A marketing-szakemberek nagyon sok időt töltenek az elsöprő erejű email szöveg készítésével, a csodálatosan márkázott email minták tervezésével, és olyan rövid, vonzó email tárgysor gyűjtésével, amik egekbe szökő megnyitási és átkattintási arányt kaptak.
De mielőtt a küldés gombra kattintunk, gondolkoztál azon, hogy vajon a feliratkozóidnak meg van e a lehetőségük arra, hogy elolvassák az emailed?
Nem számit, hogy mennyire vagy törvényes email marketing-szakember, nagyon sok olyan dolog van, amikről nem is tudod, hogy megakadályozzák az emailedet az email fiók elérésétől. Szigorúbb szabályokkal és az egyre inkább kifinomult spam levél szűrőkkel, a te javadra szolgál, hogy mindent tudhatsz, ami hatással van az emailed kézbesíthetőségére.
Töltsd le az ingyenes útmutatónkat, hogy olyan emaileket tudj készíteni, amik felkeltik az emberek figyelmét.
Ha a jogi gondok egyértelmű kormányzása nem elég ahhoz, hogy meggyőzzünk téged, még több befektetés megtérülés kipréselése az email marketing erőfeszítésekből biztosan meg fog győzni. Vess egy pillantást azokra a dolgokra, amiket soha nem kellett volna megtenned az email marketingedben, ha azt akarod, hogy az üzeneteid sikeresen kézbesítve legyenek, és a dolgokat előrelátóan tudod csinálni ahhoz, hogy növeld az emailed kézbesíthetőségi rátáját. ( Végezd el a HubSpot ingyenes email marketing kurzusát, hogy még többet tudj meg az email marketing legjobb gyakorlatairól)
29 módszer, hogy elkerüld a spam emailek küldését és fejleszd az emailed kézbesíthetőségét
Amit soha nem kellene csinálnod.
1.Ne vegyél vagy bérelj email listákat.
Igen, legálisan bérelhetsz és vásárolhatsz olyan emberekről listákat, akik beleegyeztek az email kommunikációba, de ez soha nem egy jó ötlet. Ez nem csak egy ködös email marketing taktika, ami a az email szolgáltatód felhasználási feltételei ellen szól; de ezek az emberek valójában nem ismernek téged és valószínű, hogy nem szeretnék megkapni az emaileidet. Más szóval, van egy jó változás arra, hogy spamként kezeljenek. Plusz, legyünk őszinték, nagyon jó minőségű email címek soha nem eladóak.
2.Ne zaklasd az oldalakat email címekért
Email címekért zaklatni a weboldalakat gyors módszernek tűnhet, ha névjegy listát akarsz létrehozni, azonban ez rosszat tesz a vállalkozásodnak; arról nem beszélve, hogy számos országban illegális, mint például az Egyesült Államokban is, a CAN-SPAM Act-nek nevű törvénynek köszönhetően.
3.Ne küldj emailt, olyan embereknek, akik újra meg újra kidobják azt
A fárasztó visszadobások egy érvénytelen, zárt vagy nem létező email cím eredményei, és ezek az emailek soha sem lesznek sikeresen kézbesítve. A visszadobások aránya az egyik kulcstényező, amit az internet szolgáltatók használnak ahhoz, hogy meghatározzák egy email küldő ismertségét, ezért túl sok visszadobás gátolhatja az emailjeid eljutását az emberek email fiókjába.
(A HubSpot ingyenes email marketing kurzus alaposan magába foglalja az email kézbesíthetőséget, szóval nézd át, hogy többet tudj meg)
4.Ne használj mindenhol nagybetűt az emailedben vagy annak tárgysorában
Ne kiabálj az emberekkel. Az nem szép dolog. Ha a tárgysorban végig nagybetűt használsz lehet, hogy felhívod a címzettek figyelmét, de valószínűleg nem jó értelemben. A nagybetűk használata a rossz irányba tereli az embereket. Bosszantó és spamszerűnek tűnhet.
Valójában, a Radicati Group tanulmánya szerint a válaszadók több mint 85%-a jobban szereti a végig kisbetűs tárgysort, mint a végig nagybetűset.
Ahelyett, hogy olyan bomlasztó taktikákat használnál, mint a nagybetűk, amik felkeltik az emberek figyelmét, próbáld egyénivé formálni az emailjeidet, hozz létre relevanciát és használj elbájoló és elragadó nyelvezetet. (Még több tanácsért olvasd el ezt a blog posztot, arról hogy hogyan írhatsz lenyűgöző emaileket)
5.Ne használj felkiáltójeleket
Egy másik dolog, ami a tárgysorodat vagy az emailedet nem szakszerűvé és spamszerűvé teszi? A felkiáltójelek, különösen akkor, amikor egy csomó van egy sorban. És amikor az email címzettek 69%-a spam levélként jelzi az emailt kizárólag a tárgysorra alapozva, akkor olyan távol akarsz maradni a programindítótól amennyire csak lehet.
Plusz, amikor azért használod az írásjeleket, hogy a szavak munkáját végezzék el, az nagyon meggyengítheti az üzeneted. Legközelebb, ha rá leszel kényszerülve arra, hogy felkiáltójelet használj egy emailben (vagy bárhol), használd ezt a folyamatábrát ˝Használnom kellene a felkiáltójelet?˝ mint egy ellenőrzést.
6.Ne használj videót, Flash-t vagy JavaScript-et az emailiden belül
Alapértelmezésénél fogva, a levelező programok nem járulnak hozzá ahhoz a képességhez, hogy olyan multimédiát nézzünk, mint a Flash vagy videó beillesztések. Ehelyett használd a videó lejátszód képét (vagy a lejátszási gombot), ami a multimédiához vezet egy weboldalon.
Ami a JavaScript-et és más dinamikai szkriptet illet, még akkor is ha a spam levél szűrő átengedi az emailedet, a legtöbb email ügyfél nem engedi ezeket a szkripteket működésbe lépni, tehát kerüld el ezek használatát.
7.Ne illesz be űrlapokat az emailedbe
Az űrlapok nincsenek támogatva az emailben a gyakori levelező programokon keresztül biztonsági kockázat miatt. Ehelyett, helyezz el egy call-to-action gombot vagy egy linket a fogadó oldaladhoz az emailed tartalmában.
(HubSpot vásárlók: tudd meg hogyan adhatsz call-to-action gombot az emaileidhez a HubSpot-on, és hogyan készíts űrlapot a fogadó oldaladhoz a HubSpot-on)
8.Ne tartozzon csatolmány az emailedhez
Ha a címzettjeidnek PDF-et vagy Word dokumentumot szeretnél küldeni, ne csatold a fájlt az emailhez, különben a spam levélszűrők blokkolják az emailed. Ehelyett töltsd fel a csatolmányt a weboldaladra és a fájl helyét add hozzá az emailedhez egy call-to-action gomb használatával. Ez csökkenteni fogja a spam levélszűrők blokkolási esélyét és a feltöltési idejét az emailjeidnek.
(HubSpot felhasználók: HubSpot csatolmány eszköz az email szerkesztőben automatikusan megcsinálja ezt neked. Egyszerűen kijelölöd a szöveg egy darabját vagy egy képet és rákattintasz a csatolmány ikonra, és a HubSpot a szöveget vagy képet egy linkké alakítja, ami a csatolmányhoz vezet.)
9.Ne használj spamaktiváló szavakat
Az egyik legegyszerűbb módszer, hogy elkerüld a spam levélszűrőket az az, hogy figyelmesen kiválasztod azokat a szavakat, amit használni fogsz az emailed tárgysorában. Egy jó szabály: Ha úgy hangzik, mintha egy használt autó eladó mondaná, valószínűleg egy spamaktiváló szó. Gondolok itt az ˝ingyenes˝, a ˝garancia˝, ˝nincs kötelezettség˝ és stb szavakra.(Több infóért nézd meg a gyakori spamaktiváló szavak listáját)
Ahelyett, hogy ezeket a spamaktiváló szavakat használod, legyél kreatív, érdekes és informatív anélkül, hogy túl sokat adnál. Néhány ötlet a jobb tárgysorokra:
-˝Szia,(neved),(kérdés)?˝
-˝Megtaláltad azt, amit kerestél?˝
-˝Nem vagy egyedül.˝
-˝Rossz hangulatban vagy? Mint a kiskutyák?˝
10.Ne használj piros betűket, amikor megtervezed am emailjeidet
Ugyanaz vonatkozik a láthatatlan szövegekre, azaz fehér betű a fehér háttéren. Ezek gyakori trükkök, amiket spammerek használnak, tehát ez egy azonnali figyelmeztető jel a spam levélszűrők számára.
Valójában az emberek nem szeretik, amikor a marketing-szakemberek szabálytalan betűket, betűméreteket és betű színeket használnak az emailekben.
A Radicati Group ugyanabban a tanulmányában, a top 10 kifogásolható email trendekből 4 betűfajta. A válaszok több mint 60%-a elfogadhatatlannak tartotta ezt az email marketing-szakemberek számára, hogy különböző betűméreteket, szabálytalan betűket és különböző betű színeket használjanak. A válaszolók közel 70%-a jobban szereti, ha a betűknek egy a méretük.
11.Ne felejts el helyesírás ellenőrzőt használni
Radicati Group tanulmánya szerint, az összes válaszolók 80%-a talált helyesírási és nyelvtani hibákat az emailben, ami a legelfogadhatatlanabb vétek. De a helyesírási hibák nem csak hogy amatőr dolgok, hanem spamaktiválóak is.
A kis helyesírási hibákat könnyű nem észrevenni, különösen akkor, amikor önellenörző vagy. Olvasd el ezt a posztot, hogy megtudd a leggyakoribb helyesírási és nyelvtani hibákat, így soha nem követed el őket.
12.Ne zsúfold tele az email szöveged kulcsszavakkal
Az emailjeid kulcsszavakkal való telezsúfolása azt jelenti, hogy annyi kulcsszót teszel az emailedbe amennyit csak tudsz. Ez az ok, amiért a Google alacsonyabb rangsorolást adott a weboldalaknak, amik tele voltak kulcsszavakkal; és ez az amiért káros a felhasználói tapasztalatra. Senki nem akar olyan tartalmat olvasni, ami egy robotra optimalizált.
Hogy még valószínűbbé tegyük, hogy az emberek meg fogják nyitni az emailedet és nem spamként kezelik, akkor írd az emailjeidet embereknek, ne robotoknak. A kreatív szövegírás, ami arra készteti az embereket, hogy cselekedjenek, az egyszerű és ellenállhatatlan. Hogy az írásod jogképesebbnek és összefüggőbbnek hangozzon, használj hétköznapi nyelvezetet, társalgási nyelvben használt kifejezéseket, sőt személyes anekdotákat is.
Imádom a lenti példát a Turnstyle Cycle-ből (ami 12 nagyszerű email marketing példánk razziájából van). A szöveg szép a maga egyszerűségében. Barátságos, még őszinte is, különösen a következő szövegeknél:
-˝Tudjuk, hogy elfoglalt vagy és utálnánk, ha ezt kihagynád˝
-˝Kérlek tudasd velünk, ha bármilyen lehetséges módon segíthetünk neked elhelyezkedni˝
-˝Bátran keress minket, szeretnénk neked segíteni˝
Plusz, megadták nekem a pontos részleteket, amiket szükséges tudnom: egy emlékeztetőt, hogy mi célból regisztráltam és mikor, a lejárati időről, és egy telefonszámról, amin elérhetem őket. Próbáld ki!
13.Ne használj rettenetes mennyiségű képet, vagy hatalmas képeket.
Ha úgy használsz egy nagy képet, hogy az az egész az emailed, vagy túl sok képet általánosságban, akkor az emailjeid hajlamosak a címzettek spam mappájában végezni.
Szintén szeretnéd a képek fálj mérete olyan kicsire alakítani, amennyire lehetséges, anélkül, hogy elvesztenék a vizuális integritásukat, hogy megakadályozzák az email hosszú betöltési idejét.(Ha HubSpot felhasználó vagy, az email eszközök automatikusan tömörítik a képeket az emailekben, így gyorsabban töltenek be. Azoknak, akik nem HubSpot felhasználók, van néhány jó képtömörítő eszköz, mint például a Compressor.io, Compressjpeg.com, Jpegmini.com.)
Nem beszélve arról, hogy a Microsoft Outlook nem ismeri fel a háttérképeket, ezért lehet inkább elkerülöd azokat és egy háttérszínt használsz helyette.
Amit csinálnod kellene.
- Legyen ez email listád aktuális és világos.
Még akkor is ha a listád érvényes opt-ins-ekre alapszik, abban a veszélyben vagy, hogy spam küldőnek néznek ha nem alkalmazod az email higiéniát. Miért? Mivel az internet szolgáltatók a reklamációk arányát az aktív feliratkozókra alapozzák, nem a teljes feliratkozókra.
Ezenfelül, a lejárt email címek spam csapdává válhatnak, ami azt jelenti, hogy még ha az emaileket törvényes módon szerzed meg, az elhagyott címek, amik nincsenek elfoglalva évekig spam csapdává alakulhatnak. Csak egy spam csapdába való beesés már kézbesíthetőségi problémákat okozhat.
Lejárt email címek ismeretlen felhasználókká is válhatnak (visszapattanások). Ha találkozol egy ismeretlen fiókkal 5%-nál magasabb aránynál, akkor az internet szolgáltatók úgy néznek rád, mint akinek nagyon rossz email higiéniája van. Az ok? Megnehezítik az emailjeidnek, hogy elérjék az emberek email fiókját és a teljes küldő hírneved határozottan csökkeni fog, ami még több bajhoz vezet az emberek email fiókjának elérésében.
Azzal, hogy az email listád aktuális és egyértelmű, csökkented a valószínűségét annak, hogy az emberek spamként jelölik meg az emailedet. Olyan metrikával, mint a megnyitás, kattintás vagy weboldal aktivitás, be tudod azonosítani az inaktív feliratkozókat és a lejárt email címeket.
15.Nézd meg, hogy újra tudod e alkalmazni az inaktív vagy ritkán aktív feliratkozókat.
˝Graymail˝azokra az emailekre vonatkozik, amiket az emberek technikailag beleegyeztek, hogy megkapják, de nem igazán szeretnék, azt eredményezi, hogy az emberek kevésbé aktívvá vagy inaktívvá válnak. Habár ezek nem figyelembe vett spamek, graymail küldése problematikus, mert károsíthatja az emailjeid kézbesíthetőségét. Bizalmasan figyelmeztetett alacsony elkötelezettségi arány miatt, az internet szolgáltatók és emailfiók szolgáltatók emaileket szállíthatnak ismert graymail küldőktől egyenes a címzettek ˝szemét˝ mappájába, ezért az email technikailag kap egy küldést (és még meg is jelenhet, hogy kézbesítve lett), de ez nem feltétlenül látható.
Kövesd nyomon az inaktív és ritkán aktív feliratkozókat, és fejlessz újraalkalmazási kampányokat kapcsolatokért, akik megszüntették a kapcsolatot az üzeneteiddel. Például, olyan feltételeket tudsz beállítani, mint az utolsó űrlapküldésig eltelt időtartamot, weboldal látogatást, vagy az email kattintást, előidézed az emailt amikor már egy ideje nem lépett veled kapcsolatba.
A munkafolyamatodban, megpróbálsz egy exkluzív ajánlatot vagy kupont küldeni, hogy újra izgatottá tedd őket a vállalatoddal kapcsolatba. Vagy visszajelzést kérsz tőlük azzal, hogy egy gyors kérdőívet küldesz arról, hogy mit szeretnének látni az emailjeikben.(Olvasd el ezt a blog posztot még több ötletért, hogy egy hatékony email újraalkalmazási kampányt indíts)
- Használj dupla opt-in-t.
Dupla opt- in azt jelenti, hogy miután valaki előfizetett az email listádra, küldesz neki egy utólagos emailt egy megerősítési linkkel, hogy biztos legyél abban, hogy ők tényleg szeretnék emaileket megkapni.
A felhasználók, akiknek meg kell erősíteni, hogy az email kommunikációt szeretnének a cégedtől, azok, akik teljesen elolvassák és kapcsolatban vannak az emailekkel amiket a cégedtől kapnak. Amikor dupla opt-in-t használsz, az email listád sokkal minősítettebb lesz és a feliratkozóid sokkal elkötelezettebbek.(HubSpot vásárlók: tudd meg, hogyan hozz létre dupla opt-in-okat a HubSpoton itt)
- Kérd meg a feliratkozókat, hogy adjanak hozzá a címjegyzékeikhez
A spamszűrők agresszívabbak, mint valaha, olyannyira, hogy néha az emailek, amiket az emberek értékelnek és olvasni szeretnék mégis a spam fiókjukban végződnek.
De a legtöbb spamszűrő lehetővé teszi számodra, hogy fehérlistázd a küldőket úgy, hogy az email címeiket hozzáadod az emailjeik címjegyzékéhez. Amikor a feliratkozók hozzáadnak a címjegyzékeikhez, a spam levélszűrők meghátrálnak.
18.Tartalmazzon egy egyértelmű leiratkozó linket és egy fizikai levelezési címet az email lábléc.
Lehetővé tenni az emberek számára, hogy leiratkozzanak, nagyon fontos a lista higiéniájának, mert bárki is kapja meg az emailed valójában akarnia kell megkapni, máskülönben csak spamként küldöd őket. De tudtad, hogy sok országban, mint az Egyesült Államokban is, illegális nem biztosítani egy olyan módszert a címzettjeidnek, amivel könnyen leiratkozzanak?
A marketing emailjeidben kell egy módot találnod arra, hogy az emberek le tudjanak iratkozni az email listádról, vagy azzal, hogy válaszlevelet küldesz vagy azzal, hogy nem többet, mint egyet kattintanak, hogy elérjék az oldalt, ahol le tudnak iratkozni. Teljesen rajtad múlik, melyik módszert választod, amíg az információ egyértelmű és könnyen elérhető.
A leggyakoribb helye ezeknek a leiratkozási CTA-knak (call-to-action) az emailed láblécében van, így a felhasználók tudni fogják, hogy itt keressék, ami egy jobb felhasználói tapasztalatot eredményez. Itt egy példa az egyik HubSpot emailek közül.
A leiratkozó linken kívül, tartalmazzon egy linket a frissített feliratkozói kedvezményekhez, amit láthatsz a fenti példában is. Ennél, a címzettek le tudnak iratkozni csak az egyik fajta emailről, az összes helyett.
19.Becsületes leiratkozás.
Ha valaki leiratkozik, akkor el kell szakadni az email listádtól. Ennek anélkül kell megtörténnie, hogy mondanák. Nézd meg ezt a listát a hatékony leiratkozási oldalakról, hogy még egy kicsit élvezetesebbé tedd a leiratkozást a címzettek számára.
Ez itt az email marketing szoftver, ami zökkenőmentesen kiegészíti az ügyfélkapcsolat-kezelésedet, ami jól jöhet; mivel bármely leiratkozás azonnal feldolgozható és feljegyezhető mind a kapcsolat-nyilvántartásban és az email szoftveren belül is.(De ha kézzel törlöd a leiratkozott emil címeket a listádból, tedd elsőszámú prioritássá, hogy feldolgozd azokat)
20.Használj bizalmas feladó nevet.
Mivel az emberek el vannak árasztva spam levelekkel, hezitálnak, hogy megnyissanak egy ismeretlen feladótól származó emailt. Győződj meg róla, hogy a címzettek felismerjenek a feladóban a márkaneved használatával.
Még jobb, küldd az emailt egy valós személytől. A címzettek valószínűbb, hogy egy személyre szóló feladó névben és email címben bíznak meg, mint egy generáltban. A HubSpot-nál megtaláltuk azt az emailt amit ˝Maggie Georgiva, HubSpot˝-tól küldtek, és jobban szerepelt a megnyitási és átkattintási arányokkal kapcsolatba, mint azok az emailek, amiket a ˝HubSpot˝ küldött.(HubSpot vásárlók: tudd meg hogyan személyesítsd meg a ˝Feladó˝ nevet és az email címet itt.)
21.Tartalmazza a ˝Címzett˝mező a címzett nevét.
Erre, a spam levélszűrők tudják, amit csinálsz, csakugyan, ismerik a címzettedet. Plusz, a kapcsolataidra szabni az emailjeidet szintén alapvetőek lehet, hogy szerződjenek veled.
22.Ajánl fel HTML és nyílt szövegváltozatot az emailjeidről.
Nyílt szövegű emailek csupán formázás nélküli emailek, amíg a HTML emailek formázást használnak, ami lehetővé teszi számodra a szebb emailek tervezését vonzó vizuális elemekkel. Azzal, hogy nyílt szöveg és HTML változatokat ajánlasz egyetlen emailről, nem csak törvényességet mutatsz az internet szolgáltatóknak, de sokkal olvasó-barátabbá teszed az emailjeidet.
A legtöbb email marketing eszköz lehetővé teszi számodra, hogy könnyen készíthess nyílt szöveg változatokat az email szerkesztőiken belül, így fordítsd azt az extra 5 percet arra, hogy az emailed nyílt szövegű változatait készítsd el és optimalizáld.(HubSpot vásárlók: tudd meg hogyan készíts nyílt szövegű emailt a HubSpot-ban itt.)
Ezenfelül, győződj meg róla, hogy a HTML változat megfelelően kódolt: ha vannak tört elemek a HTML-edben, akkor az email szolgáltató és a felhasználók spam levélnek gondolhatják.
23.Engedd meg az embereknek, hogy megnézhessék az emailed a webböngészőben.
Még azután is, hogy minden intézkedést megtettünk azért, hogy biztosítsuk a megfelelő email dizájnt, egy email ügyfél mégis rosszul tud bemutatni egy emailt. Minden email tartalmazzon egy linket, hogy meg tudják nézni, mint weboldal. (HubSpot vásárlók: tudd meg hogyan csinálhatod ezt könnyen a HubSpot-on itt.)
24.Az email képeid tartalmazzanak alternatív szöveget.
Számos email ügyfél blokkolja a képeket alapértelmezés miatt. Ez azt jelenti, hogy amikor valaki megnyitja az emailed, a képek nem fognak betölteni, hacsak nem kattintanak egy gombra, ami megmutatja nekik vagy megváltoztatja az alapértelmezett beállításokat. Az alternatív szöveg hozzáadása a képeidhez segíthet a címzettjeidnek megérteni az üzenetet még akkor is, ha nem látják a képeket.
Ez főleg akkor rossz, ha egy képet úgy használsz, mint egy call-to-action-t (felszólítás cselekvésre). Alternatív szöveg nélkül a ˝lekapcsolt˝kép így fog kinézni:
Amikor alternatív szöveget adsz a képhez, a címzettek mégis tudni fogják hova kell kattintani, hogy végrehajtsa a műveletet.
Az alternatív szöveget vagy az email eszközöd bővelkedő szövegszerkesztőjében tudod szerkeszteni (jobb klikk a képre és szerkeszt) vagy az email eszközöd HTML szerkesztőjébe írod be kézzel ezen a módon:
- Legyenek az emailek rövidek.
Túl sok szöveg egy másik figyelmeztető jel a spamszűrők számára. Nem csak ez, de az emberek általában jobban szeretik a rövid, tömör emaileket. Mindenki elfoglalt és az email fiókjuk már tele van, szóval miért tennéd rosszabbá a dolgokat?
Az egyik legjobb módszer, hogy rövid és kellemes emailt írj az az, hogy írj úgy, mint egy ember. Ha úgy írod az emailed mintha valakihez beszélnél a való életben, akkor azok sokkal megközelíthetőbbek és helytállóbbak lesznek.(Még több tippért olvasd el ezt a blog posztot arról, hogy hogyan írj lenyűgöző emaileket)
Ha egy hosszabb emailt kell írnod, akkor bontsd fel több bekezdésre. Azzal, hogy látható tördeléseket raksz bele és egyértelmű bekezdésre, tárgyalásra és befejezésre osztod fel az emailed, megkönnyíted az olvasóknak.
26.Teszteld az emaileket mielőtt elküldöd őket.
Nagyon sok levelező program van manapság odakinn, amiket az email marketing-szakembereknek figyelembe kell venniük, amikor emailt írnak. Mindezek tetejében, figyelembe kell venniük a mobiltelefon használókat is, elvégre az emberek 53%-a a mobil készülékén olvassa az emailjeit.
Kiderült, hogy minden ilyen ügyfél másként jelzi ki az emaileket. Amíg lehet, hogy időpocsékolás kipróbálni az emailjeinket az összes levelező programban, addig azokat szeretnéd tesztelni, amiket a közönséged leggyakrabban használ. A Litmus 1,06 milliárd email megnyitás kutatása szerint, a top 5 levelező programok a következők:
- Apple iPhone Mail applikációja (felhasználók 28%-a)
- Gmail (felhasználók 16%-a)
- Apple iPad Mail applikációja (felhasználók 11%-a)
- Google Android Mail applikációja (felhasználók 9%-a)
- Outlook (felhasználók 9%-a)
Ha az email marketing eszközöd engedi neked, folytasd és az elküldés előtt nézd meg az emailed hogy hogy néz ki a különböző levelező programokban és eszközökön, amik népszerűek a közönségednél.(HubSpot vásárlók: használd a mi Nézd meg előzetesen más email fiók tulajdonságait, hogy egy teszt emailt küldesz és megnézd hogy az emailed dizájnja hogyan néz ki minden egyes levelező programban)
Szintén ki kellene küldened az emailed teszt változatát mielőtt kiküldöd az eredetit, hogy biztosítsd a megfelelő működést. (HubSpot vásárlók: tudd meg hogy teszteld az emailjeid itt.)
27.Kapj email küldő meghatalmazást egy harmadik csoportból
Küldő meghatalmazás az ellenőrző email küldőknek a harmadik csoportos folyamata és megköveteli, hogy bizonyos használati utasításokat kövessünk. Viszonzásul egy megbízható listában leszel benne, amivel az internet szolgáltatók hivatkoznak arra, hogy megengedik bizonyos emaileknek, hogy kikerüljék a spam szűrőket.
28.Ellenőrizd a küldőid hírnevét.
Az emailjeid kézbesíthetősége főleg az IP címed ismertségén alapszik. Ha egy rossz hírnevű IP címről küldesz emailt, az emailjeid sokkal kevésbé valószínűbbek, hogy sikeresen lettek kézbesítve az email fiókokba.
DNSstuff.com lehetővé teszi, hogy utána nézz, hogy te feketelistás küldő vagy vagy nem, és sok peches email marketing-szakember még csak nem is tud róla.
29.Maradj modern az email küldő szabályokban, az internet szolgáltató viselkedésében és a spamszűrő technológiában.
Email marketing folyamatosan fejlődik és a tudatban maradással segít biztosítani azt, hogy te mindig a legjobb praktikákat és szabályokat kövesd. A megbízható és törvényes email marketing-szakemberek elvi kérdést csináltak abból, hogy rendszeresen olvassanak az email küldő törvényekkel, az internet szolgáltatók viselkedésével és a spamszűrő technológiával kapcsolatban. Ha még több információt keresel, jelentkezz be a vállalatod jogi osztályával vagy egy megbízható ügynökkel, hogy biztos legyél abban, hogy a törvény határain belül vagy. Szeretnél többet tudni az email kézbesíthetőségről? Nézd meg a hat osztály a HubSpot Akadémia Email Marketing kurzusában, amit a HubSpot ösztöndíjas Tom Monaghan ad elő.