Sok előny származhat a személyre szabott marketinges emailekből.
Az Egyesült Királyságban a felhasználók még mindig kitartanak az email mellett.
Egy Ipsos MORI tanulmány az év korábbi szakaszában kimutatta, hogy az email a legnépszerűbb digitális tevékenység a Nagy-Britanniában élő felhasználóknál.
A marketinges szakemberek jogosan érdekeltek ebben a felhasználókhoz vezető egyenes ágban.
Egy 2016-os augusztusi tanulmány a The Institute of Direct and Digital Marketing (IDM)- emailes marketing specialistáknak kimutatta, hogy az emailek számos előnnyel rendelkeznek.
Az Egyesült Királyság marketinges szakembereit kérdezték meg, és 82 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy, a megszemélyesítés növekvő megnyitásokban és 75%-os kattintási arány növekedésben nyilvánult meg.
Összességében, csak a válaszadók 4%-a érezte úgy, hogy a személyre szabott email nem volt hatásos. A résztvevők nagy része azt nyilatkozta, egész hatásos (48%), vagy nagyon hatásos (15%).
Az IDM ténymegállapításai alátámasztják, hogy 2016 júliusában a perszonalizált marketing e-mailek voltak a legbefolyásolóbb jellemzők az Egyesült Királyság internet-felhasználóinak kattintása kapcsán.
Az email még mindig fontos a marketingesek számára, különösen akkor, ha ez perszonalizált: mert működik!