Ugyanúgy, mint minden más marketinges csatorna, az email állandóan fejlődik – ezeket a változásokat a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők követik. Kérdezd meg magadtól: Az e-mail kampányaid a mostani, aktuális adatokon alapszanak ?
A 2014-es Science of Email Report adataiból, az alábbi adatok mutatni fogják, az emberek hogyan olvassák az e-maileket (és hogyan szelektálják), mely eszközök és email kliensek a legnépszerűbbek, és hogyan optimalizáld e-mailjeid a jobb eredmény érdekében.
Ne feledd: Az e-mail marketingnél nincs olyan, hogy egy fajta praktika mindenre megfelelő lenne. Ezeket a feliratkozóidon kell majd tesztelned – ezért használd az alábbi adatokat inspirációként a saját kísérleteidhez!
7 adatok által igazolt tipp, hogyan küldj jobb leveleket
Minden szervezet használ e-mailes marketinget -most te jobban csinálhatod, és elébe kerülhetsz a versenytársaidnak!
Lentebb kulcsfontosságú (példákat) láthatsz a HubSpot 2014 Science of Email jelentéséből – az eredmények belátást és irányzatot kínálnak, amik utat mutatnak a marketinges szakemberek, az üzletkötők és más szakértők számára, hogyan optimalizáljanak/hozzanak létre hatásos e-mailes kampányokat.
Honnan valók az adatok?
HubSpot
-150.000 Hubspot ügyfél által küldött különböző e-mail kampány
– 500 millió Hubspot ügyfél által küldött marketinges email
-6.4 millió Hubspot ügyfelek által küldött kétszemélyes email
– 600 millió megnyitott email a Litmus customers’ marketing email-től
7 kulcsfontosságú felfedezés
1) Az emberek számos email klienst használnak
2) Az alkalmazás az email klienstől függ (olvasott – átugrott– törölt)
3)Az emaileket optimalizálni kell az okostelefon készülékekhez – A mobilhasználat 400%-al növekedett 2011 óta
- 18-44 éveseknél 70%
- 45-60 éveseknél 50%
- 60 év felettieknél 30%
A felhasználók okostelefonon nézik az e-maileket.
4) a HTML formátumú e-mailek lehetővé teszik, hogy a szöveged, félkövér/dőlt betűs, színes legyen. A szöveges e-mailek csak egyszerű szövegek.
- A 18-44 évesek 75%-a HTML formátumú emaileket szeretne.
- Az 50 év felettiek 50%-a kedveli a HTML-t a szövegeshez képest.
5) A felhasználók gyakrabban használnak email szűrőket.
- A 18-29 évesek 63%-a használ szűrőt
- A 60 év felettiek 49%-a használja
- Az emberek 54%-a használ szűrőket, hogy automatikusan szűrje e-mailjeit.
- Az emberek 25%-a használja a Gmail Priority Inbox-ot.
- Az emberek 50%-a használ különböző e-mail címet kereskedelmi célokra.
6) A nemkívánt marketinges emaileket nem egyből mellőzik.
Helyette, a fogadók saját maguk választják ki e-mailes marketingedből, hogyan is kezelik az e-maileket.
Az emberek 68%-a törli, 58%-a leiratkozik, 49%-a spamként jelöli meg.
7) A tárgyadban számít a megfogalmazás
- A tárgysorod legyen mindig rövid.
- Próbáld meg elkerülni a ’ hírlevél ’ szót tárgysoraidban.
- Tedd személyessé e-mailjeid a címzettek keresztnevével.
- Közöld az előfizetőkkel, miért hasznos az email számukra.
- Egyből a tárgysorban köszönd meg nekik –
- Tedd bele a ’letöltés’ szót a tárgysorodba és triplázd meg CTR-ed.
- Az ’ ingyenes’ szó a tárgysorokban csökkenti a kézbesítési arányt.
- Hagyd el az ’ ingyenes ’ szót a tárgysorban a megnyitási arányod érdekében.
- Ne tarts attól, hogy a tárgysorban lévő felkiáltójelek csökkentik a kézbesítési arányt.
- Ne tarts attól, hogy a tárgysorban lévő dollárjel $ csökkenteni fogja a kézbesítési arányt.
- Használ olyan szavakat, mint pl. ’ holnap’, ez egyfajta sürgősséget sugall.
- Próbáld meg kerülni a ’ találkozás’ szót a tárgysorokban.
- Teszteld, hogy a tárgysor nélküli email javítja-e megnyitási arányod.
- Próbáld meg elkerülni a továbbított üzenet hamisítását.