Onnan tudja, hogy egy igazi elektronikus értékesítő, ha minden egyes emailje felhívást tartalmaz. Most nem az elektronikus értékesítős lerohanásról beszélek. Amire én gondolok azok az egyéni, személyes levelek, amiket minden nap küld.
Igen, az ön személyes elektronikus aláírása komoly marketinges lehetőséget biztosíthat. Valószínűleg már használja saját aláírását, hogy információt közöljön arról, hol is és mit dolgozik.
A következő szintre emelheti ezt a gyakorlatot azzal, hogy frissíti az aláírását, hogy az tükrözze a mostani marketinges cégeket amikkel foglalkozik/futtat.
12 profi email aláírási ötlet hogyan támogassa kampányait
1 ) A honlapja
A legkevesebb amit belevihet az elektronikus aláírásába a cége honlapja. Annak érdekében viszont, hogy ez működjön, bizonyosodjon meg arról, hogy a honlapja úgyn. landoló lapként látszódik. Más szavakkal értve, vezesse a látogató figyelmét arra a tevékenységre, amire ön szeretné.
Például a HubSpot honlapja egy ingyenes termékpéldányt ajánl.
A honlapja kezdőlapját egy elektronikus aláírásba is belefoglalhatja, ez is segít felhívni a figyelmet a márkára.
Itt egy példa (a barátunktól – Harry Potter-től):
2) Közösségi Média
Amikor a közösségi média használatáról van szó elektronikus aláírásban, két lehetőség van. Egyik eset, hogy egy link tartalmazza a személyes fiókjait az internetes oldalakon pl.: Twitter, LinkedIn, Facebook, Google+, stb., vagy a cége fiókjait egy linkben összefoglalja.
Mind a kettő jó választási lehetőség. Nézze meg Pam Vaughan ( A HubSpot marketing igazgató menedzsere) hogyan hirdeti közösségi csatornáit a következő példában:
3 )Webes naplója:
A webes naplója a legokosabb dolog amit az elektronikus aláírásában megemlíthet, mert értéket ad a közösségnek és gyakran tudja frissíteni.
A friss tartalom a naplóján vonzóbb mint egy állandó holnap és valószínűleg tovább felkelti látógatói figyelmét.
Abban az esetben, ha rávilágít naplójára, ne felejtsen el megemlíteni egy felhívást amivel ösztönzi az olvasókat a következő lépésre és ad egy távpontot. Használja az email aláíró eszközt amivel dinamikus aláírást tud létrehozni. Ez magában foglal egy RRS feedet, ami mutatja a legújabb naplócikk címét és automatikusan frissít amint egy új cikk megjelenik.
Nézze meg a szerkesztőmét, Carly Stec-ét:
4) Könyv
Írt már könyvet ? Az ügyvezetője vagy vezérigazgatója írt már esetleg? Ne legyen félénk. Osszon meg egy linket a könyvről elektromos aláírásában. Ez segíteni fog tekintélye és hitelessége kialakításában azoknál az embereknél akikkel beszélget.
Itt van pl.:
5) Konferenciák és események
Esetleg céges üzletkötés várható a közeljövőben? Talán egy konferencián fog beszélni? Változtassa meg az elektronikus aláírását ,hogy azt tükrözze. Miközben az elektronikus aláírása nem biztos, hogy segít több regisztrálót létrehozni, biztosan el fogja híresztelni az eseményt és ez tudatosulni fog a célközönségnél.
Itt egy esemény hirdető aláírás a kollégámtól, Elijah Clark Ginsgberg-től:
6) Új üzleti ajánlat
Legyen egy ajánlata ami jól alakítja a forgalmat előrelátássá.
(Ezt a megfelelő oldalak látogatottsága által az üzleti elemzéséből derítheti ki).
Ismerje fel a legjobban teljesítő ajánlatait, és még több forgalmat irányítson ezekre.
Használja elektronikus aláírását népszerű internetes könyv vagy webes szeminárium linkes megosztására.
Esetleg, ha egy új kampányt jellemez és ez egy bizonyos ajánlatot emel ki, használja inkább azt az aláírásában.
Itt egy példa a saját aláírásommal reklámozott internetes könyvről:
7) Ipari kutatás:
Az adatokról beszélve, ne becsülje alá milyen kihatásai lehetnek a tényeknek és illusztrációknak egy piaci kontextusban.
Az interneten böngésző emberek túl sok információval vannak elárasztva, ami arra ösztönzi őket, hogy konkrét dolgokra keressenek.
Amikor egy ipari beszámolót tesz közzé egy szabadalmaztatott kutatás alapján, mint például Mimi An a HubSpot kutatásról, csatoljon hozzá egy linket az emailes aláírásához:
8) Egyedi kutatómunka:
Az eladók imádják ezt. Amikor egy potenciális vásárlóval beszél nincs jobb annál, mint amikor megosztja sikeres történeteit?
Például megemlítheti, hogy a terméke vagy szolgáltatása hogyan növelte a vásárló ROI-át XYZ-nek, vagy idézhet egy vásárlótól az emailes aláírásában ezzel is segítve cége hitelességét.
9) Ingyenes segédeszköz
Abban az esetben, ha a cégének van egy ingyenes segédeszköze, mint például a ROI kalkulátor, oktató játék vagy blogtéma generátor, emelje ki ezeket. Az ingyenes online eszközök ösztönzik az olvasókat és ez által jobban fogja érdekelni az ön terméke vagy szolgáltatása.
Nézze meg Eric Peter aláírásos hirdetését ( Hubspot ingyenes internetes aláírás generáló).
10 Demonstrálja termékét / Ingyenes konzultáció
Amikor nehezebb hónapja van és kevesebb az eladás, fontolja meg ,hogy olyan emailes aláírást használ ami promótálja az ingyenes konzultációt a csapatával, vagy esetleg egy demonstrációt a termékéről. Így növelni fogja a forgalmat a középszerű ajánlatoknál és megmutatja az értékesítési szervezetnek, hogy minden egyes lehetőséget megragad a segítség érdekében.
Amikor a csapata vagy cége elismerést kapott egy kivételes munkáért, emelje ki az újságcikket vagy sajtóközleményt az emailes aláírásában. Hírek arról, hogy a cége kivételesen jól dolgozik növelni fogja blogja forgalmát és előrelendíti a márka tudatosságát a következő szervezetéhez.
Itt egy példa a HubSpot vezető toborzójától Emily McInTyre-től:
12) Promóciós videók
Csinált már valaha promóciós videót a cége? ( Itt egy kiváló video a HubSpot kúltúrájáról pl.)
Adjon egy linket a cége videójához, hogy a címzettek többet tudjanak meg anélkül, hogy el kellene lépniük email üzenetéről.
Hirdetheti kapmányát, egy eseményt, vagy egy ajánlatot még megnyerőbb módon, mint egy egyedüli linkkel.
Itt egy példa Angela O’Dowd-tól, miként hirdeti a HubSpot hivatalos partner programját:
Még jobb ötletei vannak? Ossza meg velünk kommentben!