7 hasznos eszköz amit minden email marketing-szakembernek használnia kell

Szerző: | 2016-09-25

Egy évtizede az email látszólag a kihalás peremén volt. Egyedül az elmúlt pár év alatt 3 féleképpen nevezték az email-t :˝halott˝, ˝nem halott, hanem kifejlődő˝ és ˝halott,újra˝. De valószínűleg te is megtudnád mondani az üzenetek fiókodba való folyamatos beáramlásából , nem beszélve azokról amiket te írsz és küldesz magadnak; az email továbbra is csak terjed.

Azzal a megállapítással, hogy az email marketing folyamatosan beözönlik napjainkba, és a tippek és trükkök közel végtelen kínálata lebeg körülöttünk, a hasznos források és információk elkülönítése a haszontalanoktól igazi kihívás. Hogy segítsünk megérteni a összes email marketing információt a világban, összeszedtük azoknak a weboldalaknak a listáját, amelyek hasznosak lehetnek számodra. Míg némelyik oldal arra irányul, hogy email marketing statisztikákat és a legjobb gyakorlati alkalmazásokat biztosítsa, addig a többi hasznos eszközöket ajánl fel,hogy megkönnyítse a munkád(és az életed).

1.HTML Email Galéria

Itt egy másik nagyszerű eszköz arra, hogy még több email ötletet találj. A Really Good Email weboldallal szemben, ami bemutatja az emailek minden tipusát, a HTML Email Galéria csakis a bonyolult tervezésű, HTML emaileket mutatja be. Ez egy nagyszerű oldal, amit arra tudsz használni hogy az emailjeid dizájnját magasabb szintre emeld.

2.Touchstone tárgy rovat elemző

A Touchstone tárgy rovat elemző eszköz megmutatja neked az emailek tervezett megnyitási arányát,a kattintás arányát és más hasznos statisztikákat, amik a Touchstone adatbázison alapulnak. Ez olyan mintha az egyik tárgy rovatodat egy tesztkörre vinnéd mielőtt döntést hozol, hogy használod e vagy sem. Ezzel az eszközzel fel tudod tölteni a saját email adatodat, így láthatod hogy a jelenlegi előfizetők hogyan reagálnak a tárgy rovataidra. Míg a tárgy rovatok elemzésére a Touchstone teljes adatbázisát használod, ami nagyszerű a trendek azonosítására, a saját adatod felhasználásával pedig bepillantást nyerhetsz abba mi működik(és mi nem) a te speciális közönségednél.

3.IsValid

Miután lefuttattunk egy email tesztet (pl.: leteszteltük melyik tárgy rovat volt többször megnyitva) és begyűjtöttünk minden adatot, van egy kérdés, amit az email marketing-szakemberek gyakran feltesznek: Az én adataim statisztikailag lényegesek?

Az ingyenes IsValid web eszközzel nem kell statisztikusnak lenned ahhoz, hogy megválaszold ezt a kérdést. Csak írd be a minta méretét és az anyagfeldolgozásokat  te eredeti adat adatállományodból,  aztán csináld meg ugyanezt a te kísérleti adatállományoddal és íme: Az IsValid automatikusan elemzi az eredményeket  és megmutatja a statisztikai jelentőség mértékét. Nincs szükség matekra.

4.A HubSpot Marketing Blog Email Marketing témájú oldala

Ez az a poszt amit ebben a pillanatban is olvasol… számtalan ehhez hasonló cikkünk van.  Valójában a blogunknak van egy teljes alcsoportja, ami email marketing információkat tartalmaz.

-12 példa a legjobb Email Marketing kampányokból amit valaha láttál (és miért nagyszerűek)

-15 példa azokból az email hírlevelekből, amiket kapni szeretünk

-13 példa a leggyönyörűbb email dizájnokból

– Egy marketing-szakember útmutatója az emailek kézbesíthetőségéről: Hogyan kerüljük el a spam levél szűrőket

Hubspot egy ingyenes Email Marketing kurzust is felajánl, amellyel egy magasabb szintre léphetsz. Jelentkezz a kurzusra itt.

  1. A ˝The Best of Email˝ ötletgalériája

Ahogy a neve is mutatja, a ˝The Best of Email˝ egy weboldal amely kiemeli a szuperklasszis emaileket, amiket ötletként tudsz használni a saját email marketing kampányodhoz. Az üdvözlő emailektől kezdve az email hírlevelek dizájnjáig, a ˝The Best of Email˝ mindenkinek tartogat valamit.

6.SendForensics Email Kézbesítési Teszt

Biztosra akarod venni, hogy az emailjeid a megfelelő célállomásra érkeztek meg? A SendForenics tartalmazza az Email Kézbesítési Tesztet.

Miután létrehoztál egy felhasználói fiókot, a SendForensic egy email címmel lát el, amit hozzá tudsz adni a partnerlistádhoz és tesztelésre tudod használni. Amikor elküldöd az emailt a megadott címre, az Email Kézbesítési Teszt egy kézbesíthetőségi százalékot ad meg. (pl.: képernyőképet látsz alatta)

7.HubSpot Kutatás

Még egy szemtelen plug: A kutató oldalunk -HubSpot Kutatás- nagy mennyiségű adatot ajánl fel az összes marketing szemponton keresztül. De ha az oldal grafikon tervező eszközét használod, és ˝Email˝ kategóriánként átszűrőd az adatokat, akkor hozzáférhetsz az utolsó email marketing betekintéseinkhez.

Az emailek megnyitási arányának vizsgálatától kezdve a vállalat méretéhez viszonyítva, az átkattintások arányát átnézve az éves bevételhez képest, nagyon sok nagyszerű email marketing adat érhető el. És a legjobb, hogy mindig a legújabb adatokkal frissítjük a HubSpot Kutatást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük