Ha meg kellene tippelned, hány hírlevélre vagy feliratkozva, mit mondanál? Tízre? Húszra? Ötvenre?
Az az igazság, hogy én már nem is számolom, és úgy sejtem, nem vagyok vele egyedül…
Az e-mail marketingesek hatalmas harcot folytatnak, hogy mind jobban jelenjenek meg az előfizetőiknél a leveleik. Ha jól csinálják, a hírleveleikkel csodákat tesznek; segítenek kiépíteni egy minőségi adatbázist, a hírlevelet a cég egyik fejőstehenévé teszik, és folyamatosan ápolják az ügyfélkapcsolatokat és persze a cégről kialakult képet is!
Persze a „jól” sok mindent jelenthet. Manapság tény, hogy az egyik figyelmen kívül hagyott összetevő épp a dizájn…
Nincs időd, hogy a nulláról elkészítsd a hozzád illő sablont? Mostani bejegyzésemben kicsit kutakodtam, és összeállítottam egy javaslat-adagot, hol találhatsz hozzád illő, minőségi hírlevél sablonokat! Ha a cikk hatására megtalálod, melyik tetszik, melyik illeszkedik a céged, vállalkozásod arculatához… az egy igazi karácsonyi ajándék nekem 🙂
1) Email on Acid
Ár: Ingyenes
Az E-mail on Acid ingyenesen kínál egy sablont, könnyen testre szabható alap dizájnnal, melyek ráadásul mobil eszközökre is optimalizáltak! Hogy egyszerűbb legyen a döntés, a különböző eszközökre készített alapokat lásd alant.
Bár még csak egy sablon létezik, mégis javasolt lehet, hiszen az egyes összetevőket szabadon mozgathatod, csereberélheted – így téve lehetővé, hogy ne legyen összekeverhető másokkal, és megfeleljenek a konkrét tervezési igényeknek. Az elrendezés támogatja az egy, kettő, vagy akár a három oszlopot is – a címzettek mobil eszközökön már a reszponzív változattal fognak találkozni.
2) ZURB Ink
Ár: Ingyenes
A Zurb Ink csapata öt reszponzív e-mail sablont kínál ingyenesen a felhasználók számára, beleértve az alábbit. A fluid elrendezéseknek köszönhetően magadnak alakíthatod mind az elrendezést, mind a színeket, és persze a képeket, szövegeket is. Ha szeretnéd ellenőrizni, hogyan fest a sablonod kiküldés előtt a különböző szolgáltatásokban, fiókokban, még arra is van lehetőség, hogy screenshotokkal vizsgált a rendszernek hála. Az elrendezések optimalizáltak, kivéve az Outlook 2007, 2010 és 2013-ban.
A sablon egy különálló CSS stíluslapból és HTML fileból áll, hogy megkönnyítse a szerkesztési folyamatokat. Ne feledd, ha ezt a sablont választod, ha új képeket akarsz hozzáadni a sablonodhoz, akkor külön mappába kell azokat pakolnod, és hozzáadni a tömörített CSS stíluslaphoz!
3) Stamplia
Ár: Ingyenes
A Stampilla csapata összeállt régi barátjával, a Litmus fejlesztőkkel, hogy létrehozzanak hét olyan hírlevél sablont, melyek ingyenesen letölthetők, és megkönnyítik a marketingesek munkáját. A Litmus blogja szerint nem akármilyen munkát végeztek: az összes template reszponzív, „alaposan Litmus-tesztelt” – az összes kliens vizsgáján átment, beleértve a Gmailt és az Outlookot is! Kezeli a PSD forrásokat, így könnyű a felhasználásuk! Szinte csak meg kell adni az e-mail címeket, hogy küldhesd a levelet, olyan jól használhatók…
4) 99designs
Ár: Ingyenes
A 99designs egy növekvő online közössége a közösségi és együttműködési platform-fejlesztőknek, rendelkeznek egy kiváló üzleti és tervező bloggal is. Hogy megünnepeljék a legújabb, E-mail Design nevű aloldaluk létrejöttét, a csapat meghirdette a tagjai között, hogy készítsenek egy ingyenesen közzétehető, mindenki számára javasolt e-mail sablont – négy színben, ráadásul (zöld, kék, narancs és szürke). A 99designs zsűrije végül 12 kedvencét kiválasztotta, és ingyen letölthetővé tette honlapjáról. Nem is akármilyeneket hoztak létre, ráadásul az összes nagyobb e-mail klienssel kompatibilisek!
5) ThemeForest
Ár: $ 6-23 / sablon
A ThemeForrest hatalmas mennyiségű e-mail sablonnal rendelkezik, minden költségvetés számára. Érdemes hát külön bemutatni a javasoltakat az egyes árkategóriák szerint, avagy íme négy kedvencünk:
5a, Market – Responsive Newsletter with Template Builder ($19)
Ez a sablon nyolc előre elkészített elrendezést, 24 színváltozatot, 24 teljes, réteges PSD filet és még ki tudja, mi mindent tartalmaz! Persze az összes jelentős kliensnek megfelelő!
5b, FreshMail, Responsive Email with Template Editor ($18)
A minimalista megjelenést szereted? No, akkor a fenti sablont Neked találták ki! Minimalista dizájn, reszponzív, könnyen testre szabható, és átépíthető – így még egyszerűbben tudod egyedivé varázsolni. Hatalmas plusz, hogy hasznos dokumentációt és tutorial videót is tartalmaz, mely segít, hogy beletanulj a használatába. Mondanom sem kell, az összes jelentős kliensben jól jelenik meg, sőt, mobil-optimalizált is!
5c, FancyMail – Responsive Email Template ($19)
Ha viszont kifinomult, elegáns sablont keresel, a fentit javaslom! Hét elrendezési lehetőség, nyolc színváltozat, valamint hat, teljesen rétegelt PSD file, melyeket olyan egyszerűen testre szabsz, ahogy épp kedved tartja. Ugyanúgy minden kliensben kiváló, mobil optimalizált, és persze a hasznos dokumentáció sem marad el!
5d, Rocket Mail – Clean & Modern Email Template ($16)
Klasszikus, alap hírlevél sablon – naná, hogy rengeteg marketinges ezt részesíti előnyben. Ehhez 72 (!!!) variáció létezik, melyhez hat színváltozat, különböző elrendezések, két külön háttérszín (világos és sötét)… Az egyszerű HTML verzió nagy segítség a testreszabásban, és persze az összes kliens szereti!
6) Antwort
Ár: Ingyenes
Az Artword három ingyenes sablont kínál: egy oszlopos, két oszlopos, illetve három oszlopos elrendezésűeket. Minden sablon mobil-érzékeny, így az oszlopok rendeződnek a kívánt beállításokhoz (tableten és mobilon egyaránt!). Észre fogod venni, a dizájn elég minimalista, amely segít, hogy ne legyen túl sok munka a testreszabással se. Persze a dinamikus tartalom létrehozása itt is szempont volt.
Az asztali gépek nagyobb kliensei egyaránt tökéletesen teszteltek: többek között jelesre vizsgázott a Gmail, a Yahoo!, az Outlook, és az AOL rendszereiben.
7) HubSpot Template Marketplace
Ár: $2/sablontól felfelé
Azoknak, akik HubSpot ügyfelek, a HubSpot nagyszerű gyűjteményt kínál e-mail sablonokból, viszonylag alacsony áron! A sablonok letöltése $2-tól indul, és onnan felfelé haladva egyre nagyobb csomagokat van lehetőséged megvásárolni. A megvásárolt sablonok esetében nincs szükség HTML vagy CSS ismeretre, a HubSpot automatikusan felismeri, és kezelőfelületén szerkeszthetővé teszi azokat.
Most Te jössz? Ismersz még jó sablon-oldalakat? Akkor ne tartsd magadban, oszd meg velünk kommentben!