A hatékony email marketing
Bevezetés
Ahogy új marketing technikák és stratégiák bukkannak fel nap, mint nap az email marketing többet ért el annál, mint hogy megtartsa pozícióját, mint fő marketing csatorna. Az email marketing tényleg tovább fejlődött, hogy lépést tartson az új technológiákkal, és megtartsa a vásárlók figyelmét. Az email egy kritikus és nagyon eredeti része az ún. engagement marketing stratégiának. Arra fókuszál, hogy a vásárlóval személyes módon kommunikáljon a megfelelő időben, megfelelő helyen, és üzenettel.
Egy jó email segít megszólítani az ügyfelet, és átadni az üzenetet, ami döntő szerepet játszhat egy szimpla átkattintás, és egy közvetlen útvonal között a weboldaladhoz, vagy egy ügyfél érdeklődésének elveszítéséhez és a spam mappába landoláshoz. Ahogy a fogyasztók egyre inkább hozzáértőbbek lesznek a különböző kommunikációs típusokkal szemben egyre nehezebb a középpontban maradni.
A mai forgalmazóknak szükségük van látványos designra, jó szövegre, és figyelemfelkeltő címre hogy megszólítsák a fogyasztókat. Épp ezért állítottunk össze egy kollekciót a kedvenceinkből. Kiemeljük az olyan emaileket amik kreatívak, inspirálóak, és szinte könyörögnek hogy megnyissuk őket.
Ebben a cikkben a következő email típusokat és praktikákat fogjuk megvizsgálni:
- üdvözlő email
- timely content
- reengagement emailek
- elhagyott kosár emailek
- pártfogó és jutalmazó emailek
- hírlevelek
- esemény emailek
- beszélgetési másolat
- látványos design
- mobil optimalizálás
- és még több…
Üdvözlő emailek:
Az üdvözlő email kritikus része bármely email marketing stratégiának. Kutatások kimutatták, hogy az üdvözlő email az egyik legtöbbet megnyitott fajta. Az Experian szerint, az ezek több mint háromszor annyi tranzakciót és bevételt produkálnak, mint a rendszeres promóciós levelek. Amikor valaki feliratkozik a tartalmadra, azt akarod, hogy emlékezetes legyen a benyomása. Ha nem az figyelmen kívül hagyják, vagy ami még rosszabb, spamnek jelölik.
Mikre kell figyelni, amikor egy üdvözlő emailt írsz? Mivel ez az első kommunikációd az ügyféllel, mindenképp tudasd vele, hogy mire számíthat a termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban. Emellett legyél tömör és lényegre törő, és ne told túl a nyelvezetet vagy a kinézetet. És ne félj magadat adni, legyél humoros, és készíts egy meggyőző designt. Akár még egy kedvezményt vagy egy ingyenes letöltést is belerakhatsz a levélbe!
Blue Apron:
Tárgy: Üdvözöljük a Blue Apronban.
Ez az email a Blue Aprontól, ami egy online ételszállító szolgáltatás egy tökéletes példa egy üdvözlő emailről, amivel el is indulunk a sikerhez vezető úton. Útmutatást ad a heti rendelésekhez, és betekintést ad, hogy mire számíthat a szolgáltatástól azáltal, hogy válaszol a gyakran ismételt kérdésekre. Ez az email arra fókuszál, hogy segítse az első benyomást az ügyfélbe, ezáltal Ő továbbra is feliratkozva marad. A fő CTA ( call to action) a Blue Apron elérhetősége, és a másodlagos CTA a „termékreklámozás”, hogy vásároljon konyhai eszközöket, amik segítik elkészíteni ezeket az ételeket az előfizetőnek.
A legjobb gyakorlati tipp: Használj felsorolást. Az előfizetőid valószínűleg csak átfutják az emailjeidet. A felsorolás felosztja a levelet, így az olvasó megemésztheti a főbb pontokat. Egy üdvözlő email fontos információt biztosít, és a felsorolások segítenek megtartani a figyelmet.
West Elm:
Tárgy: Ajándék neked ( Hello és üdv)!
Miután egy felhasználó feliratkozott a West Elm bútorgyártó cég hírlevelére, kapni fog egy emailt ami üdvözli és felajánl neki egy 10 %-os kedvezmény kupon kódot, és mellé egy fényképet a West Elm stílusos bútorairól.
A levélben a – Helyezd magad kényelembe – a márka vonzerejének a lelke.
A kupon egy egyedi kódból áll és csak egy bizonyos ideig érvényes, ami egyfajta sürgősségi érzetet kelt az előfizetőben, hogy felhasználja. Továbbá emlékezteti a különböző fajtájú bútorokról és kiegészítőikről, amit a márka képvisel, weboldalra mutató linkekkel a különböző típusokhoz.
A legjobb gyakorlati tipp: Szabd személyre a kódjaid és linkjeid. Ha kuponkódokat és linkeket helyezel el, könnyebben követheted nyomon a vásárlói aktivitást.
Reengagement emailek:
Nem számít, milyen keményen próbálod, néha az előfizetőid egy idő után felhagynak az érdeklődéssel feléd. Ezeket az embereket „érzelmileg leiratkozottak”-nak hívjuk. Rajta vannak a listádon, de nem nyitják meg, nem klikkelnek rá, és/vagy nem vásárolnak. Amikor ez a helyzet, egy ravasz eladó küld egy ún. re-engagement emailt – egy „löket” üzenetet- abban a reményben, hogy a márkát megint az előfizetők figyelmébe ajánlja, rávéve őket hogy megint foglalkozzanak az vele. Habár nem mindig szükséges, néha egy speciális ajánlat vagy kuponkód segít még jobban felkelteni az érdeklődést. Néha a humor is működik!
Nézzünk meg pár példát a re-engagement emailekről.
Haiku Deck:
Tárgy: Fiók frissítés: Tavaszi email takarítás
Ez az email egy prezentációs szoftvercég, a Haiku Decktől egy lényegre törő re-engagement email. Őszintén szólítja meg az előfizetőt, kiemelve milyen ritkán nyitja meg. Mivel az előfizető inaktív, ez az email tele van lehetőségekkel – A Haiku Deck preferenciaközpontjához való navigálástól, a facebookon vagy instagramon való követésig, a csapattal történő kapcsolatfelvételig, vagy szimplán a termék használatáig.
A legjobb gyakorlati tipp: Adj az előfizetődnek lehetőségeket. Ez az email a Haiku Decktől megkéri a címzettet, hogy válassza ki az email preferenciáját. Ez bizalmat épít és meghatározza a várakozásokat, mert ők vannak a sofőr ülésbe, és ők döntik el mennyi emailt kapjanak.
Food & Wine Magazin:
Tárgy:Ellen, a Food&Wine visszavár
Egy vonzó látvány, és egy nagyon merész ajánlat, és egy CTA, ez az email a Food &Wine magazintól rögtön a lényegre tér – gyere vissza! – A tárggyal kezdve, az email egyből megragadja az címzett figyelmét, azzal hogy a tárgyba benne van az címzett neve. Az elő-cím tisztán közli az ajánlatot szövegben – Szerezd meg a Food&Wine-t csak 10$-ért – Míg a felsorolós rész tisztán rendezi az értéket, amit a feliratkozás biztosít, egy merész másodlagos CTA-val – Rendeld meg ma!
A legjobb gyakorlati tipp: Érj el egy hatást különböző betűméretet, betűtípust és színt használva. Többfajta betűtípust és színt használata, olyan dolog, amire oda kell figyelni, hogy az email ne tűnjön zavaró és zsúfoltnak. Az is fontos hogy teszteljük a választásunkat, hogy biztos pozitív hatást érjen el.
Elhagyott kosár emailek:
Fogyasztóként hányszor látogattál meg egy weboldalt, raktál valamit a kosaradba, és elmentél az oldalról anélkül, hogy megvásároltad volna? Habár nem tudunk általánosítani, nagyon sok cég bőven 50% fölötti elhagyott kosár értéket jelentenek. Eladóként, egy elhagyott kosár email egy megfelelő módja hogy emlékeztessük a fogyasztókat, akik nem fejezték be a vásárlást, hogy termékek vannak a kosarukban.
Általában azt javasoljuk, hogy az első elhagyott kosár emailt a kosár elhagyása után rövid időn belül legyen elküldve (pár órával később), amit egy emlékeztető követ 24 órával később. A harmadik, egyben utolsót 3 nappal később lehet elküldeni. Ez az utolsó tartalmazhat némi ösztönzést is.
Nézzünk meg pár példát:
Nordstrom:
Tárgy: Még mindig kellenek ezek a termékek? Ne hagyd ki!
Amikor egy vásárló termékeket hagy a kosarában a Nordstrom weboldalán és elhagyja az oldalt, a Nordstrom küld egy emlékeztetőt. A levél kihangsúlyoz néhány előnyt, ha valaki innen rendel, például ingyenes szállítás, ingyenes visszaküldés, és egyfajta sürgősséget sugall a levéllel: „A népszerű termékek hamarabb kifogynak, mint gondolnád”. Félelmet kelt a vásárlóban hogy lemarad a termékről, azzal a céllal, hogy visszatérjen a kosarához és befejezze a vásárlást.
A legjobb gyakorlati tipp: Tegyél bele egy képet a kosárban lévő termékekről. A Nordstrom jó munkát végez a figyelemfelkeltésben, a látvány, kombinálva a szöveggel emlékezteti, és arra sarkallja a vásárlót, hogy visszatérjen és fejezze be a vásárlást.
Lyft:
Tárgy: A három ingyen fuvarod 6 napon belül lejár
Néhány esetben egy elhagyott kosár email nem feltétlen vezeti vissza a vásárlót. Az elhagyott kosár koncepciója túlnő a kosáron. Valójában egy elhagyott kosár alkalmazható egy mobilalkalmazásra, amit letöltöttek és nem fejezték be a tranzakciót. Ez a példa egy email a Lyfttől, ami egy utasszállító mobilalkalmazás egy felhasználótól, aki rendelt egy kocsit majd lemondta, így nem fejezte be a kezdeti tranzakciót. Ez az email vidám designt használ, kezdeti ingyenes fuvart ajánl, és sürgősséget sugall, hogy felhasználjuk az ingyenes lehetőséget. Továbbá a szöveg vicces és személyes, amikor azt írja, hogy „spórolj meg pénzt pizzára és ironikus macska poszterekre”. A humor használata ösztönözhet egy alvó felhasználót, hogy befejezze a vásárlást.
Másfelől ez az email hely perszonalizációt is használ. A szöveg alján ott van, hogy a címzett a szilikon völgyben lakik. A feltételezés itt az, hogy a Lyft hely szegmentációt használ, hogy hozzájusson ehhez az információhoz.
A legjobb gyakorlati tipp: Használj társadalmi bizonyítékot. Robert Cialdini, a Befolyás: A meggyőzés pszichológiája szerzője szerint, az emberek valószínűbben hiszik olyan cselekvések helyességét, amit mások is csinálnak. Ez az email Leah példáját használja, és nem csak azért, hogy kiemelje a Lyft használatának előnyeit, hanem hogy mutasson egy felhasználót hasonló demográfiával, aki használja, és meg is van elégedve a szolgáltatással.
Timely Content:
Nincs relevánsabb annál, mint amikor tartalmat készítesz jelenlegi eseményekről, hírekről és ünnepekről. Ha ez prioritása az előfizetőidnek, ki kell használnod a relevanciát, hogy megérintő tartalmat hozz létre. Ez lehet Halloween, a Super Bowl, a nyár eleje, vagy egy viszonylag friss hír, ami a címlapokon van. Ha a vásárlóid elgondolkoznak rajta, nagyobb az esélye, hogy kattintanak (és vásárolnak!)
Nézzünk meg pár példát a timely contentről.
Instacart:
Tárgy: Vigyél el egy meccsre
Épp időben a Major League Baseball nyitómeccsére időzítve, ez az email az Instacarttól egy online ételfutár cégtől, hazafutást kísérel meg, ami felvezeti a CTA-t, ami így szól: „Ne várj a lövészárokba, csak egy rövid megállóra vagy attól, hogy az összes élelmiszeredet kiszállítsuk” Ezt egy baseball szezon összejövetelre, vagy szimplán vacsorára megfelelő bevásárló lista követi.
A legjobb gyakorlati példa: Használj emberi tartalmat. Néhány esetben, a kattintáshoz vezető kulcs az emailed szövege. Az emberi tartalom olyan tartalmat hoz létre, ami a márkáról szól, átviszi az üzeneted, és úgy tűnik, hogy ember írta – nem pedig robot. Ha a hallgatóságod cégként viszonyul hozzád, nagyobb eséllyel reagálnak az email kampányodra.
Fitbit:
Tárgy: Ma lejár: Apák napján ingyen szállítás!
Ez az email a Fitbittől az apák napjára fókuszál, és az ajánlattal viccesen közelít meg néhány tradicionális apák napi témát, mint a szerszámok, és a szerszámtároló. Nagyon termék centrikus, bemutatva az aktuális Fitbit termékeket egy elsődleges és vakmerő CTA-val: „Vásárolj Most”. Az egyszerű, színes és eléggé vizuális email valószínűleg elkapja a címzett figyelmét –amit elég nehéz lehet elnyerni.
A legjobb gyakorlati példa: Készíts egy merész designt. Gyakran az emailed designja az, ami felkelti az előfizetőid figyelmét. Kontrasztos színeket használ, és egy egyszerű elrendezést hogy bemutassa a termékeket. Ne félj merésszé tenni a designt. Figyelj oda a képekre és betűtípusra. Menj biztosra, legyen áramvonalas, és a CTA-d könnyen követhető.
Multimédia email
A mai email marketing technológiák sokkal dinamikusabbá tették az emaileket. Az eladók ma már kihasználhatják az animációkat, videókat, és más médiákat hogy népszerű tartalmat gyártsanak. Nem könnyű kitűnni a mai túlzsúfolt inboxból.
Nézzünk meg pár példát a multimédia emailekről.
Equinox Fitness:
Tárgy: Ez a 10 fekvőtámasz variáció megváltoztatja a tested
Equinox egy vezető fitness klub és életstílus márka, giffeket is belerakott a hírlevelébe. Amikor egy előfizető megnyitja, egyből akció orientált tartalommal találkozik az edzésről, és egy giffel ami bemutatja, hogy kell fekvőtámaszt csinálni.
Mind a tartalom, mind a mozgás arra ösztönzi az előfizetőt, hogy menjen le a kondiba. A videó egyből értékkel látja el az olvasót, és ráveszi, hogy olvassa el a hírlevél többi részét még több edzési tippért.
A legjobb gyakorlati tipp: Használjon kényszerítő tárgyat. Ez a tárgy egyből demonstrálja az email értékét a címzettnek, és felkelti az érdeklődését – ami megnyitásokat és kattintásokat jelent – Teszteld le milyen típusú tárgy a legmeggyőzőbb a hallgatóságodnak, és a különböző típusú emailekre.
Hírlevél
A sűrű, érdektelen hírlevelek a múlté. Manapság, a vállalatok még mindig használnak hírlevelet hogy kapcsolatban maradjanak az előfizetőikkel, új termékeket és ötleteket mutassanak be, és hasznos információkat és frissítéseket biztosítsanak. De érdekessé teszik őket, vicces és egyedivé. A jó hírlevél biztosítja a frissítéseket az előfizetődnek, és a lehetőséget hogy többet tudjon meg.
Nézzünk meg pár példát a hírlevelekről.
Class Pass:
Tárgy: A nincs terv a legjobb terv |4 erőteljes pozíció| A nyári bőr ragyogása
Ebben a hírlevélben, a Class Pass, egy online fitnesz cég megosztja a tartalmat, amit a blogján generál. Ez a tartalom érdekes, és releváns az előfizetőknek. A hírlevélnek önmagában vicces neve van, a Classfields, és nagyszerű látványt bizonyít a tartalom mellé, és egy nem tolakodó CTA-val rendelkezik (kis nyilacskák). Ennek a hírlevélnek a célja egyértelmű: tartalommegosztás és érték biztosítás, míg a másodlagos cél a verseny részvevőinek növelése – szórakoztató módja a rajongók bevonásának és hogy többet megtudjanak róluk.
A legjobb gyakorlati tipp: Szkennelhető elrendezés. Menj biztosra hogy az email sablonod vagy elrendezésed könnyen szkennelhető legyen. A nagyon látványos sablonok nagyszerűek, de attól még fontos, hogy az olvasó lássa a szöveget. Ez az email jól megoldja, hogy információt adjon az olvasó számára emészthető formában.
The Skimm:
Tárgy: Napi Skimm: itt van, végre itt van
Ez a napi hírlevél, online hírek a The Skimmtől, tartalmazza az előző napi legfrissebb híreket. Ez a napi hírlevél, ami egy pillanat alatt összefoglalja a világ híreit, egy fejléccel kezdődik, ami invitálja a felhasználót, hogy ossza meg az összefoglalót szociális platformokon. Minden nap a hírlevél ugyanazt a formátumot követi, kiemelve a fontos híreket félkövér szöveggel, és alatta taglalja a részleteket. Míg a szakasz fejlécek változhatnak, a szöveg felosztása lehetővé teszi az előfizetők számára a hírlevél leszűkítését a főbb pontokra. A teljes hírlevélben következetesen, a fő CTA az, hogy megosszák a hírlevelet a facebookon és twitteren. A levél alján személyes shoutout-ot használ az előfizetőihez, pl.: egy szülinap ünneplését, ami segíti az olvasókat, hogy közelebb érezzék magukat a szolgáltatáshoz.
A legjobb gyakorlati tipp: Kérj ajánlást és megosztást. A hírlevelek gyakran ügyfeleknél vagy érdeklődő előfizetőknél landolnak, szóval, ha értéket ajánlasz a hírleveleddel, kérd meg az előfizetőid, hogy osszák meg, ha jó élményben van részük. Ez segít megismertetni más emberekkel a márkádat.
Felhasználó lefoglalása
Ha már van egy ügyfeled, megtaníthatod, hogyan tudja a legjobban használni a terméked. Az email használható arra, hogy hasznos tippeket és trükköket küldjünk annak érdekében, hogy a felhasználókat jobban bevonjuk és sikeresebbé tegyük őket – még akár motiváljuk is őket, hogy visszatérjenek a termékhez vagy oldalhoz.
Nézzünk meg pár példát az üdvözlő emailekről.
Grammarly:
Tárgy: A heti haladási naplód & tippek
Ez az email összegzi egy felhasználó tevékenységét a Grammarly weboldalán. A felhasználók jobban használják azokat a tartalmakat, amik személyre szabottak. Ez az email úgy van rendezve, hogy majdnem olyan, mint egy jelentés, ami egy szórakoztató módja annak, ahogy a Grammarly játékossá tegye az applikáció használatát. Ez motiválja őket, hogy használják az applikációt, mivel összehasonlítják az eredményeket más felhasználókéval. Ezután egyedi statisztikát mutat a felhasználónak a nyelvtani hibáiról, lehetőséget kínál, hogy kijavítsa ezeket a hibákat, és olyan termékfunkció használatára invitálja, amit eddig még nem használt.
A legjobb gyakorlati tipp: Tesztelj egy másodlagos CTA-t. Ha több mint egy CTA-d van, az választási lehetőséget ad az előfizetődnek, és olyan tevékenységekre terelheti a figyelmét, ami számodra, mint marketinges, leginkább fontos. Ez az email jó néhány részvételi módot ad a címzettnek – a szerkesztő meglátogatásától, a vesszők használatának megtanulásán át, a közösségi platformokon történő megosztásig- Több CTA-t használni olyan dolog, amit ki kellene, hogy próbálj a vállalkozásodnál. Rájöhetsz, hogy egy másodlagos CTA jól működhet egy re-engagement emailnél, de egy esemény emailnél már nem.
Birchbox:
Tárgy: Bemutatjuk: Az új android applikációnk!
Ez a Birchbox új applikációját népszerűsítő email arra kéri a felhasználót, hogy töltse le az applikációt, így több módon vásárolhat, adhat véleményt, és férhet hozzá a fiókjához. Ez egy merész, de egyszerű látvánnyal és szöveggel kelti fel az olvasók figyelmét, ami kihangsúlyozza az alkalmazás előnyeit. A CTA a lokális pontja ennek az üzenetnek. Amikor mobilról van megnyitva, a képek megjelennek a kijelzőn anélkül, hogy görgetni kellene, a letöltési gombok a Google Play és Apple Store-hoz zökkenőmentesen csatlakoznak.
A legjobb gyakorlati tipp: Legyél mobiloptimalizált. Ahogy egyre több email feliratkozó nézi meg, nyitja meg és válaszol mobilon, létfontosságú a sikeredhez hogy olyan emaileket készíts, ami megfelelően néz ki a kisseb kijelzőkön.
Esemény emailek
Amikor egy eseményre gondolsz, valószínűleg személyes találkozóra gondolsz, de az események többek ennél. Az események, mint kategória, sokfajta tevékenységet magukba foglalnak, amire az előfizetőidnek szükséges „megjelenni” és „részt venni”. Például, egy esemény email népszerűsíthet egy limitált ideig tartó kiárusítást, egy versenyt, vagy egy virtuális eseményt.
Nézzünk meg pár példát az esemény emailekről.
Virgin America:
Tárgy: Bejelentjük: Ma este lejár: Ellen, Kirándulj a Horns with Fares-el már 59$-tól.
Ez az email a Virgin America-tól humoros és látványos módon jelent be egy leárazást. Ez az email egyből középre irányítja a felhasználó tekintetét a látványos, emberi hangzású szöveggel, ami egyaránt sürgősséget és szórakozást sugall. Ezen felül van még egy CTA, „Foglalj helyet”. Továbbá kihasználja a megszemélyesítést azzal, hogy idézi az előfizető nevét, pontszámát az elő fejlécben, jutalmazza a felhasználófiókot, és egy üzlettársat ajánl, emellett egy másik ajánlatot is népszerűsít – A Sky Miles hitelkártyát.
A legjobb gyakorlati tipp: Megszemélyesítés. Manapság a fogyasztóknak nagyon sok elvárása van. Azt gondolják, a marketingeseknek már tudniuk kell kicsodák, hol laknak, és milyenek a vásárlási szokásaik. Minél relevánsabb vagy az előfizetőidnek, annál nagyobb az esélye, hogy megnyitják – és el is olvassák (talán még kattintanak is!). A személyre szabás amúgy is egyszerűbbé válik, ahogy a marketing automatizáló platformok erősebb, relevánsabb email élményekhez nyújtanak funkcionalitást előfizetői adatokkal.
Marketo:
Tárgy: [Meg vagy hívva] San Diego Roadshow Július 21-én!
Ez az email a Marketotól minden lényeges információt egyből nyíltan leír, a San Diego-i roadshow-ját népszerűsítve az előfizetőnek. A vizuálisan elragadó fejléctől, a dátumok és CTA-kig a szöveg előtt, ez az email regisztrációra való rávételre van tervezve. Két ugyanolyan cselekvésre ösztönzi az előfizetőt, míg több információ az esemény szponzorairól is elérhető a végén.
A legjobb gyakorlati tipp: A CTA-d legyen a hajtás felett. A „hajtás” az a része a weboldalnak vagy emailnek, amit a látogató görgetés nélkül is lát. Az információ a hajtás felett általában jobban megragadja az előfizető figyelmét, és több kattintást jelent. A fő üzenetednek a hajtás fölé rakásával megnöveled az esélyét, hogy az előfizető cselekedjen.
Jutalom, Pártfogó, és Értékelés emailek
A mai marketingesek tudják, hogy a kapcsolat a vásárlóval nem szűnik meg a vásárlással, hanem pártfogássá és rendszeres vásárlássá nő. Az okos marketingesek emailen keresztül tartanak kapcsolatot, és építenek pártfogást. Ezek segítenek folytatni a kommunikációt az ügyfeleddel. Megjutalmazhatod a vásárlókat a rendszeres vásárlásért, és a lojalitás kiépítését, márka képviseletét pártfogását előidézve.
Nézzünk meg pár példát a jutalom, pártfogó és értékelés emailekről.
Amazon:
Tárgy: Ellen, a „Blueberry Pet aranyos póráz” találkozott az elvárásaiddal? Értékeld az amazon.com-on
Nem sokkal azután hogy egy vásárló megvesz valamit az amazonon, kapni fog egy emailt, hogy mennyire van megelégedve a vásárlással. Ebben a példában az email egy nemrégiben vásárolt pórázról kérdezi a felhasználót, és további hasonló termékeket mutat.
Ez egy szervezett, vizuális összegzés a termékekről, amiket a felhasználó vásárolt, és a fő CTA a „kezd el értékelni” (a terméket) egy szimpla, nem komplikált értékelő rendszerben. Ez az email továbbá tartalmaz egy másodlagos CTA-t, ami leírja a felhasználónak hogyan értékelje a múltbéli vásárlásait – abban az esetben, ha olyan terméket akar értékelni, ami nincs a listán. Ennek az üzenetnek nincs sok szövege, ami az aktivitást és a figyelmet az értékelés befejezésére összpontosítja.
A legjobb gyakorlati tipp: Kevés szöveg. Néhány emailnél sok mondandód van, míg a többinél nem. A szituációtól függetlenül fontos tudnod az üzeneted célját, és a szöveget úgy megírni, hogy e cél felé irányítsa a felhasználót olyan kevés szóval amennyivel csak lehetséges. Az emberek rövid ideig figyelnek, így minél gyorsabban tudod átadni az üzeneted és cselekvésre ösztönözni őket, annál valószínűbb, hogy sikerrel jársz.
Anthropologie:
Tárgy: Első darabok: 48 órás exkluzív elővásárlás
Az Anthropologie vásárlók meg lettek hívva hogy csatlakozzanak a jutalom és lojalitás programhoz, az Anthrohoz, amikor a boltban, online vagy emailben vásárolnak. A tagság az email címükkel van összekapcsolva, így az Anthropologie megcélozhatja ezt a különleges vásárlói csoportot jutalmakkal, és exkluzivitásokkal. Ebben az emailben például, a tagokat meghívták egy elővásárlásra limitált ideig, mielőtt piacra dobnák az árut.
Az email jó munkát végez design és szöveg szempontjából, hogy kiemelje, hogy ez a program előnye, és a résztvevők egy speciális csoport tagjai. Az előfejléccel kezdve, ami kijelenti, hogy ez csak a tagok számára van, továbblépve a „Haszon felhívás” bélyegezésre, majd lentebb a szövegre, ami hangsúlyozza, hogy „Korai hozzáférés” egy CTA-val ami megerősíti, hogy a címzett eljut a „Vedd meg először”-ig, ez az email egy exkluzivitási üzenetet erősít meg, míg visszacsalogatja a lojális vásárlókat az oldalra vásárolni.
A legjobb gyakorlati tipp: Használj meggyőző képeket. A legtöbb ember csak egy pár másodpercet tölt el egy emailben, és az emberi agy gyorsabban feldolgozza a képeket, mint a szöveget. Győződj meg róla, hogy kép, amit kínálsz érdekes és meggyőzi az előfizetőt, hogy elolvassa a szöveget.