Tudtad, hogy az e-mail marketing kb. negyvenszer hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter együtt?
Ez pedig annyit jelent, hogy kétszer is át kell gondold az e-mail stratégiád! É ne feledd, a stratégiád csak annyira sikeres, mint a listád, amelyet használsz!
Mondtam már korábban: ha kételkedsz az e-mail marketingben, ne tedd. Még mindig az egyik leghatékonyabb módja a konverziók szerzésének. A témában íródott legfrissebb tanulmány állítja, és nem én, hogy az e-mail marketing, ha jól használják, 40x hatékonyabb, mint a Facebook és a Twitter – együtt… Persze ez a tanulmány amerikai (ami a marketing hazája, egyébként…), és ott a népesség 91%-a mind a mai napig aktívan használja az e-mailt…
Online vállalkozások és tartalomszolgáltatók százai harcolnak az e-mail címekért, ezért sem mindegy, hogyan kéred feliratkozásra a felhasználókat!
Az AddThis marketing eszközök megkönnyítik az oldal tulajainak életét, hiszen személyre szabott alkalmazásaival növelni képes a feliratkozások számát. Javaslok most négy külföldi és egy hazai eszközt, melyek problémamentesebbé teheti számodra az e-mail marketinget!
- MailChimp: Könnyen használható és a rengeteg funkció segítségével elemezni tudod az előfizetőid viselkedését. Minél többet tudsz a felhasználói szokásokról, annál hatékonyabb leszel!
- Aweber: Az Aweber több tonnányi (nem viccelek!) sablont, integrációt és modult tartalmaz, mely segítségedre lesz a listád építésében – nem mellesleg elég erős az elemzések készítésében is!
- Mad Mimi: Leginkább az egyedi e-mailek gyártását segíti elő, mely segítségével jobban megtervezhetsz témákat, melyek jó kiindulópontjai lehetnek kampányaidnak.
- Campaign Monitor: Népszerű e-mail marketing szolgáltatás, nagy sablonkészlettel, felhasználó szegmentációval, és lehetőség van a tervezésenkénti fizetésre is!
- +1: HírlevélÓriás: Hazai fejlesztés, méghozzá nem is akármilyen! Rengeteg beépített sablon, lehetőség saját sablon létrehozásra, user szegmentációra, nem utolsó sorban pedig nagyon jó elemző opciókkal is el van látva. Melegen ajánljuk, ráadásul nyomott árakkal a külföldi piachoz képest!
A mai marketing eszközök pontos információkkal kell szolgáljanak a usereinkről. A megnyitási, átkattintási és egyéb statisztikákon túl az okosabbak már érdeklődés alapúan is kutatják a címeiket, különösen, ha vannak hozzá social media bekötéseid – az ám a hab a tortán!
A feliratkozási kérés időzítése is nagyon számít! Például nem érdemes az oldal látogatóját az első érkezésekor azonnal felugró ablakokkal bombázni – töltsön csak el egy kis időt a lapon, keltsék fel az érdeklődését a tartalmak – na, majd ekkor! Pl. a Marketing overlay lehetővé tesz olyan beállításokat is, hogy csak bizonyos számú oldalletöltés után kapjon a user feliratkozási javaslatot vagy kérést – vagy akár a korábbi posztunkban említett viselkedés-alapú pop-upok is hasznosak lehetnek.
Szóval a feliratkoztatásnak ezer és egy módja van – utána pedig meg kell tudni tartani őket! De nyugi, ennek is ezer módja van, a HírlevÓriás blogja pedig épp ebben nyújt segítséget. Tarts velünk folyamatosan!
Forrás AddThis.com