új termékekből és szolgáltatásokból, ösztönzöd őket arra, hogy többet tudjanak meg azokról, ezért légy biztos abban, hogy releváns linkeket és információkat tartalmazzon számukra, hogy folytatni tudják a kutatásukat.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

17.Typeform

Az email szövegírás nehéz. Fontos, hogy barátságos, hasznos, és őszinte legyen.

Ez az, amiért a Typeform igazán fején találja a szöget ezzel az emaillel. A lenti példában, meg fogod látni, hogy ezek nem csak összefüggőek és őszinték, de stratégiailag kihasználják a felhasználóik inaktív állapotát, hogy pozícionálják a segítségnyújtást. És a kihívás, hogy megnézzük a ranglistájukat,  egy aranyos másodlagos CTA, ami nem kér túl sokat.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

18.Square

Ünnepi marketing a lead nurturing egyik gyakori fajtája. Mind a B2B (Business-to-Business) és a B2C (Business-to-Costumer) vállalatok teljesen kihasználják a folyamatos ünnepi témájú kampányokat egész éven át.

Square befolyásolja a Valentin Napot, hogy bátorítsa a címzetteket a cselekvésre saját fogyasztóival. Biztosítanak egy hasznos és hathatós statisztikát, hogy bizonyítsák az értéket, és röviden és aranyosan tartsák.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

19.Duolingo

Duolingo kapcsolatot létesít a felhasználói affinitásával a tanulásért azzal, hogy arra kéri őket, hogy nevezzenek ki egy kedvenc tanárt a versenyre. Ez egy nagyszerű módszere a közönséged szerződtetésére, amíg egy hasznos és vicces okot adsz arra, hogy kattintsanak.

Ők szintén két különböző fajta ajánlólevelet használnak. Elmondják az olvasónak, hogy csatlakozzon a ˝350 000 tanárhoz˝, valamint tartalmazzon két idézetet tanároktól, akik használják a terméket. Micsoda nagyszerű használata a társadalmi véleményeknek.

Most, hogy motivált lettél ezek a nagyszerű márkák és termékek által, tudd meg hogyan írj email szöveget mint egy profi és készíts lenyűgöző képeket.

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

19 nagyszerû email példa, amit el akarsz lopni

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük