Véleményem szerint mind egyetértünk azzal, hogy a dolgok sokkal édesebbek amikor valóban kiérdemeljük őket: az előléptetés amit kaptál, az első autó amit megvettél abból a pénzből amit 3 nyár alatt spóroltál össze fűnyírással, vagy az ingyen kávé amit kaptál miután a pénztáros átlyukasztotta az utolsó lyukat a pontgyűjtő kártyádon.
Jó érzés volt, ugye?
Ugyanezért, venni egy email listát hogy a marketing eszközeiddel egy szélesebb körű közönséget érj el egy lehetőség, amit te nem akarsz megragadni. Ez nem csak azzal a kockázattal jár, hogy tönkreteszed a hírneved, de nagymértékben negatívan hat az emaileid kézbesítési arányára is.
A gond az, hogy az email címek keresése időt vesz igénybe és az idő pénz. Hogy megfelelő módon segítsek növelni az email listádat, próbáld ki az infografikát az ELIV8-tól, amely megmutatja hogyan maximalizáld a vezető generáció törekvéseit.
- Készíts egy fogadó oldalt.
Fogadó oldalak olyan oldalak a weboldaladon, amelyek konvertálják a látogatókat. Valójában a weboldalakra való kattintások 56%-a a fogadó oldalakra irányul, nem a saját oldalra.
2.Használj OPT-IN tartalmú ajánlatokat.
A marketing-szakemberek 71%-a tartalommarketinget használ ,amellyel előnyt szerez. Azért, mert ez az egyik leghatékonyabb módszer ahhoz, hogy konvertáld a weboldalad látogatóid.
- Add hozzá az OPT-IN formákat a te oldaladhoz.
Számos tudományos cikk kimutatta, hogy az egyszerűen használható opt-in formák, mint a HelloBar, növelni tudja a konverziós rátát 200-500%-kal.
4.Közvetlen kereskedés cselekvésre felszólításokkal.
A weboldalak 47%-kának egyértelmű cselekvésre felszólító gombjuk van, ami 3 vagy kevesebb másodpercet vesz igénybe, hogy megnézzék. Használd ezeket hogy a kereskedést a te magasan konvertáló oldalaid és tartalmad felé irányítsd.
5.Használj társadalmi bizonyítékot a mintádban.
A vásárlói felülvizsgálatok 12szer megbízhatóbbak mint a vállalati leírások. Ez az amiért szükséges felhasználnod a vásárlói visszajelzéseket, hogy több weboldal opt-ins-t ösztönözz.
6.Gyűjtsd össze az emaileket az áruházadban.
Tanítsd meg az alkalmazottaknak hogyan használják a POS rendszered (vagy egy darab papír is elég) hogy az üzleten belüli vásárlóktól összegyűjtsék az emaileket . Szintén egy jó ötlet ösztönözni a regisztrációkat különkiadások felajánlásával az email előfizetőknek.
7.Használj magyarázó videót.
Videók használatával 86%-kal tudod megnövelni a konverziós rátát a fogadó oldalakon, mivel hosszabb ideig ott tartja a látogatókat.
8.Használd a ˝tartalom feljavítást.˝
Növeld a blog posztok konverzióit több min 700%-kal úgy,hogy opt-in tartalmat ajánlasz ami ugyanazzal a témával kapcsolatos mint a blog poszt. Például ajánl fel 3 bónusz tippet a 7 tippből álló blog poszt végén.
9.Használd ki a visszajelzések erejét.
Használj visszajelző eszközt mint a Qualaroo hogy élő kérdéseket tudj feltenni a weboldal látogatóinak, ami több mint 500%-kal fokozza a konverziót.
10.Készíts bejárati videót Wistia-ban.
Wistia egy olyan videó megosztó rendszer mint a Youtube, de hathatósabb konverziós eszközökkel rendelkezik ,mint például a felszólítás cselekvésre és email gyűjtők, amiket használni tudsz a nézők konvertálásához.
11.Képzeld el a webhelyed kereskedelmét.
Használj hőtérképet, görgetősáv megjelenítőt és egérkurzor követő eszközt hogy magas(és alacsony) konvertációs oldal tartalmat jeleníts meg, így olyan változást tudsz elérni, amely növeli a konvertálást.
- Használj haszonban gazdag, cselekvés orientált mintát.
˝Értékelő tagok˝ használatával drasztikusan növelheted opt-in rátáidat, így növeled az ajánlásaid érzékelt termék értékét és meg tudod győzni az olvasókat hogy cselekedjenek.
13.Tedd a posztokat elérhetővé, hogy le tudják tölteni.
Add meg azt a lehetőséget az olvasóidnak, hogy le tudják tölteni a blog posztjaidat PDF-ként , ezzel megcélzod a blogod azon olvasóit, akik elfoglaltak, így növelheted az email listádat.
- Gyűjts kommentáló emaileket.
Bátorítsd a blog kommentárokat az előfizetésre azzal, hogy elkapod őket abban a pillanatban, amikor közzétesznek egy hozzászólást.
15.Használd az exit intent technológiát.
Néhány oldal konverziós rátáját több mint 1000%-kal növelték a felugró menük. Az exit intent felugró menük egy lépést tesznek előre mivel konvertálják azokat a látogatókat, akik el akarják hagyni a weboldalt.
16.Rendezz versenyt.
Használj egy olyan eszközt mint a Woobox, amellyel fotó vagy videó versenyt készíthetsz a közösségi médián, amihez szükséges megadni az email címet. Ne felejtsd el összegyűjteni és megosztani az összes egyedi tartalmat, amit a közönséged készített.
17.Gyorsítsd fel a weboldalad.
1 másodperc késedelem az oldal sebességében 7%-os csökkenéshez vezet a konvertálásban. Ez az amiért találnod kell egy olyan eszközt, ami méri az oldalad sebességét és hasznos javaslatokat biztosít.
18.Mindent A/B tesztelj.
Obama elnök további 60 millió dollárral növelte fizetését azzal, hogy egyszerűen A/B tesztelte az összetett marketing kampányokat, hogy megnézze melyik szerepelt jobban.
19.Közvetlen slideshare kereskedelem.
Több mint 50 millió látogatóval havonta, nagy számú közönség van jelen, amit arra tudsz használni, hogy az email listádat felépítsd. Egyszerűen tartalmazzon kecsegtető cselekvésre felszólításokat, amik a látogatókat az aktuális opt-in ajánlatokhoz irányítják.
20.Használj Twitter hívókártyákat.
Ha használod a Twitter hirdetés platformot, akkor létre tudsz hozni egy kattintásos opt-in reklámot, ami új előfizetőket vonz, mivel az opt-in folyamat hihetetlenül gyors és egyszerű.
21.Válaszolj a kérdésekre a Quora-n.
Ha a Quora linkeket tartalmaz az opt-in ajánlásaidhoz, amikor aktuális kérdéseket válaszolsz meg , az egy hatékony út ahhoz, hogy kibővítsd az email listádat és protekciót építs ki.